Ervaring Ovaleap

@Lara, dat kribbiger en moeier zijn had ik ook deze ronde! En wat heerlijk zeg dat je al bijna mag vertrekken naar het mooie Curaçao ? 
@Sil heb je dat nu ook voor het eerst die krampjes en steekjes? Wordt ook weer steeds spannender zeg voor jou! ???

Mijn NOD is idd de 28e maar ik denk dat als ik nog niet ongesteld ben dat ik donderdag de 26e ga testen, is dan 14 dagen na ovitrelle. Ik wil er wel zo snel als mogelijk bij zijn omdat ik het anti stollingsmiddel moet gaan halen.. en dus weer zsm spuitjes moet gaan zetten.
Wanneer is jullie NOD meiden?  

@Lara Je moet echt de touwtjes in eigen handen nemen inderdaad, anders kom je geen stap verder! Benieuwd wanneer jij antwoord terug krijgt op je vraag dan! Is niet zo heel erg toch dat er wat maatregelen zijn op curaçao, je kunt in ieder geval lekker ontspannen, dat heb je ook wel nodig met zon traject! Lekker hoor! Wel jammer als je ongesteld zou zijn dan ja, maar daar gaan we niet van uit toch! ??
Mijn NOD is 1 december dus nog n weekje.. duurt nog even haha en die van jou Lara? Die krampjes valt me nu deze ronde wel op, maar verwacht daar niet veel van hoor, het is ook meer bij me eierstok en niet tpv baarmoeder ofzo! Ohja snap wel dat je dan 26e gaat testen Louisa voor je stollings injecties! Voor jou komt het nu echt heeeeel dicht bij! Spannend!! ?

@Sil precies de maatregelen zijn niet zo heel erg, dat is overal nu en het gaat erom dat we even lekker kunnen genieten en ontspannen en dat we even helemaal niks moeten. ☀️ Er stond gister avond nog geen antwoord online op mijn vraag. ben wel benieuwd waarmee ik nu in januari moet starten. Als ik 16 dagen na ovitrelle zou wachten is dat op 6 december...voor jou nog een weekje wachten! Zit je dan op 14 of 16 dagen naar pregnyl? 

Aahh ik zou zo met je mee gaan hoor @Lara! Zo mooi en lekker chill daar? wij zijn drie jaar geleden voor het laatst geweest. Welk hotel of waar zitten jullie? Hoop dat je iig voor je vertrekt wel antwoord hebt op je vraag. Is wel zo fijn! 
Dus ons rijtje is als volgt: ????? 
Louisa 28/11 
Sil 1/12
Lara 6/12 
hebben as donderdag een extra dagje vrij genomen, we gaan samen naar de winter Efteling ? alleen ik hou echt van achtbanen enzo maar toen bedacht ik me, stel dat.... zou dat dan wel mogen/ kunnen ??‍♀️Ik denk van niet ? dan hou ik het wel bij de droomvlucht ?

@Lara 1 december dan zit ik 16 dagen na pregnyl! Ga jij wachten tot 6 december? Ik ga wel echt wachten tot 1 december en wachten of ik dan ongesteld ben! Heb ook geen testen meer in huis en ga die pas halen als er geen menstruatie komt, anders is de verleiding te groot haha!
@Louisa Goed dat je het rijtje zo weg zit haha, anders vergeten we het steeds! Super leuk de winter efteling!! Houden wij ook wel van! Als je echt zwanger bent mag je niet in achtbanen volgens mij, weet niet of het uit maakt als het nog heel pril is! En anders is de droomvlucht ook heel leuk toch! ?

@Louisa gaan jullie er vaker heen? Ik ben denk ook een jaar of 3 geleden een x geweest. We gaan naar Piscadera baai, maar hebben ook een auto gehuurd haha. Als je donderdag ga testen en negatief is zou ik lekker genieten van jullie dagje Efteling en dus de achtbanen haha. Heel leuk winter Efteling, toevallig had ik het er afgelopen weekend over dat we er weer eens een x heen moeten!
@Sil ik wil eigenlijk wachten tot 6 december...ik weet niet zo goed wat ik moet doen met testen. Ik denk dat ik maar gewoon af wacht tot mijn menstruatie...maar vaak is mijn vriend de aanstichter waardoor ik eerder test. Hij roept al vaak veel te vroeg, kan je al testen haha. Heel fijn dat je geen testen meer in huis hebt, dan is de drang minder haha. Ik zou dit zeker zo laten en was een test halen als je de 12 dagen gepasseerd bent inderdaad! 

@Lara, mijn partner is echt verliefd op dat eiland, wij zijn dan ook drie jaar geleden als eerste vakantie samen daar heen geweest. Hij is er al een aantal keer geweest. Vond het ook zeker heerlijk! Wij zaten bij mambo beach (kontiki) en ik denk ook niet dat het lang duurt voor we weer een keer terug gaan? als alles ooit weer eens normaal wordt ?
Als jullie in de ochtend vroeg ovitrelle spuiten tel je die dag dan als dag 1? Dan zit ik vandaag op 14! 
wat betreft testen zou ik sowieso wachten tot dag 12 denk ik. Ook omdat je nog vals positief kan testen toch?! Al zou het na 10 dagen wel uit je lichaam zijn wordt er gezegd?! Maar dat is misschien bij iedereen anders. Haha @Lara mijn vriend is precies het tegenover gestelde, die wilt juist zo lang mogelijk wachten met testen. ?

ja heb er ook wel zin in hoor, winter Efteling, altijd leuk! ?

@Lara Dan snap ik het wel als je vriend al vroeg wil testen dat je dan daar in mee gaat! Zou ik ook doen haha! Ik wacht echt mijn menstruatie af! Wel lastig hoor, want zit nu te denken zou het raak zijn of niet.. 
@Louisa Als ik vroeg Pregnyl zet dan reken ik die dag als dag 1 inderdaad! Ik zit vandaag op dag 10 na pregnyl! Jij gaat morgen testen toch? Heb je nog steeds witte afscheiding en gespannen borsten? 

Terug
Bovenaan