Ervaring Ovaleap

@Sil het wordt voor jou nu ook echt al spannend, dag 10! Ik heb de ovitrelle ook in de ochtend gezet dus mijn NOD is dan 27/11 nu ? ik kan me eerlijk gezegd ook nergens meer goed op focussen, ik denk ook continu zou het????of toch niet??‍♀️ Ik ga ook echt morgen testen op 15 dagen na ovitrelle. Ik heb idd nog gespannen borsten en wat pijnlijk aan de zijkant (Alsof er een blauwe plek zit zo voelt het). Afscheiding is er ook nog steeds! En bij jou? Je had ook er ook wat meer last van toch? 

@Louisa Echt lastig soms he dat je je nergens anders meer op kan focussen! Zelfs ik vind het spannend voor jou morgenochtend haha! Hoop het zo voor je! Echt veel last heb ik niet hoor, heb wel nog af en toe wat krampjes, witte afscheiding heb ik ook, maar dat heb ik ook wel vaker, soms wel echt waterachtig en mijn borsten zijn nu sinds gister ook klein beetje gevoelig, dit kan natuurlijk nog van pregnyl komen!

@louisa kontiki heb ik inderdaad ook weleens voorbij zien komen / van gehoord. Ik reken inderdaad ook de dag van de ovitrelle mee. Zeker moet je met ovitrelle wachten totdat je minimaal de 12 dagen gepasseerd bent haha. Dat zeg ik nu ook iedere keer dat ik niet te vroeg kan testen. Ik wacht ook veel liever af hoor tot mijn ongesteldheid. Ik vind het echt zo spannend worden bij jou...ben zo benieuwd. Veel plezier morgen!
@Sil goed dat je je menstruatie af wacht, zo'n omo witte test is ook niet fijn...maar als ik op dag 15 zou zitten net als @louisa morgen zou ik me denk niet meer kunnen beheersen. Voor jou komt het ook steeds dichterbij.
Wat ik zo raar vind is dat ik de andere 2 keren na het zetten van ovitrelle echt megaaaaa gevoelige borsten had en ook echt wel een cupmaat groter....deze x dus helemaal nergens last van....zo bizar! 

@Lara Nou ik moet zeggen dat ik me nu ook wel moeilijker kan beheersen hoor.. moet vanmiddag na action en kruidvat dus ik twijfel of ik er al mee zal nemen.. precies wat jij hebt hebt ik dus ook Lara! Eisprong heb ik deze ronde niet gevoeld en normaal heb ik zulke gevoelige borsten, had ook nergens last van, alleen sinds eergister wel heel lichtjes gevoelig! 
Zooo benieuwd Louisaaa!!!??

Nou meiden! Hartstikke zwanger ? ik kan helaas de foto's niet toevoegen ( geen idee hoe het werkt ) maar ik had een Kruidvat test en die tweede streep kwam al direct toen hij nog niet eens klaar was dus toen was het voor ons wel duidelijk. Daarna clearblue erachteraan en zwanger 1-2 ? werd gisteravond ook ineens heel erg misselijk dus ik had echt wel sterke vermoedens. Ik kan het nog niet helemaal goed beseffen ? 

Terug
Bovenaan