Ervaring Ovaleap

Dankjewel lieve meiden ?? nog wel een beetje onwerkelijk maar ik voel me wel wat zekerder dan de vorige keer, mede door de knal test en symptomen denk ik??‍♀️? ik heb de achtbanen etc maar over geslagen vandaag ?  
hoe gaat het met jullie? Dat last hebben van mijn borsten kwam bij mij trouwens ook pas rond dag 10 na ovitrelle. En heb je je kunnen beheersen bij de action/Kruidvat  @Sil? ? 

heb vanmiddag de injecties mogen ophalen en heb morgen een bel afspraak met de gynaecoloog staan ( ik denk omtrent de injecties). Vooralsnog hebben we 17 december de eerste echo, als alles goed mag gaan????? 

En nu op naar nog meer positieve rondes meiden ik duim zo hard voor jullie! Zo gegund ook ??? 

@Louisa ik snap dat het echt nog onwerkelijk is, het lijkt me ook zo bijzonder om een knal positieve test in handen te hebben.? hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? Vast wel, helemaal happy. Zijn jou ouders of zijn ouders op de hoogte van jullie traject? En gaan jullie het al snel vertellen? Het is in ieder geval gelukt om weer zwanger te zijn voor je 30e haha?  Wat goed dat je morgen een afspraak hebt staan in ieder geval voor de injecties. Heb jij altijd een vaste gynaecoloog gehad trouwens? We gaan gewoon kei hard duimen dat het deze x goed blijft gaan! ? 
@Sil ja zo stom, hier ook zo! Niks voel ik niks merk ik. Ik hoop dat jou iets wat gevoelige borsten een positief teken is! En heb je je kunnen beheersen bij de action / Kruidvat ??
Ik heb antwoord op mijn E-consult...de gynaecoloog denkt dat ik het op 75 eh al deed omdat er na 2 dagen al zo'n mooie follikel was...ze zegt je moet nooit te hoog starten voordat er teveel rijpen, liever iets langer spuiten zegt ze. advies is dus om op 75 eh weer te starten en de eerste echo pas ongeveer dag 12. 

@Louisa Dat snap ik dat het nog heel onwerkelijk voelt!! Zou ik ook echt hebben! Nu uitkijken naar de eerste echo!!? heb je een leuke dag gehad gister bij de efteling?
@Lara Fijn dat je bericht hebt terug gehad! Ja als je te hoog start heb je wel kans op meer follikels idd, ophogen kan je altijd nog natuurlijk! Misschien heb je in januari ineens wel een mooie follikel met 75! Jij nog steeds nergens last van? 
Ik heb me niet kunnen beheersen hoor, heb toch wT testen gekocht..  gek dat je jezelf dan ineens zo anders kan gedragen hahah! Eerst dacht ik nee niet kopen, maar toch te nieuwsgierig! 

Ja was een leuk dagje en ook fijn om dan samen even weg te zijn! ? beide ouders weten het hoor van het traject en bij jullie? Eigenlijk zijn we er tegen veel mensen in onze directe omgeving ( echt goede vrienden ) wel open over. Wij willen het volgende week met Sinterklaas gaan vertellen aan onze ouders. Verder vertellen we het deze keer aan niemand tot aan de echo. De vorige keer vonden we het toch wel vervelend om dan aan iedereen die het wist te moeten vertellen dat het wéér mis was. Ik had geen vaste gynaecoloog tot aan die miskraam, dat was zo'n fijne man dus toen zei m'n partner wij willen jou als vaste gynaecoloog hebben als dat kan en dat is tot dusver gelukt! En jij? Ja voor m'n 30e weer ? ik hoop zo dat alles goed mag gaan. Weet niet of ik zo'n klap weer aan zou kunnen. Maar goed gaan we niet vanuit ?? En fijn dat je iig een antwoord hebt @Lara! Dan weet je waar je aan toe bent. Maar nogmaals we hopen natuurlijk dat het ook voor jou niet nodig gaat zijn?? 
@Sil haha snap ik wel hoor, die laatste paar dagen pfff zo spannend. En ja je hebt ze mss toch nodig hè! Ik hoop het ?? Jij zit nu op dag 12 ?! 

@Sil ik snap het wel hoor. Zeker omdat je ook echt in de Kruidvat / action bent geweest, anders had je het wss niet gedaan haha. Zo werkt een mens nu eenmaal?? die laatste dagen zijn ook echt spannend. Wat betreft de eh aan de ene kant snap ik het wel natuurlijk. Zeker na een maandje rust reageert me lichaam misschien wel weer sneller erop. Ik heb echt nog steeds geen symptomen, enkel had ik wel de afgelopen 2 dagen wat meer afscheiding....zal wel toeval zijn! Ik zit ook pas op dag 8.
@Louisa mijn ouders en onze beste vrienden weten er ook vanaf. Super leuk om het volgende week te vertellen! Ik heb vanaf begin af aan een vaste gynaecoloog, ik vind dat gewoon veel prettiger en fijner en die kent je verhaal ook echt in plaats van dat ze telkens terug moeten lezen in je dossier. ? was dit nu de 2e of 3e x dat je zwanger ben? Sorry, ben het even vergeten... ?

Nog een weekje dan voor jou @Lara! Heb je dat ook vaker die afscheiding of valt het nu echt op zeg maar? Heb er ook nog steeds erg last van! Wanneer ga je eigenlijk vliegen ✈️ ? Ook al bijna? Is ook wel lekker dat je je even kan focussen op de reis/ koffers pakken etc. ? wel fijn he een vaste gynaecoloog, wij werden er ook wel moe van, iedere keer iemand anders ik denk dat ik alle gynaecologen daar wel een keer gesproken heb. Gister trouwens weer een vriendelijke dame aan de telefoon toen ik belde (not) voor de positieve test en vragen om injecties (kon geen gefeliciteerd of 'wat fijn' vanaf en ik moest morgen maar bellen met gynaecoloog want het is nog geen 4 weken en normaal krijg je de injecties pas bij 7 weken blabla) is het dan zo lastig om vriendelijk te reageren met een stukje inlevingsvermogen/empathie ?. Oh ja en mn dossier had ze nog niet eens geopend..  Mn man heeft zelfs nog teruggebeld??‍♀️ Ik begrijp dat gewoon niet! 
Dit is voor ons nu de derde keer dat we zwanger mogen zijn ? 

@Louisa Leuk dat je het met sinterklaas aan jullie ouders gaan vertellen! Weet je ook al hoe je of ga je het gewoon zo vertellen? Lijkt me zon leuk moment!! Snap wel dat je het nog niet tegen iedereen wil vertellen na vorige keer! Ik zit vandaag op dag 12 inderdaad, zit te denken om morgen gewoon te testen, zal dan nog wel niks te zien zijn! Maar ben gewoon nieuwsgierig! Vorige ronde was ik op dag 10 -11 al ongesteld geworden, nu gelukkig nog niet! Ook raar dat de vrouw aan de telefoon nog niet eens gefeliciteerd zei? Vind dat echt heel raar hoor, kleine moeite toch! 

Nu wordt het wel heel spannend @Sil! Ga je echt testen zo? Ik ben heeeel benieuwd ????? 
We hebben bij de action van die doosjes gekocht die er uit zien als cadeautjes (heb je miss wel gezien) en die vullen we met strooi goed en ook met een speentje. We gaan met Sinterklaas een dobbelspel doen dus we zitten dit cadeautje gewoon tussen de rest ? 
gister begonnen met de injectie ? ze zijn helaas wel een stuk minder prettig dan de ovaleap en ovitrelle ? maar goed we gaan er gewoon voor ☺️ 

Terug
Bovenaan