Ervaring Ovaleap

Wat een super leuk idee Louisa om het te vertellen! Dan verwacht ook niemand het echt! Vervelend dat de injecties een stuk minder prettig is! Moet je dit nu ook iedere dag zetten en dan de hele zwangerschap of?
Ik heb net getest, maar nog niets te zien, dus verwacht dat het weer niet is gelukt deze ronde.. misschien kan het nog? Maar lijkt me dat je dan nu wel wat zou moeten zien toch? Zou wel balen zijn, want hoopte het weer zo! Afscheiding en gevoelige borsten is er nog steeds wel! 

Ja helaas iedere dag tot 6 weken na het kraambed ? maar is voor een goed doel? 
Maar dag 13 is ook wel erg vroeg hè? wij hadden nu op dag 15 een goede test maar de vorige keer op dag 17 nog dat we wel goed moesten kijken of we dat tweede streepje zagen. Dus dat is zo verschillend.. ik zou nu niet iedere dag maar om de dag proberen te testen als je dat lukt. Je hebt iig geen menstruatie nu dus dat is positief ?? Ga zo hard duimen voor je ??? 

Wow dat is wel heel lang inderdaad! Maar het is voor een goed doel dus dan heb je het er dubbel en dwars voor over natuurlijk! Kan je daar ook bijwerkingen van hebben of dat niet? Dag 13 is ook nog super vroeg inderdaaad, las alleen soms dat sommige 5 dagen voor nod al super positief testen, dus ik dacht dan zal ik nu ook wel wat moeten zien toch als het raak zou zijn! Maar ik blijf positief nu jij zegt na 17 dagen zelfs maar dun streepje! Soms als ik op die test kijk denk ik zie ik misschien een heel klein streepje, maar ik denk dat alleen ik het zie en me het gewoon verbeeld ofzo ? we wachten het nog maar paar dagen af! Ik test nu pas hopelijk dinsdag weer! 

@Louisa ik vlieg volgende week vrijdag, althans als het allemaal door gaat want het was in het nieuws dat als de besmettingen daar niet snel omlaag gaan dat ze in lockdown gaan?‍♀️ Even afwachten dus! Want ontzettend onaardig weer zeg van het ziekenhuis, erg triest dat ze je niet eens feliciteren...ik heb dat dus ook een paar x gehad dat ze dan niet eens je dossier doorgelezen hebben. Vandaar dat ik toen op den duur gezegd had van ik wil 1 vaste! En terecht dat je man nog terug gebeld heb, zo ga je gewoon niet met mensen om! Zo naar als dat gebeurd! Wel een leuke en originele manier om het bekend te maken haha. Super leuk ?
@Sil dag 13 kan inderdaad vroeg zijn. Soms testen mensen inderdaad ruim vantevoren al positief maar sommige pas na NOD heeeeeel licht positief. 
Afscheiding is bij mij eigenlijk weer weg...en verder nog geen enkele symptoon. 

@Sil dat is echt ontzettend k*t!! Ik begrijp je frustratie helemaal. Het gevoel van, waarom lukt het nu niet een keer heb ik ook steeds erger. Knuffel voor jou?

Wat lief Lara! Hoe is het nu met jullie beide?
Ik heb nu volgende week dinsdag het HSG onderzoek gepland staan en daarna ook meteen een echo voor follikelmeting! Benieuwd of ik daarna nog kan werken.. heb namelijk geen vrije dagen, wij hebben vaste vakanties dus ik kan niet n middag vrij nemen ofzo! 

Terug
Bovenaan