Ervaring Ovaleap

Hier gaat het goed, rustig aan en soms wat misselijk. Hoe gaat het nu met jou Sil? ? 
wel fijn dat jullie gelijk kunnen doorpakken ook met het hsg onderzoek. En dan ook alweer de eerste echo hebt, spannend weer! Ik hoop echt dat het onderzoek mee valt bij je ?? ? én op naar weer een goede echo natuurlijk!  

@sil opzich kan je daarna wel gewoon werken hoor, je zal misschien alleen een beetje buikpijn hebben. Succes met je HSG onderzoek.
Ik had vanmorgen een beetje het gevoel dat ik al ongesteld ga worden....verder werd ik vanmorgen wakker en las ik een pakket aan nieuwe maatregelen voor onze vakantie? onder andere alcoholverbod in alle horecagelegenheden inclusief hotels ? Nouhet is maar te hopen dat het gelukt is en ik geen alcohol mag. ?

@Louisa goed hoor! Morgen eindelijk op vakantie? zo'n zin in! Ik ben nog aan het wachten op een menstruatie.....vandaag dag 14...maar dan reken ik wel de dag van de ovitrelle mee. Ik dacht van de week te voelen dat het er aan kwam maar nog niks. Wel wat gevoelige borsten gekregen aan de zijkant. Hoe gaat het met jou?
@Sil hoe gaat het met jou? Alweer begonnen met spuiten?

Oh jaaaa! Heerlijk zeg! En valt het mee tot nu toe met de maatregelen? Ik hoop zo dat je toch geen alcohol mag drinken maar dan om een heel andere reden ??? 
Het wordt nu ook wel weer heel spannend voor jou! Heb je dat zelf ook of ben je wel relaxt/ al in de vakantie modus? ? 
Hou je het vol om nog niet te testen?
hier alles goed hoor. Vandaag precies nog twee weken geduld hebben tot de echo ?? Kan alleen maar hopen dat we het deze keer allemaal als positief mogen ervaren. Ben wel veel misselijker dan vorige keer maar dat is niet erg. 

@Lara Begint nu echt spannend te worden voor jou dan! Ga je overmorgen testen? Of al wel eerder? Lekker zeg morgen op vakantie, ben wel jaloers hoor haha, zou ik ook echt wel willen! Heeerlijk! Kan je verder wel na het strand daar enzo? Of moet je echt bij je hotel blijven? Hopelijk kan je geen alcohol drinken, omdat het is gelukt inderdaad! Ik duim voor je!! ? 
@Louisa Gelukkig gaat alles goed met je en hopelijk is jullie eerste echo goed!! Ik ben hard aan het duimen!! ? Dat misselijk is wel vervelend, maar dat neem je nu wel voor lief natuurlijk, hopelijk is dat het teken dat het allemaal goed zit! 
Ik zit nu op CD5 en ben alweer aan het spuiten! Hopen dat deze ronde net zo snel gaat als de vorige ronde! 

@Louisa, uiteindelijk is het zo dat er in hotels en resorts wel alcohol geschonken mag worden voor toeristen. Maar goed, zon, zee en lekker relaxen kijk ik echt ontzettend naar uit! Ik heb eigenlijk nog helemaal geen test drang haha. Ik denk dat ik of morgen test voor we vertrekken of zaterdag in Curaçao....Zal je zien dat ik plots morgen ineens ongesteld word...Ik had wel even vanmiddag zoiets van zal ik testen, maar ik dacht ik kan beter afwachten voor het weer een teleurstelling is als je zo'n Omo witte test hebt. Spannend nog heel even en dan je echo ?? Dat je nu wat meer misselijk bent is miss alleen maar een goed teken! 

@Sil dag 5 alweer, hopelijk heb je weer zo snel mooi resultaat meid! Ik ga voor je duimen??Je mag gewoon overal komen gelukkig. Alleen restaurants en bars en beachclubs zijn dicht maar wij zitten all inclusive en hebben een hotel aan het strand...komt helemaal goed dus ? 

Nou meiden, helaas ook hier ongesteeld geworden en dus ook weer niet gelukt! Op naar januari vol goede moed met nieuwe ronde nieuwe kansen. 

Terug
Bovenaan