Ervaring Ovaleap

Aah nee!! ?? wat k*t! Nou meid idd met veel goede moed op naar januari maar nu eerst op naar een hele mooie vakantie! Geniet ervan? 

@Louisa Lief dat je daar aan denkt! Bedankt! ? Vind het wel heel spannend hooor.. best wel zenuwachtig, maar komt vast goed! Jullie hebben de 17e de eerste echo toch? 

Lijkt mij ook spannend hoor @Sil, ik ga duimen dat het meevalt voor je!? Ben benieuwd naar je echo! 
@Lara hoe is het daar? Lekker aan het genieten? ☀️ jij wordt ook nog ergens 30 hè tijdens deze vakantie?! ? 
17 december staat onze echo gepland idd??? 

Echt super lief dat jullie aan mij gedacht hebben! Vanmorgen het onderzoek gehad en mijn eileiders zagen er goed uit gelukkig, onderzoek was wel naar, maar gelukkig maar heel kort en heb er nu ook geen last meer van! Daarna ook echo gehad op CD10 en BMS was 5.7 geloof ik en er zaten 2 follikels van 20mm en 17.5mm! Alleen die van 20 verwacht ze dat dit nog een overblijfsel is van vorige ronde en dus geen echte follikel! Vanavond mag ik al pregnyl zetten, echt super snel! NOD zal dan net voor of met kerst zijn! 
Spannend 17 december voor jullie Louisa!! ??
Hoe is het bij jou Lara? Lekker aan het genieten? ??

@Sil wat een goed nieuws zeg! Wauw ? en dat op cd10, echt super ben blij voor je? ook wel eens fijn zo'n hele korte ronde? En ook gelukkig dat je eileiders er goed uit zien verder! Zou toch een mooi kerstcadeau zijn he?? Nou veel plezier dan weer de komende dagen?? spannend?  

Terug
Bovenaan