Hallo Meiden,
Wat een ervaringen allemaal al, ik was aan het zoeken hoelang een traject duurt met ovaleap tot een succes, maar dit is niet al te duidelijk. Ik ben vorig jaar met Letrozol gestart en heb dit 6 maanden gedaan zonder succes. Ook in heb PCOS dus geen "normale eisprong" Ik ben in mei 2020 gestart met Ovaleap 37.5 mg. Hier had ik na 7 dagen spuiten nog geen eitjes en ben toen opgehoogd naar 50 hierbij had ik 2 eitjes, maar was helaas niks geworden ( 3,5 week na de pregnyl noh ongesteld geworden!), Ik heb tussendoor ook vaak bloedingen gehad, mijn lichaam is gewoon helemaal van slag. Toen mocht ik overnieuw beginnen en moest iedere keer 12,5 mg verder spuiten. Nu is het ondertussen al december en heb ik gister goed nieuws gehad dat ik 1 ei van 20 mm had, dus mocht de pregnyl gaan spuiten. Gisteravond geklust dus ben ook erg benieuwd. Ik lees hier ook dat ze allerlei bloed onderzoeken doen, maar dit heb iik met de ovaleap niet meer gehad... vind het wel spannend want de ei zou ongeveer 30 uur nodig hebben om te springen, dus je kan net te laat of net te vroeg zijn met gemeenschap.
Mijn partner hebben ze ook gecontroleerd en dat is allemaal prima gelukkig.
Spannend allemaal heh, ik dacht dat ik de enige was die er zo mee kampte.