Ervaring Ovaleap

@Sil fijn dat je nu geen last meer hebt van het onderzoek, en wauwww wat geweldig dat je op CD10 al pregnyl mag spuiten! Schiet lekker op zo deze ronde! Hoop dat het een mooi kerstcadeau word voor je!?
@Louisa hier gaat alles goed, ik kom helemaal tot rust en het is zo ontzettend heerlijk! ? ?....ik ben inderdaad gister 30 geworden,,,auw haha. 

Hallo Meiden,

Wat een ervaringen allemaal al, ik was aan het zoeken hoelang een traject duurt met ovaleap tot een succes, maar dit is niet al te duidelijk. Ik ben vorig jaar met Letrozol gestart en heb dit 6 maanden gedaan zonder succes. Ook in heb PCOS dus geen "normale eisprong" Ik ben in mei 2020 gestart met Ovaleap 37.5 mg. Hier had ik na 7 dagen spuiten nog geen eitjes en ben toen opgehoogd naar 50 hierbij had ik 2 eitjes, maar was helaas niks geworden ( 3,5 week na de pregnyl noh ongesteld geworden!), Ik heb tussendoor ook vaak bloedingen gehad, mijn lichaam is gewoon helemaal van slag. Toen mocht ik overnieuw beginnen en moest iedere keer 12,5 mg verder spuiten. Nu is het ondertussen al december en heb ik gister goed nieuws gehad dat ik 1 ei van 20 mm had, dus mocht de pregnyl gaan spuiten. Gisteravond geklust dus ben ook erg benieuwd. Ik lees hier ook dat ze allerlei bloed onderzoeken doen, maar dit heb iik met de ovaleap niet meer gehad... vind het wel spannend want de ei zou ongeveer 30 uur nodig hebben om te springen, dus je kan net te laat of net te vroeg zijn met gemeenschap. 
Mijn partner hebben ze ook gecontroleerd en dat is allemaal prima gelukkig. 

Spannend allemaal heh, ik dacht dat ik de enige was die er zo mee kampte.

@Lara Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Dit zal wel een fijne dag zijn geweest zo op curaçao! Geniet nog lekker van je vakantie! ?
@Louisa Gaat het nog steeds goed met je? Nog een paar dagen tot de echo! Spannend hoor! Duim echt zo hard met je mee voor een goede echo! ??
@LauraSara Wat vervelend dat er bij jou ook PCOS is geconstateerd en dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden! Jullie zijn ook al een tijdje bezig lees ik dan! Wel heel fijn dat bij je partner alles goed is! Ook heel fijn dat je eindelijk een mooi ei had, hopelijk gaat dit een mooie ronde zijn met een positieve test! Heb je alleen de dag van het zetten van pregnyl gemeenschap gehad? Het zaad blijft meestal wel een paar dagen in je lichaam leven dus dan zou dit op het moment van je eisprong ook nog wel aanwezig moeten zijn! Tegen mij zeiden ze ongeveer 36 uur na Pregnyl dat je dan je eisprong hebt? Ik heb het idee dat het nu wel eerder was bij mij. Bloed onderzoeken krijg ik ook niet meer hoor, dit heb ik 1x gehad toen ik Letrozol slikte, verder niet meer! Spannend allemaal hoor! Wanneer is je NOD? Die van mij volgens mij 23 of 24 december!

@Sil dankjewel, ik ben helaas vandaag weer thuis gekomen. Intussen dat ik daar was is Curaçao van code geel naar oranje gegaan. Ik zou eigenlijk maandag weer beginnen met werken maar mijn baas houd zich aan de rivm regels en dat betekend dus nu 10 dagen in quarantaine. Ik heb dus nog een extra weekje thuis...hoe gaat het met jou? Heb je deze x je eisprong echt gevoeld?

@Louisa hoe gaat het met jou?
@laurasara wat vervelend allemaal zeg. Gelukkig had je nu eindelijk een mooi groot ei klaar zitten. Ik zou als ik jullie was proberen de dag van en de dag na pregnyl gemeenschap te hebben zodat je iets meer safe zit.

Hier alles goed hoor, nog steeds wel misselijk met vlagen en ook heel snel moe. En verder is het aftellen naar donderdag☺️ Hoe gaat het met jullie? @Lara heb je een goede vakantie gehad? @Sil je zit ook weer op de helft van de wachtweken zoiets? Hoe gaat het met jou? 
@Laurasara je hebt ook al het eea meegemaakt las ik. Vervelend om te horen?  
Maar wel fijn dat bij je partner alles oke is en ook goed nieuws dat je recent de pregnyl hebt mogen zetten! Spannend! Hoe gaat het met jou? wanneer is je nod? 
ik heb de eerste ronde met ovaleap nog bloedgeprikt om de progesteron waarde te checken omdat ik met letrozol geen enkele keer een eisprong heb gehad. De waarde was toen goed! Verder geen bloedonderzoeken. 

@Lara Ik las het inderdaad dat Curaçao op oranje was gegaan! Nog even n weekje rusten dan haha! Was het een lekkere vakantie? Mijn eisprong heb ik deze keer wel gevoeld denk ik.. weet niet niet helemaal zeker! Met mij gaat het verder goed hoor, vind alleen die wachtweken zoo vervelend he pff.. heeft er iemand tips? Echt veel afleiding kan ik nu ook niet zoeken aangezien je niet echt veel kan doen.. 
@Louisa Fijn dat alles goed gaat! Moe en misselijk is wel een goed teken voor een zwangerschap! Eindelijk donderdag de echo voor jullie!! Ik zit nog niet over de helft hoor van mijn wachtweken, mijn NOD is 23 of 24 december geloof ik! Nog even geduld hebben helaaas pfffff.. vind het nu weer best spannend na dat HSG onderzoek!

@Louisa heeeel veel succes morgen! ? ?? Komt vast helemaal goed?
@Sil mijn vakantie was heerlijk, heb zo ontzettend genoten en helemaal tot rust gekomen. Nog iets langer dan 2 weken optimaal genieten en dan vol goede moed weer verder! Nog een weekje wachten voor jou? Ik heb eigenlijk geen tips, ik probeerde altijd te denken aan de leuke dingen die wel goed gaan en wel lukken. Maar corona tijd is ook gewoon k*t....hopelijk vind je toch wat afleiding?

Terug
Bovenaan