Ervaring Ovaleap

@Lara Fijn dat je zo hebt genoten en helemaal tot rust bent gekomen! Nog even 2 weken genieten van geen hormonen in je lijf en alle rust! Gaat toch ook weer best snel eigenlijk dat je weer gaat beginnen! Voor mij nog 1 weekje inderdaad.. spannend hoor! Maar ik ga echt niet eerder testen dan woensdag! Wacht mijn menstruatie maar gewoon af! Dat probeer ik ook wel aan leuke dingen te denken, maar is soms zo lastig.. ik denk er zoiezo wel echt iedere dag aan en corona helpt er ook niet aan mee!
@Louisa Heeel veel succes morgen!! Ik denk aan je! ??

Lief jullie berichtjes dames! ? we hebben vanochtend het hartje zien kloppen? en het zag er allemaal goed uit en ook qua termijn komt het aardig overeen. Wel een opluchting, zeker omdat ik de afgelopen dagen ook wat bruin/paars/roze/rood verlies had en heb.  Waardoor ik me uiteraard weer zorgen ging maken! Is alsnog heel pril natuurlijk maar we zijn al verder dan de andere keren!? nu 31/12 weer een echo.  
@Sil ik ga voor je duimen voor volgende week ??? hoe voel je je verder? 
@Lara geniet idd nog even lekker de aankomende weken, even niks geen ziekenhuis geen afspraken. En tsja Corona.. ja in 1 woord kut idd deze periode? ik ben op ten duur aan diamond painting gaan doen zelfs ? dat is normaal niet perse iets voor mij maar het gaf me wel rust in m'n hoofd. 

Wat super fijn Louisa!! ? zo blij voor jullie! Wel vervelend van je bloedverlies, snap wel dat je je dan zorgen maakt, maar gelukkig zag alles er goed uit! Hoever ben je nu dan? 7 weken? Met mij gaat het wel goed hoor, alleen sinds gister misselijk en last van me buik.. maar dit kan nog niet echt van een zwangerschap zijn denk ik, dus het zal wel gewoon allemaal even niet lekker zitten! Nog steeds afwachten.. volgende week woensdag testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, dan ben ik ook vrij dus is fijner dan als ik moet werken! Diamond painting heb ik ook weleens aan gedacht idd haha, maar dat is ook niet perse iets voor mij, maar geeft je wel rust in je hoofd inderdaad! 

@Louisaaa aaaah wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord...ik ben ook wel heel benieuwd hoeveel weken je nu bent...zo'n 7 denk ik ook toch? Hopelijk stopt het bloedverlies snel. 
@Sil spannend....het kan natuurlijk van alles zijn. Sommige voelen al heel snel soort van symptomen maar goed....we weten als geen ander dat ons lichaam ons behoorlijk voor de gek kan houden. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen! ? 
Jaaa zo denk je, ik neem even pauze...en zo begin je er al weer bijna aan. Ik merk wel dat me lichaam echt tot rust is gekomen, en dat er gemeenschap is voor plezier en niet omdat het moet wat ook gewoon wel echt fijn is. Maar daarbij, over 2 weekjes ben ik wel weer opgeladen om de strijd aan te gaan en hoop ik ook ergens in 2021 positief nieuws te hebben....ik besefte me gister ineens dat we over 3 weken al 2 jaar gestopt zijn met de anticonceptie pil....niet wetende dat we hierin zouden belanden. 

Dames.... helaas moet ik jullie vertellen dat ik weer een miskraam heb gehad ? we zijn er ook echt kapot van. Zaterdag werd het bloedverlies plots heel hevig en bij het toiletbezoek dacht ik iets eruit te voelen en horen vallen en riep ik direct dat ik het vruchtje was verloren. Omdat het bloedverlies zo enorm was ben ik gister naar de SEH gegaan en uiteindelijk dmv een echo is bevestigd dat mijn baarmoeder al zo goed als leeg was... ?

@Louisaaa neeeeeeee?? mijn hart huilt met je mee. Hoe kan dit toch telkens gebeuren??? ik vind dit zo verschrikkelijk voor jullie....dit moet nu toch wel verder onderzocht worden hoe dit telkens kan gebeuren... jeetje zeg! Zwanger worden is een ding maar het blijven ook. Dikke knuffel voor jullie ?

Dankjewel Lara?We snappen het zelf ook echt niet! Het ging allemaal zo goed en dan opeens verlies ik het vruchtje. Zo bizar allemaal ?
onderzoeken zijn helaas heel beperkt in NL. chromosoomonderzoek (waar haast nooit iets uit komt 10% dacht ik) en stollingsonderzoek maar die heb ik al gehad en die was in orde. Zo hard allemaal.. dan doe je al zo lang over het zwanger worden en dan blijf je het ook nog eens niet ? de hoop en moed zakt op ten duur wel ver weg moet ik zeggen. 
Nu ook even een paar weken rust en dan weer een afspraak met de gyn. Wanneer heb jij weer een afspraak @Lara?

@Sil Hoe gaat het nu bij jou? ?

@Louisa klote dat er eigenlijk zo weinig onderzoek naar gedaan word. Pfff jeetje! Hoop dat het een beetje met jullie gaat. Neem even de tijd die jullie nodig hebben! Ik start 1 januari met provera en dan menstruatie afwachten. Ik werd 1x naar 3 dagen al ongesteld en nog 1x pas naar 8-9 dagen ofzo. Daarna natuurlijk weer beginnen met spuiten en rond dag 11-12 eerste echo weer dus dan zit je alweer richting eind januari denk ik. En daarbij, ik weet nu niet of de reguliere zorg ook afgeschaafd word en we überhaupt wel verder kunnen..... 

Terug
Bovenaan