Ervaring Ovaleap

Neee Louisa wat vreselijk!! Vind het zo erg voor jullie! ?⭐ Heel vervelend ook dat ze niet echt kunnen onderzoeken waardoor het komt dat het steeds mis gaat! En een ander ziekenhuis bijvoorbeeld dat heeft ook geen zin dat ze daar meer kunnen? Snap wel dat de hoop en moed wegzakt zo! ?
Vandaag mijn NOD maar nog geen menstruatie en ook geen positieve test helaas.. dus wat er aan de hand is geen idee! Vorige rondes werd ik steeds eerder ongesteld en nu niet! Word echt helemaal gek! Zou ik dan misschien geen eisprong hebben gehad? Dat het cystes waren en geen follikels..

@Sil vervelend naar cystes zal toch niet....ik heb weleens gehad dat ik 16 dagen na ovitrelle pas ongesteld werd....de dag van ovitrelle niet meegerekend. Of je HCG is nog niet hoog genoeg.... spannend zeg!!

@lara Zeker spannend, maar lijkt me dat als ik zwanger zou zijn er dan toch al heel dun lijntje te zien zou zijn! Maar we zullen het zien, test nu vrijdag weer.. cystes zou misschien wel kunnen, er was toen 1 van 20mm en 1 van 17.5 mm te zien, maar die van 20 was wss een cyste, omdat hij al zo groot was op CD10 en dat wel vroeg was voor zon groot eitje zei de gyn? Dus ik dacht misschien waren het beide wel cystes dan! 

Ben trouwens ook wel benieuwd of de zorg nog doorgaat bij mij in het ziekenhuis.. hoop het wel hoor. Hoop niet weer dat we niks kunnen! Wij zijn 3 januari ook alweer 2 jaar bezig! 

@sil lijkt me sterk dat beide cystes zijn. Als je morgen nog niet ongesteld bent zou ik gewoon bellen....het kan zijn dat je pas HCG gaat meten NA je NOD. Zolang er geen ongesteldheid is, is er hoop! ? 
Oh dan zijn we echt exact even lang bezig op een paar daagjes na. Vandaag weer een zwangerschapsaankondiging gekregen ? heel blij voor degene maar dan zo teleurgesteld in mijn lichaam....Wat betreft de zorg daar was wat verwarring in het nieuws over maar blijkbaar gaan poli afspraken nog gewoon door. Laten we hopen dat dit zo blijft. Ik merk echt dat ik wel weer drang krijg om te starten. Ik wil zo graag gewoon een gezin, net als jullie willen? Maar ik wacht toch echt tot cyclusdag 29 om te starten met provera. Vanaf morgen drukke dagen dus dan gaat de tijd snel. 

Die zwangerschapsaankondigingen blijven moeilijk inderdaad! Het lijkt nu ook wel weer alsof iedereen zwanger is..Gelukkig gaan de poli's wel gewoon door, anders hadden we weer moeten wachten! Snap wel dat je die drang weer krijgt hier om te gaan starten, vooral als het weer allemaal voorbij komt dat er veel zwanger zijn! Nu nog even goed genieten van kerst en dan het nieuwe jaar goed starten! Ook wel spannend nu met IUI of vind het niet zo spannend? Verder is het traject gewoon hetzelfde toch met injecties en dan op de dag van je eisprong inseminatie denk ik?
Mijn menstruatie is er nog steeds niet.. zenuwslopend zeg! Als het er morgen ook niet is dan doe ik weer een test en de dagen erna ook! En dan maandag maar bellen mocht er dan niks zijn.. ze zullen met kerst ook wel gesloten zijn denk ik! 

Terug
Bovenaan