@louisa Dat snap ik wel dat je daar tegenop zag hoor! Gelukkig heb je gister toch nog een leuke dag gehad! Misschien toch ook wel fijn om even wat te doen te hebben nu met kerst, zodat je er wat minder aan denkt? Dat blijft moeilijk he dat je dat op social media voorbij ziet komen van zwangere vrouwen en baby's, voor jou helemaal kan ik me voorstellen hoor! Zo heftig wat jullie hebben meegemaakt! Wat een super lieve woorden van je oma!! Hou je maar aan die woorden vast! Bij ons alle 3 komt het echt vast allemaal goed, hopelijk word 2021 echt ons jaar!! ??
@Lara Wat lief dat je aan me denkt! Heeel raar dit inderdaad, ben ik ook weer aan het Googlen, maarja het kunnen meer dingen zijn! Raar is het wel! Ik heb de hoop echt al opgegeven hoor, het kan nu eigenlijk echt niet meer gelukt zijn denk ik aangezien ik op 9 december vermoedt ik mijn eisprong heb gehad! En je van pregnyl niet echt heel veel later een eisprong kan hebben.. misschien 1 dag later, maar dan nog! We zullen het maandag horen hopelijk.
Zijn de ziekenhuizen in Gent en Tilburg beter qua fertiliteit of hebben ze daar andere opties? Wat zou daar beter zijn dan waar jullie nu zitten of krijg je daar meer onderzoek ofzo? Ben wel benieuwd!
Voor nu geniet van vandaag, maak er een mooie feestdag van!! ??