Ervaring Ovaleap

Mijn menstruatie is er nog steeds niet en test is ook nog steeds negatief.. hoe kan dit nou? Toch geen eisprong gehad dan denk ik? Heb ik al die weken voor niks zitten wachten ? ziekenhuis zal ik vandaag wel niet kunnen bereiken denk ik met kerst, die zullen ook wel gesloten zijn verder? 

@Sil ja die blijven moeilijk, omdat je het zelf ook zo graag wilt. IUI is inderdaad hoe jij het verteld, na ovitrelle word er dan inderdaad +/- 38 uur later geïnsemineerd met zaad waarvan het beste eruit is gehaald. 
Wat een mindfuck zeg! Ik zou gewoon proberen te bellen., het had nu toch wel zo moeten zijn dat je ongesteld zou zijn.... 

@Lara inderdaad echt een mindfuck! Heb gister al gebeld, maar ze zijn niet bereikbaar ivm kerst, dus kan nu maandag pas bellen! Hopelijk kan ik dan ook meteen terecht, want er gaat iets niet helemaal goed denk ik.. deze maand voor niks gedaan pff! 
Hoe is het nu met jou Louisa??

@Sil wat gek ook weer dat je menstruatie uitblijft maar de positieve test ook ? hoe kan dat nou weer ? ik blijf toch hoop houden voor je hoor ?? ?
@Lara ik snap ook dat je graag weer wilt beginnen hoor. Hoop zó dat IUI het voor jou gaat zijn!
Wij gaan het miss ook voorleggen aan de gyn bij onze volgende afspraak. Ik zal en moet gewoon utrogestan krijgen de volgende keer en bij iui Krijg je dat. Hij begon zelf al over ivf maar dat snappen wij niet en willen we ook nog niet.
Ook gaan we wat informatie inwinnen over UZ Gent en een mogelijke overstap. 
@Sil ja het gaat wel.. zag echt op tegen de feestdagen omdat ik voor m'n gevoel juist niks te vieren heb. En dan zie je idd die aankondigingen op Social media of die ''happy'' families met pasgeboren baby's of zwangere vrouwen.. vind dat echt steeds moeilijker dus heb het ook allemaal maar even overgeslagen. Denk ook steeds waar hebben wij dit aan verdiend? Zo triest maarja.. m'n oma zei: meisje geef de moed niet op! Komt echt goed, dus we gaan er gewoon weer voor zodra het kan! 
Al met al met familie toch wel een leuke dag gehad. Voor jullie vandaag ook nog een fijne dag toegewenst hè meiden!??

@Sil wat een mindfuck, elke x als ik wakker word denk ik snel kijken of er al duidelijkheid is. Zo raar dit! En dan dat wachten...oh wat ben ik benieuwd wat ze gaan zeggen maandag....ik blijf nog steeds hoop houden.
@Louisa ik krijg dan inderdaad utrogestan, mijn gynaecoloog zei wel....als je erg last hebt van de bijwerkingen dan moet je er mee stoppen. Toen dacht ik al van, oke dus het kan best heftig zijn. Maar volgensmij is dat ook enkel om de innesteling te bevorderen en als je dan zwanger bent slik je dat niet meer....ik zit soms ook te dubben om een overstap te maken naar Tilburg. Schijnt een hele goede fertiliteitsafdeling te hebben. Alleen is het dan wel best een flink stuk reizen voor echo's.  Een vriendin van mij zit in Gent voor ivf en krijg dan hier in bravis de echo's, maar dat loopt vaak heel troef en moeizaam. Wat een lieve woorden van jou oma, dat doet me echt denken aan mijn eigen oma die helaas vorig jaar is gestorven. Zei zou exact de woorden gebruiken. Geef de moed niet op meid? hoe moeilijk het ook is. 

@louisa Dat snap ik wel dat je daar tegenop zag hoor! Gelukkig heb je gister toch nog een leuke dag gehad! Misschien toch ook wel fijn om even wat te doen te hebben nu met kerst, zodat je er wat minder aan denkt? Dat blijft moeilijk he dat je dat op social media voorbij ziet komen van zwangere vrouwen en baby's, voor jou helemaal kan ik me voorstellen hoor! Zo heftig wat jullie hebben meegemaakt! Wat een super lieve woorden van je oma!! Hou je maar aan die woorden vast! Bij ons alle 3 komt het echt vast allemaal goed, hopelijk word 2021 echt ons jaar!! ??
@Lara Wat lief dat je aan me denkt! Heeel raar dit inderdaad, ben ik ook weer aan het Googlen, maarja het kunnen meer dingen zijn! Raar is het wel! Ik heb de hoop echt al opgegeven hoor, het kan nu eigenlijk echt niet meer gelukt zijn denk ik aangezien ik op 9 december vermoedt ik mijn eisprong heb gehad! En je van pregnyl niet echt heel veel later een eisprong kan hebben.. misschien 1 dag later, maar dan nog! We zullen het maandag horen hopelijk. 
Zijn de ziekenhuizen in Gent en Tilburg beter qua fertiliteit of hebben ze daar andere opties? Wat zou daar beter zijn dan waar jullie nu zitten of krijg je daar meer onderzoek ofzo? Ben wel benieuwd! 
Voor nu geniet van vandaag, maak er een mooie feestdag van!! ??

@Sil, Tilburg is al een paar keer uitgeroepen tot beste fertiliteitskliniek. Wat mensen ervaren is vooral goede begeleiding, geen nummertje en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heb al vaker gedacht om ook over te stappen alleen toch iedere x de twijfel gehad vanwege afstand echo's en ook vanwege Corona voor eventuele lange wachttijden..

@Lara klopt dat je de utro krijgt om de innesteling te bevorderen? maar ik wil het dan iig tot week 12 (daarna heeft het geen zin meer). Heb veel gelezen van vrouwen met herhaalde MK en er wordt veel beweerd op fora dat zij baad hebben gehad bij utro tot week 12. Wij willen natuurlijk alles doen wat in onze macht ligt om een Mk te voorkomen. In Gent bijv wordt de combi antistollingsmiddelen en utro bij vrouwen met herhaalde mk al veel sneller gegeven en wat ik lees met succes. @Sil UZ Gent zijn ze verder dan in NL met onderzoeken omtrent fertiliteit maar ook met name bij herhaalde Mk. En veel persoonlijker. En verder ga ik het begin deze week uitgebreid horen van vrienden hoe en wat precies omtrent UZ Gent. Ik ben gewoon een beetje klaar met het zkh hier. Enige wat je hoort is ' ja sorry jongens volgende keer beter' ik zou vorige week gebeld worden voor een afspraak.. niks gehoord natuurlijk! Morgen zelf weer bellen want heb best veel lichamelijke klachten nog steeds en ontzettend veel bloedverlies ook. Maar je krijgt ook totaal niks van begeleiding ook over de verwerking van een MK bijv. Terwijl het naast lichamelijk ook psychisch wat met je doet..en oh ja de gynaecoloog zei ook nog: het was de 2e keer toch? Nee 3e zei mijn man licht geïrriteerd. En opeens over ivf beginnen.. Dat soort dingen dus! ?
maar ik twijfel ook heel erg hoor omtrent een overstap want Corona, afstand en eventueel ander gedoe allemaal ? heb ik ook niet zoveel zin in?
Ik ben wel heel benieuwd hoor @Sil wat ze je morgen voor verklaring gaan geven? Laat je het ons weten?? 

Terug
Bovenaan