Ervaring Ovaleap

Dat klinkt inderdaad wel beter dan Tilburg en Gent! Ik voel me ook echt vaak een nummertje hoor en heb het idee dat ze alles maar gewoon volgen via de protocollen, maar niet echt per patiënt kijken wat ze nodig hebben, terwijl dat toch eigenlijk wel belangrijk is! Snap wel dat je klaar bent met jou ziekenhuis dan Louisa! Echt heel raar dat ze je ook niet terug hebben gebeld en zon reactie kan ook echt niet! Dan voel je je toch echt een nummertje als ze niet eens weten hoeveel miskramen je al hebt gehad! 
Ik hou jullie morgen op de hoogte! Ben zelf ook benieuwd wat ze gaan zeggen! Hoop wel dat ik morgen langs mag komen, want zit er constant mee in mijn hoofd wat zou het kunnen zijn dan! Ik denk dat ze gewoon zullen zeggen, nou hier heb je Provera wek je menstruatie maar op en begin maar weer opnieuw met je injecties! 

@Louisa lekker dan dat ze je niet eens terug bellen. En dan ook echt zeggen dat van je hebt nu 2 miskramen gehad toch. Alsof dat maar normaal moet zijn. Ik heb ook weleens gehad dat ik binnen kwam voor een echo en ze zeide, zo je komt voor IUI toch....als ik ja had gezegd hadden ze IUI gedaan. Zulke idiote dingen elke x weer dat ik denk lees iemand zn dossier eens een keer door voordat je degene binnen roept voor een echo of wat dan ook! Misschien ga ik wel gewoon van de week eens naar de huisarts of ik een second opinion kan krijgen en een doorverwijzing naar een ander ziekenhuis. Ik twijfel ook....al zovaak op dat punt gestaan! Mijn vriend heeft trouwens nooit vertrouwen gehad in het ziekenhuis van nu. Alleen is het dna straks wel van huis naar ziekenhuis ( als ik Tilburg kies )  ruim 40 minuten rijden en dan staat me tegen...En dat ze over ivf beginnen bij jou slaat helemaal nergens op want het zwanger worden lukt toch gewoon, maar het blijven is een probleem. Ze kunnen utro dan toch op zn minst proberen... 

@Sil ook bij jou zou ik gewoon eerst een echo eisen om te kijken of ze eventueel iets kunnen zien. En dat bedoel ik dus eigenlijk ook, het is gewoon lopende band werk zonder enige echte begeleiding en per patiënt bekijken wat het best voor degene is. 

Vandaag was we geen plek, helemaal vol en was de eerste die belde denk ik pff.. nu morgen pas! Ik vroeg aan die assistente aan de telefoon of zij wist wat het zou kunnen zijn, zegt ze het zal vanzelf nog wel gaan komen, maar laat je maar komen morgen omdat je ongerust bent!? Ik denk echt is het normaal dan dat je bijna 1 week overtijd bent als je pregnyl hebt gebruikt? Dan moet ik toch echt wel al ongesteld zijn of niet dan? Dit is toch niet iets normaals of wel? 

@Sil, jeetje wat een stom mens. Dat bedoel ik met je bent gewoon een nummertje en 0,0 persoonlijke begeleiding. Want nee, het is niet normaal dat als je pregnyl gezet heb en je een week overtijd bent je nog niet ongesteld bent en niet zwanger bent. Heel benieuwd wat je morgen krijg te horen...hopelijk word je dan wel sirieuzer genomen.
@Louisa heb jij vandaag het zkh nog gesproken waarom ze je niet gebeld hebben?

@Sil pffff ''omdat je zo ongerust bent mag je komen'' ik wordt daar zo boos om he die reacties! Nee het is idd gewoon niet goed of je wordt ongesteld of je bent zwanger en dat moet zo snel mogelijk uitgezocht worden en het is ook niet chill om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb ook weer zelf contact gezocht: nee ja ik zie je afspraak voor 31/12 nog staan en er is idd niks doorgevoerd.....zucht. Zegt ze 11 januari? Ik zeg is dat niet wat laat? Miss ben ik dan weer ongesteld en moet ik weer beginnen? Zegt ze: ben je bij ons onder behandeling dan? ??.......ook helemaal niet gevraagd goh mevrouw gaat het met je? Wat vervelend? Nee niks!! Ik kreeg niet eens de kans om aan te geven van dat bloedverlies enz.. en heel eerlijk had ik er ook geen zin meer in ? mn man zei .. ik denk dat we maar moeten accepteren dat er zo met ons om wordt gegaan want blijkbaar is dit ''normaal''. 
@Lara zo herkenbaar dat IUI verhaal! Wij kwamen voor de spuitinstructie toen zei ze al jullie komen ook voor het IUI traject?!. En zo vaak is er gevraagd aan ons tijdens gesprekken of echo's: jullie doen toch IUI? Zelfs nu onze eigen gynaecoloog na die miskraam: jullie zaten in het IUI traject toch? Ik weet niet meer wat ik er van moet zeggen of vinden hoor? maar ik denk dat het er allemaal in 1 keer uit komt tijdens een afspraak.. ? 
@sil succes hoor morgen! Denken aan je??

@Louisa echt ongekend dit hoe er mee om word gegaan, nummertje ....?  Ben je onder behandeling hier ook echt ? Ik heb ook al zovaak dingen meegemaakt dat ik denk, mens lees het dossier eens een x door voor je een patiënt naar binnen roept....echt hoor!!! Pffffff wat een idiote! Ik heb daar ook al vaker boos gestaan dat ik zei, voor jullie is het allemaal maar "normaal" maar voor ons is dit hetgeen wat we niets liever willen.  heb je nu 31-12 wel je afspraak nog staan? Alle 3 een overstap naar een ander zkh straks ?

@Louisa Nou dat is echt niet normaal hoor! Dat ze eerst je dossier doorlezen voor ze iets zeggen! Zo erg is dat!! Ze mogen wel iets respectvoller om gaan met je vind ik! Kleine moeite om even te vragen hoe het nu gaat! Maargoedbhet gaat zo in veel ziekenhuizen blijkbaar, dus misschien maar accepteren dat het zo eraan toe gaat! ?
Vandaag afspraak gehad en ze hebben een echo gemaakt! Follikels waren weg dus eisprong heb ik wel gehad, BMS was nu bijna 10 en toen ik pregnyl zetten 5.5! Ze had dus wel verwacht dat ik ongesteld zou zijn, maar soms gebeurd dat niet en waar dat dan aan ligt weten ze zelf ook niet! Gewoon pech.. heb wel bloedgeprikt voor de zekerheid op HCG, maar dit zal negatief zijn en dan vanaf vandaag starten met provera waar ik echt geen zin in heb, want dit duurt zolang bij mij voor ik ongesteld word. Dan daarna weer starten met een nieuwe ronde injecties! 

@sil wat raar zeg, twee eitjes en dan pregnyl zetten en geen bloeding....blijft toch een apart verhaal. Krijg je vandaag de uitslag nog van het bloed prikken? Hoeveel dagen provera moet jij slikken? Ik 7 dagen 10 mg.

Terug
Bovenaan