Dat klinkt inderdaad wel beter dan Tilburg en Gent! Ik voel me ook echt vaak een nummertje hoor en heb het idee dat ze alles maar gewoon volgen via de protocollen, maar niet echt per patiënt kijken wat ze nodig hebben, terwijl dat toch eigenlijk wel belangrijk is! Snap wel dat je klaar bent met jou ziekenhuis dan Louisa! Echt heel raar dat ze je ook niet terug hebben gebeld en zon reactie kan ook echt niet! Dan voel je je toch echt een nummertje als ze niet eens weten hoeveel miskramen je al hebt gehad!
Ik hou jullie morgen op de hoogte! Ben zelf ook benieuwd wat ze gaan zeggen! Hoop wel dat ik morgen langs mag komen, want zit er constant mee in mijn hoofd wat zou het kunnen zijn dan! Ik denk dat ze gewoon zullen zeggen, nou hier heb je Provera wek je menstruatie maar op en begin maar weer opnieuw met je injecties!
Ik hou jullie morgen op de hoogte! Ben zelf ook benieuwd wat ze gaan zeggen! Hoop wel dat ik morgen langs mag komen, want zit er constant mee in mijn hoofd wat zou het kunnen zijn dan! Ik denk dat ze gewoon zullen zeggen, nou hier heb je Provera wek je menstruatie maar op en begin maar weer opnieuw met je injecties!