Ervaring Ovaleap

Vind ik ook hoor dat het een apart verhaal is.. zo gaat het wel echt heel lang duren allemaal! Maargoed ik kan er verder niks aan doen, dus maar gewoon doorgaan! Wat ik soms wel lastig vind hoor, laatste tijd heb ik wel steeds vaker dat ik denk pff ben er echt klaar mee! Niet eens de injecties, want dat vind ik echt het minst vervelende, maar gewoon dat wachten en dat het echt iedere dag de hele dag in mijn hoofd zit en weet ook niet hoe ik dit eruit krijg! Niet denk ik in zon traject! De uitslag van bloedprikken op HCG was negatief wat we al dachten hoor, maar dit wilde ik zelf graag, zodat ik echt zeker wist dat ik niet zwanger ben. Ik heb provera 5 dagen 10mg, dit had ik toen met letrozol ook, maar kan me herinneren dat dat ook echt heel langer duurde voor ik ongesteld werd, volgens mij na het stoppen 10 dagen daarna pas ofzo? Weet jij nog hoelang dit duurde? 

@Sil ik begrijp je gevoel volkomen dat het zo allemaal wel erg lang gaat duren. Het vertrouwen word ook gewoon steeds minder op deze manier. Gelukkig heb jij maar 2 pilletjes minder. Het duurde bij mij toen ook wel 8-9 dagen voor ik ongesteld werd. Ik weet nog goed dat ik belde naar het ziekenhuis want de apotheek zei binnen 2-3 dagen. Het ziekenhuis zei toen, start maar gewoon met letrozol want er komt nu geen bloeding meer en ik had toen zoiets van hmzzz...ik wacht nog even af en echt die dag daarna werd ik dus ongesteld. Ik vind het echt zo vervelend voor je ?

@Sil wat klote weer zeg. Snap dat je er tegenop ziet omdat het dan allemaal weer zolang duurt ? ik kan het niet helemaal rijmen hoor, maar jullie vast ook niet. Als je een eisprong hebt gehad en je bent niet zwanger moet je toch ongesteld worden??‍♀️ Vervelend dat dit jou ook weer moet overkomen? is het niet dat dit vaker voorkomt vlak na zo'n onderzoek? Dat het daar mee te maken kan hebben? Hoe dan ook is het gewoon weer kut, de onzekerheid, ziekenhuisafspraak en dat allemaal weer rond deze dagen. Dat dit shit jaar maar snel voorbij is en onze menstruaties snel weer mogen aanbreken zodat we weer door kunnen ??? 

@Louisa jij gaat weer wachtend op een menstruatie na je miskraam, @Sil wij weer met een provera kuurtje. Laat 2021 alsjeblieft voor ons HET jaar worden! 

@Louisa wanneer heb je nu nog je controle afspraak? 31-12? Gewoon

Nou idd hoor, 2021 MOET ons jaar worden ✨ 
ik moet 5 januari op controle voor een echo en afspraak met een gynaecoloog over hoe nu verder. Dus ik ben benieuwd! 
@Lara ik hoop voor ze dat ze die afspraak er nu wel uit hebben gehaald hoor ? 

@Lara Ik kan me ook herinneren dat dat zo lang duurde voor ik ongesteld werd! Maar nu heb ik sinds gisteravond al bruinverlies dus hopelijk zet het echt door en kan ik snel weer een nieuwe ronde beginnen! Mijn lichaam heeft gewoon even een zetje nodig om menstruatie te beginnen denk ik! Nu vol goede moed het nieuwe jaar in! Zou ik trouwens wel die 5 dagen af moeten maken of als ik ongesteld zou worden kan ik dan met die provera stoppen? 
@Louisa Ik snap het ook niet inderdaad! Misschien dat mijn lichaam het hormoon niet aanmaakte die het nodig heeft om ongesteld te worden ofzo? I dont know.. maargoed nu weer door na een nieuwe ronde! Had dat nog wel gevraagd inderdaad of dat met het onderzoek te maken had, maar kon ze niet echt antwoord op geven! Ook weer spannend voor jou 5 januari wat ze nu gaan doen!!
Zo fijn he dit forum dat we dit gewoon zo met elkaar kunnen bespreken allemaal, kan je toch je ei even kwijt! Kan ik ook wel bij vrienden en familie, maar die snappen natuurlijk niet alles! 

@Louisaa dat hoop ik ook voor hun inderdaad! Spannend weer wel. Op naar 5-1 dan maar ?? het MOET inderdaad ons jaar worden ? 
@Sil ik vind het ook echt super fijn om zo te kletsen met jullie. Ik heb hier ook familie en vrienden die super lief zijn maar er zal niemand anders het net zo goed begrijpen als degene die hetzelfde meemaakt! Volgensmij als je menstruatie echt goed doorgezet is mag je wel stoppen met Provera, anders slik je straks Provera en begin je met spuiten op dezelfde dag...dat zou ook raar zijn toch? En bij twijfel zou ik gewoon bellen of is het inmiddels al echt goed doorgezet?
Voor jullie beide alvast een fijne jaarwisseling lieve meiden! Op naar ons geluk in 2021 ? ?

Ik hoop voor je dat het alsnog goed doorzet @Sil! Hoef je daar niet meer op te wachten en kan je zo snel mogelijk weer door ?? Zou voor de zekerheid even snel bellen of het nodig is om door te gaan. Ik zou ook denken van niet als het goed doorzet. 
jullie raden vast al door wie ik net gebeld ben met de vraag waarom ik niet op de afspraak ben.... kan er ook nog wel bij in 2020 ? laten we dit rot jaar maar snel afsluiten? 
ik vind het ook super fijn om met jullie te kunnen kletsen♥️. Want er is niemand anders die me zo goed begrijpt en waar ik echt álles mee kan delen omtrent dit traject en alles wat er bij komt kijken. En eerlijk; er is niemand die ik het zo ontzettend gun dan jullie meiden!? En mezelf natuurlijk?? we gaan er gewoon weer voor in 2021!??  En ik wens jullie ook een fijne en gezellige jaarwisseling toe✨ 

Terug
Bovenaan