Ervaring Ovaleap

@Louisa ohhh nee dat meen je niet. Staat je afspraak voor 5-1 nu wel gewoon nog erin? Word wel spannend, ben benieuwd wat ze gaan zeggen / doen.... Ik ben gister avond trouwens gestart met provera dus de laatste pil heb ik aanstaande woensdag haha.
@Sil, hoe gaat het met jou?
Nou meiden, 2021....hopelijk het jaar waarin we zwanger raken of miss al wel een kleintje in ons arm hebben ? ik gun het ons alle 3 ook zo erg ? 

Jullie ook een goed en gezond 2021!! Hoop echt HET jaar dat we alle 3 zwanger mogen worden!! ?
@Louisa Wat erg zeg dat ze je belde gister dat je een afspraak had! Stom zeg! Nu maar proberen vol goede moed 2021 in te gaan! Ben benieuwd na je afspraak dinsdag wat ze gaan zeggen en wat ze nu willen gaan doen! Spannend!
@Lara mijn menstruatie is niet doorgezet helaas.. heb iedere ochtend bruine afscheiding en de rest van de dag eigenlijk niet meer. Heel raar ook weer, maar ik dacht wacht het nog maar af tot maandag voor ik ga bellen, want ze zeggen dan toch wacht het maar paar dagen af! Ik denk dat ze dit maandag alsnog zullen zeggen hoor! Maar wel raar als het nu zou stoppen en niet doorzet naar echte menstruatie! Wat fijn dat je weer begonnen bent met je nieuwe ronde! Hopelijk word je snel ongesteld! Ik heb morgen mijn laatste provera! 

@Sil dat zullen ze inderdaaad wel zeggen. Je bent nu in ieder geval klaar met provera. Ik neem woensdag avond de laatste. Ben ook wel benieuwd hoelang ik dan moet wachten voor het doorzet. Ik ga wel uit van weer een dag of 8/9 minimaal. 

@Louisa jij ook heel veel succes dinsdag! ? ?

@Lara Bij mij duurde dat toen ook lang inderdaad voor het echt doorbrak! Heb nog gebeld vanochtend om te vragen hoe of wat, want bruinverlies is nu sinds gister voorbij! Moet het nu nog aankijken tot donderdag en als het dan ook nog niet is dan donderdagochtend bellen om langs te komen! Zal blij zijn als we weer nieuwe ronde kunnen beginnen.. 
Succes morgen Louisa! ?

Hoe denken jullie trouwens over die corona vaccinatie? Ik vind dit echt heel lastig.. eigenlijk wil ik het niet! Omdat er afgeraden word om na vaccinatie 3 maanden niet zwanger te worden! 

@Sil, donderdag is dus 5 dagen na je laatste provera? Ik heb er nog na vandaag nog twee te gaan. Heb jij daar veel last van? Ik opzich niet heel erg maar wel wat last van opvliegers. Ben blij als ik er vanaf ben in ieder geval en dan reken ik wel weer op minimaal een week. Hopelijk zet jou menstruatie snel door!? 
Wat betreft een Coronavaccin, ik neem hem niet. Precies om de reden omdat ze zeggen dat je dan 3 maanden niet zwanger mag worden. Ik ga echt niet mijn traject daarvoor stil leggen. En daarbij weet je ook niet wat het met je doet. 

@Lara donderdag zou de 6e dag zijn na provera! Had net weer wat lichtroze afscheiding, maar verder nog steeds niets.. denk dat ze me dan laten komen, omdat ik alle dagen van provera wel bruinverlies heb gehad! Weet dat het vorige keer ook lang duurde maar had ik geen bruinverlies van te voren. Hoop dat het morgen toch echt doorzet hoor! Wat zouden anders moeten gaan doen als het alsnog niet doorzet? Opvliegers van provera heb ik ook echt!! Vooral ook in de nacht veel zweten, terwijl ik dat eigenlijk nooit echt heb en hoofdpijn had ik eerste dagen! Nee dat heb ik dus ook met dat coronavaccin.. ik wil het gewoon niet omdat ik gewoon zwanger wil worden en je weet niet wat voor troep er allemaal inzit! Heb alleen zo het gevoel dat ik me dan zo moet verantwoorden, maar heb er een goede reden voor natuurlijk! 
Hoe was jou afspraak Louisa? Die had je vandaag toch? ??

Vandaag inderdaad een echo gehad! Het zag er opzich goed uit alleen er zit nog een stolsel in mijn baarmoeder, dat gaf me meteen stress natuurlijk ? maar gelukkig zei de gynaecoloog dat dat vanzelf vast wel weggaat 1 deze dagen of bij een volgende menstruatie..gelukkig! ?Verder een goed gesprek gehad, fijne gynaecoloog! Nu afwachten tot een menstruatie en dan op dag 3 weer een uitgangsecho en verder met dit traject. Bij een volgende zwangerschap mag ik naast de fragmin spuitjes ook utrogestan tot week 12 gebruiken! Geeft mij toch weer moed en rust. Dus ook ik kan niet wachten weer te kunnen beginnen! ✨
Wat betreft het vaccin, deze ben ik sowieso niet van plan te nemen! En met dit traject uiteraard al helemaal niet ? 
Ah Sil wat een gedoe toch bij je! Hoop echt dat je menstruatie alsnog goed en snel doorzet! Ik heb zelf niet zo veel ervaring met provera heb dat maar 1 keer gebruikt dus ik kan daarover niet echt ervaringen met je delen. Want als het niet doorzet moet je weer terug naar het ziekenhuis eind deze week? 

Terug
Bovenaan