Ervaring Ovaleap

@Lara ik hoop ook dat jou menstruatie snel gaat komen, zou fijn zijn! Hoe voel je je nu? Nog last van bijwerkingen? Jammer dat de supplementen niet echt werken voor je haar! Misschien heeft het ook wel met het weer te maken hoor, dat kan soms ook weleens! Die snoepjes blijf ik ook wel eten hoor, ben alleen echt zo'n zoetekauw haha! Het zal ook wel niet zo zijn als ik daar mee stop ik ineens zwanger wordt, dat zou ook raar zijn dat het daar aan ligt toch haha! Ik heb nu ook foliumzuur van Solgar besteld net zoals Louisa, maar dan met nog meer andere vitamines erin, schijnbaar was die heel goed en fijn! Proberen maar! Dit is wel wat natuurlijker dan Davitamon, daar zit nog vanalles aan toegevoegd volgens mij! 

@Sil nog niet ongesteld, maar heb wel al de hele dag lage rugpijn dat het lijkt alsof mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Ik had dit met de pil ook altijd een dag vantevoren. Bij elk toilet bezoekje hoop ik dat het zo ver is haha. Ik heb ook eens gekeken naar solgar en aangezien de positieve reviews ga ik daar ook eens op overstappen als mijn potje leeg is. Jij vrijdag de eerste echo op CD10? Mijn gynaecoloog vind eigenlijk dag 11-12 vroeg genoeg omdat er meestal daarvoor toch niks te zien in en je al zoveel echo's moet soms...maar als ik bel zeggen ze nee vanaf dag 10....twijfel dus of ik vanaf dag 10 ga of 11-12... de vorige x toen ze zei dat ik op 75 eenheden weer moet starten zei ze vanaf dag 11-12..
@Sil heb jij deze besteld trouwens , 

https://www.vitaminstore.nl/product/solgar-vitamins-prenatal-nutrients-zwangerschapsmulti-tabletten-687

@Lara Dan zal je menstruatie er wel aan zitten komen inderdaad! Hoop het voor je!! Bij mij zeggen ze wel altijd CD10, nu ook CD10 voor eerste echo! Afgelopen ronde was het op die dag al wel groot genoeg en kon ik al pregnyl zetten dus het kan wel, gemiddeld is dat bij mij niet hoor, maar afgelopen ronde wel dus ik vind het toch wel fijn  om op dag 10 al te komen! Die jij stuurde heb ik besteld inderdaa dan Solgar! Las daar goede verhalen over en zitten ook meer vitamines in! 

@Lara ik heb ook precies die besteld nav allerlei goede reviews! @Sil welke heb jij nog meer besteld naast deze? ?
@Lara klinkt idd als een aankomende menstruatie! Zou fijn zijn, ik hoop met je mee???
de reiniging zit er bijna op en voel me ook echt beter ? en merk al wel dat alles losser gaat zitten, hoe snel dat dan ook weer kan gaan hè ?. Helaas hier nog steeds bloedverlies of althans, soort van.. afscheiding bruin/rood achtig. Twijfel een beetje om het af te wachten of toch even aan de bel te trekken ? 
heb ook altijd de echo gehad op dag 10 inderdaad. Maar toch altijd wel 1 of een paar dagen later terug moeten komen. 

fijne week meiden! En Sil succes weer vrijdag ik ben benieuwd ???

@Louisa verder heb ik geen andere besteld, omdat hier alles in zat begreep ik? Of zou je daarnaast ook nog andere moeten slikken? Jij had er nog extra b12 bij toch? Wat goed dat je je beter voelt na die reiniging en dat je kleding ook losser zit! Heeft het iig zijn werk gedaan haha! Als je twijfelt over je bloedverlies zou ik gewoon even bellen hoor! Dan ben je misschien wat geruster! Jij ook een fijne week!?

oh dan heb ik dat helemaal verkeerd gelezen! ? ik heb idd b12 er bij genomen maar er staat op het potje dat als je zwanger bent je dit alleen mag gebruiken in overleg met je arts. Dus ik zou die niet perse aanbevelen? maar idd in deze zou alles moeten zitten wat we nodig hebben?
je hebt gelijk hoor ik zou ook gewoon moeten bellen maar weet je omdat ik me zo heb geïrriteerd aan hoe er gehandeld wordt en ook door die telefoon elke keer dan ben ik eerder geneigd om niet te bellen. Het voelt namelijk niet zo dat ik ze altijd overal voor mag/kan bellen ? 

@Sil, thnx dan ga ik die de volgende x ook eens bestellen. Ik had vandaag voor de zekerheid een tampon in en had even het idee dat ik ongesteld werd. Had een enorme steek en had wel beetje bloedverlies maar daar is het dan ook bij gebleven. Zou het dan nog door zetten denk je? Ik ben bang dat het hierbij blijft....Miss nog maar even afwachten. 

@Louisa als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor! Ik snap dat je wat terughoudender bent maar voor jezelf opkomen! Het is inderdaad Miss maar beter op gewoon vanaf cd10 een echo te doen. Voor hetzelfde geld heb je indd een x eerder een eitje en je zou maar net te laat zijn.

Meiden, ik kreeg gisteravond toch steken opeens en al anderhalve dag een beurs en stekend gevoel, zelfs als ik diep inadem ? en ook weer meer bloedverlies dus ik heb gebeld en ze willen me toch laten komen dus ik moet as vrijdag voor een echo en afspraak met de gyn. Hoop zo dat het meevalt ??? Wil echt niet alsnog een curretage, dat is m'n grootste angst momenteel ? 

Terug
Bovenaan