Ervaring Ovaleap

@lara En is je menstruatie nog doorgezet gister of vandaag? 
@Louisa Dat klinkt niet echt fijn die steken en beurs gevoel en ook weer meer bloedverlies pff... goed dat ze je wel laten komen, maar vrijdag duurt toch nog wel eventjes toch? Kon je niet sneller langskomen? Hoop ook echt dat het meevalt voor je! Positief proberen te blijven, maar snap dat dat wel echt heel moeilijk is! Zo vervelend allemaal zo! Curretage hoop ik ook echt niet voor je, ga hard voor je duimen dat het allemaal meevalt!! ?

@Louisa wat vervelend. Goed dat je gebeld hebt maar vervelend dat ze je niet wat eerder laten komen. Ik hoop echt voor je dag het geen curretage word. Ik ga echt voor je duimen. 

@Sil, nee nog steeds niet. Ik zocht op internet en daar stond dat een menstruatie binnen 3-7 dagen moet komen. Morgen is dag 7....wat zal ik doen morgen bellen of afwachten tot donderdag ochtend? Wat zouden jullie doen? 

@Lara Lastig als dat zo op internet beschreven staat.. ik zou denk ik dan morgenochtend bellen als het er dan nog niet is, maar je kunt ook nu al bellen en kijken wat hun zeggen, misschien zeggen ze wacht nog maar paar dagen af of misschien juist dat ze even willen kijken of je wel genoeg BMS hebt! 

@Sil heel lastig. Vandaag weer op tampon minimaal bloed verlies maar het zet gewoon niet door...ik ga morgen bellen als het vanavond / vannacht niet doorzet. Miss dat ze dan indd een echo maken en zeggen dat ik gewoon mag starten met spuiten. 

@Lara vervelend dat het nog niet is doorgezet, hopelijk gaat dat nog wel gebeuren! Benieuwd wat ze anders gaan zeggen morgen! 
@Louisa Hoe is het nu met jou en je steken in je buik? Slik jij die vitamines trouwens 1 of 2x per dag? Zie op het potje 2x per dag staan. 

@Sil nou ik ben eindelijk ongesteld hoor. Het is wel veel minder dan normaal. Had jij dit ook? Wel erge buikpijn heb ik. Ik heb volgende week vrijdag me eerste echo op cd9....ik zeg is dat niet wat vroeg, maar anders zou het pas op maandag cd12 zijn.. jij succes morgen met je echo. 

@Lara Eindelijk!! Bij mij was het wel gewoon normaal eigenlijk! Aftellen naar volgende week vrijdag dan! Beter CD9 dan CD12, hopelijk hebben we beide een goede ronde! Ga je weer starten met 75 eenheden? Ik zit nog steeds op 67 is dat volgens mij, eentje lager dan 75! Jij weer succes met prikken! 

@Sil oke, ja bij mij wel wat minder maar goed....het is doorgezet. Ik had in eerste instantie gebeld en zeiden ze start dan vandaag maar met spuiten. Toen ging ik naar het toilet en zag ik wel dat het meer was doorgebroken dus had ik weer terug gebeld en moet ik gewoon vandaag als cd1 rekenen. Ik moet gewoon weer met 75 eenheden starten inderdaad. Ik verwacht op cd9 met de echo ook echt nog totaal niks....beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik ga voor je duimen! En @louisa jij ook heel veel succes, ook voor jou ga ik duimen?

Terug
Bovenaan