Ervaring Ovaleap

@Lara 100 miljoen is ook al super veeel zeg!! Daaarom snap ik soms echt niet waarom het niet gewoon gelukt nu ik iedere keer wel gewoon een eisprong heb! Maar het hangt natuurlijk van zoveel dingen af! Soms denk ik dat ook weleens inderdaad dat gewoon al niet door het slijmvlies heenkomt, dat het daar aan ligt! Het is bij jou wel heel fijn nu dat het zaad diep geplaatst wordt en het niet eerst een weg moet afleggen, kan me voorstellen dat je dan idd meer slagingskans hebt! Fijn dat je injectie vanzelf ging! Nu ben je echt weer begonnen met je nieuwe ronde!  Ik vind mijn injecties wel steeds pijnlijker worden, vooral het erin zetten, mijn huid doet dan soms echt zeer! Maarja er is natuurlijk nu ook al best vaak in geprikt!
@Louisa 5cm is best groot inderdaad en kan me voorstellen dat dat er niet heel lekker uitziet! Heel fijn dat je er nu geen last meer van hebt!! Jij had dus ook steeds meerdere follikels! Ik dacht dat jij ook al langer bezig was met injecties! Als IUI geen toevoeging heeft dan zou ik ook gewoon zo doorgaan! Het zwanger worden is bij jou nu ook het probleem niet natuurlijk, maar vooral het blijven! Hoop zo voor je dat het snel gaat lukken! Voor ons alle 3!! ??

@Sil dat hoop ik ook voor ons allemaal ?? Dit wordt ons jaar?? 
Ik ben tegelijk met jou begonnen ongeveer met de injecties, in augustus  zoiets?! En toen weer in oktober. Door die miskramen duurt het allemaal zo lang. Dus as ronde wordt ronde 3! Hoe is je echoafspraak gegaan? Ben heel benieuwd? Hopelijk de pregnyl spuiten!
Ik kan me voorstellen dat het steeds meer pijn gaat doen het spuiten, toch iedere keer rond dezelfde plek idd! 
@Lara vanaf wanneer moet jij de utrogestan gebruiken? Ga weer duimen voor je, op naar een goede echo vrijdag! ?? 

Mijn afspraak was echt helemaal kut pff... er zaten nu ineens 6 grote follikels en BMS van 10 dus deze ronde is weer voor niks.. baal daar echt zo van he! Het is iedere ronde wel weer wat bij mij! Ze gaan nu overleggen hoe nu verder, waarschijnlijk toch weer lagere dosering dan afgelopen rondes. Snap ook niet dat ze ineens in 2 dagen tijd zo gegroeid kunnen zijn.. Wat zouden jullie doen nog zo doorgaan of over gaan op IVF? IVF zie ik ook niet perse zitten vooral die punctie, maar als het iedere ronde wel wat is schiet het ook niet op dan zijn we over 1 jaar misschien nog wel zo bezig aangezien ze deze ronde dus ook weer niet mee tellen. 

Jeetje Sil wat ongelooflijk klote weer! Hoe kan dat nou toch ☹️ Wat enorm frustrerend ook dat het zo weer moet gaan ? 
ik vind het lastig om daarover te oordelen wat ik zou doen. Heb wel het eea gelezen over ivf maar dat lijkt me niet niks en best heftig. Wij hebben toen ook besloten die stap nog niet te nemen. Hebben ze dat ook aangegeven dat je zou mogen starten met ivf? Het is ook gewoon zo ontzettend jammer dat we maar een nummer zijn en de zoveelste die weer voor een echo komt. Anders hadden ze miss vrijdag al kunnen zeggen we spuiten even een eenheid minder ofzo met jouw achtergrond. en nu? Menstruatie afwachten of moet je dat dan weer opwekken? Pff echt een tegenvaller @Sil ?? 

@Sil, jeetje wat een tegenvaller zeg. Eigenlijk hadden ze gewoon in het weekend nog een echo moeten maken....aarghhh zo klote dit! Moet je ze nu wel laten springen of wat moet je nu doen? Als ik de keus moet maken als ik in jou schoenen zou staan zou ik persoonlijk nog niet overstappen naar ivf. Ik zou dan kiezen voor een lagere dosering. Maar echt shit dit zeg!

Heb nog een telefonische afspraak gehad, want ze hadden vanmiddag nog overleg met alle gynaecologen bij elkaar en zij hebben besproken dat het nu het beste is om volgende ronde een iets lagere dosering te starten weer! Voor nu mag ik dus niks meer spuiten en mijn menstruatie af te gaan wachten, dus hopelijk ga ik uit mezelf een eisprong krijgen en dus ook ongesteld worden! We hebben dus alleen wel gister gemeenschap gehad, ik dacht dat kan geen kwaad want was er echt vanuit gegaan dat er nu gewoon 2 zouden gaan springen en niet dat er ineens 6 zaten! Totaal niet vanuit gegaan! Maar dit is allemaal afwachten! Hoef nu ook geen pregnyl te zetten! En wat betreft IVF zou ik wel mee mogen starten, alleen is dat zonde, omdat je daar maar een paar rondes van vergoed krijgt! Nu kijken we het zo nog een paar rondes aan en mocht het echt steeds moeizaam blijven gaan dan kunnen we die stap altijd nog maken! Maar ik baal wel echt enorm hoor, het is nu weer wel wat gezakt gelukkig, maar was zo verdrietig daarstraks! 

@Sil, dat is het juist....het is niet dat de medicatie niet meer aanslaat maar juist te goed aan slaat. Als je naar ivf gaat, ga je gelijk naar de allerlaatste mogelijkheid. Dat lijkt me ook weer een beetje eng. Maar ik snap wel dat er niet elke x van alles mis moet gaan omdat je dan niet verder komt. Waren ze echt alle 6 boven de 16mm dan?  Ik snap echt zo dat dit ontzettend balen is....pfffff? de ene x ben je zolang aan het spuiten en de andere x heb je dit....of je word ineens niet ongesteld. Zo raar allemaal. Hoelang moet je nu maximaal wachten dan? 2 weken ofzo? Weeer wachten.....alsof we dat nog niet genoeg doen....

@Lara Ja het slaat nu ineens te goed aan! Heeel raar ineens! IVF zie ik eigenlijk ook echt nog helemaal niet zitten hoor dus dat gaat we ook nog wel even uitstellen! Ik geloof dat ze wel allemaal boven de 16 waren inderdaad en nog een paar kleinere eromheen, overstimulatie begon het echt op te lijken, had ook al vocht in mijn buik zitten! Voelde me ook al paar dagen niet helemaal lekker en veel last van me buik en rug, maar ik dacht dat heb ik weleens vaker zal wel van hormonen komen! Nu moet ik ruim 2 weken wachten en dan kijken of ik ongesteld word en anders bellen! Als ik wel ongesteld word moet ik ook langskomen en dan gaan ze kijken of mijn eiblaasjes echt helemaal klein zijn en hoe het eruit ziet! Uit mezelf was mijn eisprong altijd heel laat dus ik ben benieuwd, hopelijk snel dan ben ik er maar weer vanaf! 

Terug
Bovenaan