@Lara 100 miljoen is ook al super veeel zeg!! Daaarom snap ik soms echt niet waarom het niet gewoon gelukt nu ik iedere keer wel gewoon een eisprong heb! Maar het hangt natuurlijk van zoveel dingen af! Soms denk ik dat ook weleens inderdaad dat gewoon al niet door het slijmvlies heenkomt, dat het daar aan ligt! Het is bij jou wel heel fijn nu dat het zaad diep geplaatst wordt en het niet eerst een weg moet afleggen, kan me voorstellen dat je dan idd meer slagingskans hebt! Fijn dat je injectie vanzelf ging! Nu ben je echt weer begonnen met je nieuwe ronde! Ik vind mijn injecties wel steeds pijnlijker worden, vooral het erin zetten, mijn huid doet dan soms echt zeer! Maarja er is natuurlijk nu ook al best vaak in geprikt!
@Louisa 5cm is best groot inderdaad en kan me voorstellen dat dat er niet heel lekker uitziet! Heel fijn dat je er nu geen last meer van hebt!! Jij had dus ook steeds meerdere follikels! Ik dacht dat jij ook al langer bezig was met injecties! Als IUI geen toevoeging heeft dan zou ik ook gewoon zo doorgaan! Het zwanger worden is bij jou nu ook het probleem niet natuurlijk, maar vooral het blijven! Hoop zo voor je dat het snel gaat lukken! Voor ons alle 3!! ??
@Louisa 5cm is best groot inderdaad en kan me voorstellen dat dat er niet heel lekker uitziet! Heel fijn dat je er nu geen last meer van hebt!! Jij had dus ook steeds meerdere follikels! Ik dacht dat jij ook al langer bezig was met injecties! Als IUI geen toevoeging heeft dan zou ik ook gewoon zo doorgaan! Het zwanger worden is bij jou nu ook het probleem niet natuurlijk, maar vooral het blijven! Hoop zo voor je dat het snel gaat lukken! Voor ons alle 3!! ??