Ervaring Ovaleap

Precies wat Lara zegt, IVF is dan meteen de laatste mogelijkheid.. klinkt zo eng. Maar dat is gelukkig nog niet aan de orde. Al snap ik wel dat dit weer een enorme domper is ja? en dat je op ten duur ook een beetje radeloos wordt. Dan duurt het lang voor ze er zijn en dan krijg je overstimulatie (binnen 2 dagen ook gewoon ☹️) kan me ook goed voorstellen dat je er idd wel wat van gevoeld hebt ja. 6 boven de 16 ook gewoon ? ik ga voor je duimen ofwel dat het alsnog raak is geweest omdat je wel gemeenschap hebt gehad ofwel dat je menstruatie snel komt Sil! ? als we de tijd voor je konden doorspoelen hadden we het gedaan. 
Ik vermoed zelf dat mn menstruatie is doorgebroken ? Twijfel nog wel maar verlies weer best wat helderrood bloed en steeds meer. Morgen maar weer even ? 

@Louisa dan zou je in principe donderdag weer mogen starten met spuiten? Ik zat me net ineens te bedenken. Ik ben al 6 dagen ongesteld nu en het lijkt er nog niet op dat het morgen voorbij is. Meestal ben ik 5-6 dagen ongesteld en is het klaar ?‍♀️ Mag nu wel stoppen anders maak ik me zorgen dat het weer te lang duurt...

@Sil ik hoop dat er een wonder gebeurd en je zwanger raakt, niet van 6 natuurlijk maar van 1 of 2. Mocht dit niet zo zijn, dat dan je menstruatie snel komt en je weer door kan. 

@Louisa en @lara dat klinkt ook zeker eng dat dat de laatste mogelijkheid is ivf! Maar bij ivf is slagingskans wel stuk hoger natuurlijk! Maaar daar gaan we nu nog niet voor! Ga de komende 2 weken maar proberen rust te houden en niet teveel erover te denken! Ben wel benieuwd of ik mijn eisprong nu al heb gehad of nog krijg? Heb nu geen vruchtbaar slijm, had dat dit weekend wel had ik het idee, maar volgens mij had ik dat afgelopen rondes ook niet echt tijdens mijn eisprong. Hebben jullie dat wel altijd? Wat goed dat je menstruatie al is doorgebroken! Is het nog steeds of niet meer? Kan je weer een nieuwe ronde beginnen! Jou menstruatie duurt lang dan Lara.. hopelijk duurt het niet al te lang! 
Komende 2 weken mogen we geen gemeenschap hebben trouwens, alleen veilig! We hadden alleen zondag nog gemeenschap gehad, ben dus heel benieuwd of ik mijn eisprong al heb gehad of nog niet! Hopelijk niet alle 6 bevrucht anders.. die kans is ook wel klein anders denk ik! 

Duurt lang dan deze ronde Lara! Is het al iets minder ondertussen? 
Even rust en even je hoofd verzetten komende weken is ook niet slecht Sil alleen het is makkelijk gezegd dan gedaan ik weet het ?ik hoop dat het je een beetje lukt ? en wat betref geen gemeenschap hebben, gaan jullie je daar aan houden? Of toch niet? Heb het er soms ook wel eens over met mn partner wat we dan zouden doen.. dus het was zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid hoor ?
bij mij zet de menstruatie niet echt goed door, ene keer wel veel ?  andere keer weer niet. Gisteravond wel iets van buikpijn gehad maar valt alles mee. Vanochtend gebeld met het ziekenhuis maar de gyn die ik de laatste keren heb gehad was er niet en ze vertrouwen het nog niet dus geven ze geen go. Ze zeiden letterlijk wacht maar tot maandag op je tel afspraak met de gyn.  maar ja als het wel een menstruatie is dan wil ik ook gewoon kunnen starten! Blijft bezig zo ? wordt er een beetje gek van! Nu morgen gelukkig een afspraak kunnen maken met mn gyn. Als ik een go krijg dan kan ik iig nog starten ? 

Oh en Sil wat betreft vruchtbaar slijm, ik kan daar bij mezelf ook nooit een peil op trekken! Soms is het slijmeriger rond de eisprong soms ook daarna en vlak voor de menstruatie is dat er soms ook opeens weer ? 

@sil, vruchtbaar slijm valt me de ene x meer op dan de andere x. Ik ben daar eigenlijk nooit zo mee bezig. Zeker is de slaginskans met ivf hoger maar toch lijkt het me ook echt eng als je daarin zit. Probeer er de aankomende 2 weken maar net beste van te maken ?

@louisa, gelukkig heb je morgen een tel afspraak staan. Ik hoop dat je menstruatie gewoon nog goed door zet. Ik ben nog steeds ongesteld, niet veel maar het is echt al 3 dagen lang dezelfde hoeveelheid. Zal toch onderhand wel weg moeten gaan. Straks ben in vrijdag met de echo nog ongesteld.....waarom werkt een lichaam altijd tegenstrijdig zeg....

@louisa ik ga zeker proberen te genieten nu van de rust eventjes! Kan toch niet meer doen nu dan afwachten dus dat moet ik wel echt gaan proberen! Wat betreft nu nog gemeenschap hebben daar houden we ons wel aan, nu helemaal met 6 follikels! Mijn vriend is nu al bang nu we afgelopen zondag gemeenschap hadden gehad, dus daar moet ik nu niet mee aankomen hahah! En ik vind zelf 6 ook wel een beetje veel hoor! 3 zou ik nog wel goed vinden! Wat zouden jullie doen dan haha? Vervelend dat je menstruatie niet echt door zet, nu weet je nog niet of je wel of niet kan starten! Hopelijk krijg je morgen een go van je gyn! ?
@Lara eigenlijk let ik ook nooit niet echt op mijn afscheiding hoor, maar nu we gemeenschap hadden en ik benieuwd was wanneer ik mijn eisprong zal hebben lette ik er wel wat op! Maargoed we zullen het allemaal wel zien! Nu maar eventjes rust in mijn hoofd komende 2 weekjes! Hopelijk word je menstruatie nu toch wel minder en ben je er vrijdag helemaal vanaf! Gek he dat je lichaam dan zo tegenstrijdig werkt! 

@Lara nou zeg dat! Waarom altijd zo tegenstrijdig doen ? hoop idd voor je dat het vrijdag wel is gestopt ??
hier ook geen goed nieuws, heb niks geen ? meer! ? dus ik heb werkelijk geen idee ??‍♀️ Ik zal ook wel weer moeten wachten... ga het straks horen. 
haha snap ik Sil, bij 6 zouden wij het ook niet doen maar bij 3 idd ook wel. Bij 4 misschien ook nog wel. Maar goed de kans dat ik dan überhaupt een eisprong zou krijgen is al niet heel groot laat staan dat ze dan ook nog een allemaal bevrucht zouden worden ? 

Terug
Bovenaan