Ervaring Ovaleap

@Louisa hoe is je tel afspraak gegaan? Wat heb je voor advies gekregen? Ben wel heel benieuwd eigenlijk. Vandaag was dan wel het laatste beetje ongesteldheid dus heb ook niet meer gebeld. Ook met het oog op dat ik morgen ochtend toch een echo heb? ik verwacht eigenlijk nog helemaal niks morgen! Maar ga jullie uiteraard op de hoogte stellen?

Fijn Lara dat het zo goed als gestopt is! Wilde je nog even succes wensen voor morgen dus bij deze ? ben ook heel benieuwd! Blijft spannend he ?
ja twijfels, het zou een menstruatie geweest kunnen zijn. En omdat ik dan toch wel graag zou willen starten mag ik morgen einde middag voor een echo komen. Ze kunnen dan bepalen of ik mag beginnen of niet. Dus spannend ook weer ?????? 

@Louisa, mijn echo was niet heel spannend zoals ik al had verwacht. BMS heb ik niet eens naar gevraagd. Het grootste eitje was 10mm. Ik ben heel benieuwd naar jou echo, en of je mag starten met spuiten. Ik mag maandag weer terug komen. 

@Lara Jammer dat je grootste eitje 10mm was, maar daar was je natuurlijk al vanuit gegaan! Dan valt het vaak niet tegen als je er al vanuit gaat dat het nog niet zoveel is! Hopelijk maandag een groter eitje! ??
@Louisa Spannend ook bij jou vandaag dan! Hopen dat je mag gaan beginnen met een nieuwe ronde! Hoop het zo voor je!! ?

@Lara fijn dat er iig een eitje van 10mm te zien was. Verder dan niet heel spannend idd maar goed, weer naar maandag toeleven dan! ??
Ik heb om 18u mijn eerste spuit weer gezet! ? baarmoeder was leeg, al wat opbouwend slijmvlies te zien. Dus het zal dan wel een menstruatie zijn geweest van 2 a 3 dagen ? zat alleen bij mn linker eierstok wel wat vocht, wat we in de gaten moeten houden. Maar ik probeer dat een beetje los te laten. Anders ga ik me dáár weer druk om maken. Ik mag volgende week vrijdag weer ??

@Sil, ja precies...had nog weinig verwacht. Ben benieuwd of 75 eenheden nog goed gaat werken of ik uiteindelijk eindig op 100 eenheden net als de laatste x. We gaan het zien. Even dacht ik vanmiddag, die echo's heb ik niet gemist haha. ? 
@Louisa, goed dat ze een echo gemaakt hebben en je weer mocht starten met spuiten. Spannend weer voor jullie ? ik had vandaag een echoscopiste die ik nog niet eerder heb gehad. Ze was echt heel lief en vroeg hoe ik erin stond in het nieuw traject. Ik heb aangegeven het wel spannend te vinden of dit nu HET traject gaat zijn...

@Lara Ohja jij bent laatste keer op 100 geëindigd! Hopelijk is dat dan deze ronde niet nodig en is 75 genoeg! Snap ik wel dat je die echos niet hebt gemist haha! Fijn dat een lieve echoscopiste had deze keer en heel netjes dat ze dat zo vraagt hoe je erin staat! Is toch wel belangrijk dat interesse tonen vind ik! Ik heb vaak het idee dat ze mijn dossier maar half doorlezen voor ik kom voor een afspraak! 
@Louisa Wat super fijn zeg dat je weer mag beginnen met spuiten!! Eindelijk weer een nieuwe ronde! En niet te druk maken inderdaad, dat heeft toch geen zin, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Nou spannend hoor volgende week vrijdag weer! ? ik moet nog even anderhalve week wachten op mijn menstruatie als die komt dan! 

@Sil dat was zo fijn! Dat ze echt interesse toonde. Dat heb ik niet eerder meegemaakt. En ik heb inderdaad ook altijd dat ik binnenkom en ze me dossier of niet of amper door hebben gelezen. Deze echoscopiste zei ook echt van, ik heb je dossier even doorgelezen en ik zie dat je IUI gaat starten en hoe sta je er in....ik dacht oke, zo kan het dus ook! Mijn linker eierstok is ook altijd lastig te vinden en ze zei ook, sorry ik doe je denk ik echt een beetje pijn. Terwijl eentje die ik dus vaak heb die duwt gewoon door....?‍♀️ Dat ik echt denk hallo, kan het iets minder... Ik hoop echt dat jou menstruatie komt en je dus geen provera kuur hoeft! ? ik ben benieuwd of ik wat ga bereiken met 75 eenheden inderdaad of dat het uiteindelijk toch weer 100 word. 

Terug
Bovenaan