Ervaring Ovaleap

We gaan duimen voor jou Sil, dat je menstruatie inderdaad gewoon uit zichzelf mag komen over 1,5 week!?? En voor jou Lara op een positieve echo de volgende keer! ? dat ze maar lekker gegroeid zijn ? en zeker is dat super fijn om eens een goed ervaring te hebben met iemand tijdens het maken van de echo! Ik had vorige week in Roosendaal ook een hele leuke, geïnteresseerde en zachtaardige vrouw trouwens! Misschien wel dezelfde ? ze nam ook echt de tijd en niks wat ik vroeg was teveel. En zo herkenbaar van die linker eierstok! Blijkbaar komt dat veel voor (zei de gyn toevallig gister). 
Ben ook blij en ook wel relaxt onder het feit dat we weer zijn gestart ?? We gaan het weer meemaken! Doen jullie trouwens die vitaminen allebei tegelijk innemen of bijv 1 s ochtends en 1 s avonds na de maaltijd? 

@Lara Echt super fijn inderdaad dat ze zo lief was! Opzich zijn ze bij mij altijd wel zachtaardig met echo maken, maar ze lezen alleen dossier niet helemaal door denk ik! Ook vervelend dat ze je eierstok dan lastig kan vinden, dan kunnen ze ook niet echt goed zien of er een follikel groeit? Of uiteindelijk vinden ze hem wel goed? 
@Louisa Ik hoop het ook echt inderdaad dat het vanzelf komt! Had vandaag roze bloedverlies!? Zou ik mijn eisprong vandaag hebben gehad, had vanochtend wel krampen wat leek op menstruatie krampen! Begin van de week had ik ook echt last van me buik dus weet ook niet wanneer me eisprong nu is geweest! Heb alleen nog nooit bloedverlies gehad tijdens mijn eisprong! Die tabletten neem ik sochtends 1 en savonds 1! Ik krijg ze alleen niet weggeslikt dus ik bijt ze kapot haha echt erg hoor! Anticonceptie pil kreeg ik altijd al lastig weg! 

Heb vandaag nog steeds bloedverlies en vanochtend ook weer menstruatiekrampen.. menstruatie kan toch helemaal niet? Zouden jullie morgen bellen naar ziekenhuis? Beter maar van wel misschien, ze zullen wel gek worden van mijn gebel iedere keer..

Wat gek Sil! ? Menstruatie zou niet echt moeten kunnen lijkt me? Maar zeg nooit nooit natuurlijk? is het ook veel bloedverlies of? je kan bij een eisprong ook licht bloedverlies hebben, evenals bij een innesteling. En bij beide ook soort menstruatie kramp. Maar goed als het echt voelt als menstruatie.. dat herken je vaak zelf heel goed natuurlijk! Ik zou bellen morgen hoor Sil! Daar zijn ze voor en worden ze ook voor betaald (zegt mijn man altijd?)? 

@Sil wat vreemd. Is het veel bloedverlies? Net wat @louisa zegt het kan van alles zijn. Ook een innesteling. Ik zou gewoon bellen morgen hoor! Het is tenslotte hun werk, als ze het irritant vinden moeten ze maar een andere baan zoeken. Haha

Ja dat is waar dat het hun werk is en ze er voor worden betaald haha! Ik ga gewoon bellen morgen! Weet anders ook niet goed wat ik moet doen! Ik heb eigenlijk nooit echt menstruatiekrampen als ik menstruatie heb hoor, heel soms! Maar gisterochtend en vanochtend wel menstruatiekrampen, daarna ook niet meer! Bloedverlies is wel zoveel dat ik een tampon in moet doen. Echt raar, maar ik denk dan maar dat het een eisprong is geweest, want innesteling of menstruatie lijkt me allebei vroeg, maargoed je weet het maar nooit met mijn lichaam! 

@Sil best wel spannend ook lijkt me. Ben echt benieuwd wat ze morgen zullen zeggen. Ik morgen ochtend weer een echo, ben benieuwd of er wat gaat groeien met 75 eenheden of dat ik toch weer naar 100 ga. 

Ik ben benieuwd Sil wat ze gaan zeggen! Zo lastig soms he dat je totaal geen controle hebt over wat je lichaam allemaal aan het doen is ? 
voor jou ook weer spannend vandaag Lara! Ik ben benieuwd hoor, hopelijk zijn ze mooi doorgegroeid! Succes! ?

Terug
Bovenaan