Ervaring Ovaleap

@Louisa, ik heb mijn echo gehad. Grootste ei was nu 14.8mm en had er nog een van 12 en 2 van 10...het is niet de bedoeling dat ze allemaal mee gaan groeien?? woensdag ochtend weer een echo en dan waarschijnlijk de IUI inplannen. Spannend! 

@Sil ik ben benieuwd wat ze gezegd hebben! ? 

Wat goed Lara! Fijn! Komt nu steeds dichterbij, echt spannend? op naar woensdag ? en idd niet allemaal gaan groeien nee! Als ze woensdag dan groot genoeg zijn dan mag je ovitrelle zetten en dan wordt de inseminatie ingepland binnen zoveel uur toch? 

@Lara Wat goed zeg! Heel fijn! Hopelijk gaan ze niet allemaal meegroeien! Spannend hooor je eerste IUI!! ??
Vandaag het ziekenhuis gebeld en de gyn gaf aan dat het weleens voorkomt als je ineens stopt met de medicatie dat je dan bloed verlies krijgt, maar ze wilde me deze week nog wel zien om te kijken of het heel misschien al ver genoeg is om al door te gaan met een nieuwe ronde! Hier ga ik nog maar niet vanuit, maar zou wel fijn zijn dan hoef ik niet nog een paar weken te wachten! Morgen een afspraak voor een echo, ben benieuwd! 

Thnx meiden, begin het nu wel spannend te vinden inderdaad. We gaan het zien morgen! ? 
@Sil ik ben echt heel benieuwd! Zullen nu al die eitjes al weg zijn dat je alweer opnieuw kan gaan spuiten? Heb je nog steeds bloedverlies? Ik ben echt zo benieuwd wat ze gaan zeggen.

Vandaag echo gehad en heb mijn eisprong schijnbaar al gehad, zou niet weten dan wanneer!? Bloedverlies is er nog steeds, maar dit kan weleens gebeuren als je ineens stopt met medicatie. Er zaten nog 2 grote cystes en die moeten wel weg zijn voor we een nieuwe ronde kunnen beginnen. Deze cystes hadden ze wel meegeteld als follikel vorige keer, dus volgens mij had ik dan helemaal niet zoveel eitjes? Of kan een follikel veranderen naar een cyste? ik zou het allemaal niet weten, maar nu 4 weken wachten en mocht ik dan niet ongesteld zijn dan moet ik bellen en als ik toch eerder ongesteld worden dan moet ik ook bellen en langskomen om te kijken of die cystes helemaal weg zijn. Uit mezelf word ik niet snel ongesteld, dus nu maar proberen alles uit me hoofd te zetten en genieten van de rust, als dat gaat lukken! Ergens spookt het ook nog door me hoofd zou het nog raak kunnen zijn deze ronde, ligteraan wanneer mijn eisprong is geweest natuurlijk! 

@Lara, volkomen begrijpelijk dat je het spannend vind! Ben heel benieuwd, succes morgen ? 
@Sil, hmm dus toch je eisprong gehad! Hebben ze niets gezegd over je baarmoederslijmvlies/ dikte ervan? Een follikel kan idd een cyste worden als er geen goede of geen eisprong is bij dat follikel. Heb dat ook vaker gehad en ook dat die op dag 3 in de cyclus te zien waren maar even later ( na de menstruatie ) niet meer. Ik hoop dat je niet ongesteld wordt Sil maar dan omdat het toch raak was ? hoop dat je je hoofd een beetje rust kan geven komende weken. ? 

Toch een eisprong inderdaad! Over mijn BMS heeft ze echt niks gezegd en heeft ze ook niet opgemeten, eigenlijk vooral na die cystes gekeken! Hopelijk gaan die vanzelf weg! Ik hoop dat als ik ongesteld ga worden dat het wel sneller dan 4 weken gaat komen, kan er maar weer vanaf zijn! Als het deze ronde gelukt zou zijn dat het echt een wonder zijn hoor, kans is wel echt heel erg klein! 
Hoe gaat het prikken nu bij jou Louisa?
Succes morgen Lara!! Spannend! ?

Bij mij zijn tot nu toe de cystes iedere keer uit zichzelf weggegaan Sil, gaat bij jou ook gewoon gebeuren ??? hoop ook dat je menstruatie wel veel eerder komt ja! Kan je des te sneller weer gewoon verder. Het prikken gaat goed hoor, deze zijn echt fijn vergeleken met die andere ? haha dat was het eerste wat ik zei tegen m'n partner na de eerste prik. Alleen af en toe heb je wel zo'n gevoelig plekje te pakken ofzo! Ik denk dat dat komt door het vele spuiten ? 
Succes Lara! ????? 

Terug
Bovenaan