Ervaring Ovaleap

@Louisa, toen ik dat las van Paris dacht ik echt wat een dom idioot achterlijk mens ben je! Inderdaad GRRRRR..... en bij zulke lukt het ook nog in 1x en wss nog exact wat ze wilt ook, zul je altijd zien.
Ik heb vandaag echt de hele dag al buikpijn en een mega opgeblazen buik. Herkennen jullie dit? Ik vraag me ook wel af hoe het dan zit als je eisprong eerder komt. Of dan die 36 uur na ovitrelle niet te laat is..maar goed daar moet ik maar niet teveel bij nadenken. Spannend morgen voor jou ook de echo @Louisa. Wat ik trouwens heb gelezen is dat ze op de dag van IUI ook nog adviseren om normaal gemeenschap te hebben. Ik ga het morgen even uitvragen hoe dat zit en natuurlijk ook over de utrogestan.  Ik heb me er eigenlijk ook nog niet in verdiept. Maar als het een innesteling zo goed bevordert dan moet ik het maar gewoon volhouden haha. Ben benieuwd of de bijwerkingen dan echt zo vervelend zijn. We gaan het meemaken ?

Dat van Paris Hilton is echt verschrikkelijk! Dat je zoiets zegt ook en gaat doen.. je zult zien dat het dan nog gaat lukken ook inderdaad! 
Voor jullie heeeeel veel succes vandaag!! Ik duim voor jullie!?? 
Ik probeer maar wat minder actief hier op het forum te zijn als dat lukt dan, want ben altijd wel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat! 

Nou dat was ook meteen mijn gedachte, wat een achterlijke! Maar je zal zien dat zij precies krijgt wat ze wil idd ?
@Lara ja meestal heb ik die buikpijn 2e dag na ovitrelle maar of dat betekend dat de eitjes op klappen staan of juist gaan springen of gesprongen zijn ja dat weet ik helaas niet ? ik begrijp die gedacht wel dat je daar over twijfelt. Zou ik zelf ook hebben, maar ik mag aannemen dat ze qua tijd toch wel het juiste doen!! En op tijd zijn!! Krijg je eerst nog een echo van te voren? 
nogmaals succes!! ??
Ik mag maandag terug en dan hopelijk ovitrelle zetten. Nu een ei te zien van 10 mm rechts. Links zag ze niks maar dus ook niks van dat vocht ofz. Kon het ook weer niet zo goed zien links maar dat is bij mij meestal zo. Dus hoop maar dat het verder goed is. ? 

@Sil ik snap wel dat je je een beetje op de achtergrond houd nu, nu je verplicht "rust" moet nemen. Probeer er het beste van te maken? snel terug komen met goede resultaten.
@Louisa spannend! Hopelijk groeit je eitje door en mag je maandag ovitrelle zetten??

Ik was zo zenuwachtig voor de IUI behandeling maar het viel echt mee. Het was echt zo gepiept en moest daarna 10 minuten blijven liggen. Er was 20 miljoen zaadcellen over na bewerking wat super was volgens de gynaecoloog?? Vanaf morgen moet ik dan utrogestan 3x per dag vaginaal inbrengen. En dat 2 weken lang. Ben benieuwd ? 

Wat fijn Lara dat het zo mee is gevallen! Gelukkig maar? en hoe gaat het met de utro? Is het te doen of echt heel vervelend? Ik ben ook zo benieuwd, ga enorm voor je duimen? 
@Sil, snap dat je even afstand neemt maar kom inderdaad maar snel terug???
Wij gaan het weer zien morgen. Ik had trouwens gister af en toe bij afvegen wat lichtjes bloedverlies. Hebben jullie dit wel eens gehad zo middenin de cyclus? Ik niet eerder ??‍♀️ 

@Louisa tot nu toe nog geen bijwerkingen van de utrogestan, ik heb wel gelezen dat sommige dit pas ervaren nadat ze het een week gebruikt hebben. ( vooral zwangerschapssymptonen ). Het enige wat ik echt verschrikkelijk ranzig vind is de afscheiding die je er van hebt. Je moet echt wel een inlegkruisje gebruiken anders zit heel je ondergoed onder vieze smurrie, bah! haha.
Ik heb dat nog nooit gehad midden in de cyclus licht bloed verlies. Weleens dat ik tussendoor op cd18 ineens ongesteld werd. Heel veel succes morgen bij de echo. Ik ga weer voor je duimen!

Dat heb ik inderdaad eerder gelezen, vieze smurrie die er uit komt! Maar goed altijd een inlegkruisje in dus, dat heb ik er wel voor over. Hopelijk blijft het zo en krijg je er buitenom de smurrie geen andere bijwerkingen van @Lara! Jij moet het nu twee weken gebruiken toch? 
Mijn eitje was doorgegroeid naar ruim 16mm dus ik moet vanavond nog een keer ovaleap en mag morgen de ovitrelle zetten. Moet alleen nog even bedenken wanneer ik de ovitrelle ga zetten, ochtend, middag of avond. Jullie tips? 

@Louisa wat goed dat je eitje gegroeid is! Ik zou denk ik persoonlijk in de ochtend ovitrelle zetten en dan in de avond gemeenschap hebben, en de avond daarna. Ik moet het inderdaad nu voor twee weken lang gebruiken. 3x per dag....een inlegkruisje heb ik er indd ook voor over, hopelijk blijft het daarbij en krijg ik er niet allerlei gekke symptomen bij haha. ??? krijg jij nu trouwens ook utrogestan al of pas als je zwanger zou zijn?

Terug
Bovenaan