Ervaring Ovaleap

@Lara ohjee, dat is dus echt een verschrikking die Utro als ik het zo lees?! blehg! Hopelijk heb jij het straks ook gewoon niet meer nodig. Oud bloed (en misselijkheid) kunnen inderdaad symptomen zijn. En ook die kunnen komen en gaan en heeft niet iedereen daar evenveel of überhaupt last van natuurlijk! Ik duim voor je!
Die dromen en nog wat symptomen(opgeblazen, afscheiding, vermoeid) herken ik inderdaad wel uit de vorige twee rondes.. Ik voel me eigenlijk nagenoeg hetzelfde als toen.. je gaat het op ten duur echt herkennen dus ik vind het nu al heel spannend! Maar ik hou ook in mijn gedachte dat ik sowieso wat sneller last heb van de hormonen en dat het niet raak is of dat er nog vanalles mis kan gaan in de tussentijd. Weet het pas ergens volgende week zeker! 
@Sil dat is lief! ik ga volgende week dinsdag of woensdag testen denk ik. Als je gevoel zegt dat het een menstruatie is geweest dan zal dat vast wel zo zijn denk ik. Zeker als het 7 dagen heeft geduurd en je nu dus ook niet ongesteld bent geworden. Bij twijfel zou ik bellen maar sowieso doen waar jij je zelf het beste bij voelt. Het is ook zo lastig, ene kant denk je misschien ik wacht het wel even af en probeer wat rust te pakken maar aan de andere kant wil je helemaal niet afwachten en gewoon door! 

@Sil, omdat je nu nog geen menstruatie hebt en toen 7 dagen bloedverlies hebt denk ik ook dat het toen gewoon een menstruatie is geweest. Als je twijfelt zou ik gewoon bellen hoor of je eerder mag komen. Jeetje het schiet niet op zo voor jou. Doe vooral waar je je goed bij voelt! Het zou inderdaad kunnen maar ik ben sceptisch aangezien ik nu echt helemaal niks meer merk of voel. Ik denk...als je echt zwanger bent dat je dat toch wrm aanvoelt. Daar kan @louisa ons het best antwoord op geven. Ik denk inderdaad dat ik vrijdag of zaterdag ga testen.

@Louisa, voor jou ook nog een weekje in spanning! ? op welk deel van de dag had je uiteindelijk nog je ovitrelle gespoten? De utrogestan is niet echt een verschrikking maar je moet er 3x daags aan denken en ik vind het gewoon vies dat ik telkens afscheiding ervan heb?

@Lara, spannend voor jou komende dagen! Ik denk aan je??? weet je al wanneer je gaat testen? Heel veel succes ???
Einde van de ochtend heb ik de ovitrelle gezet?   
3x op een dag is idd best wel een dingetje ja! Ben benieuwd of ik dat dan ook zou moeten. 
Of je het aanvoelt dat je zwanger bent is denk ik toch per persoon en zelfs per keer verschillend. De eerste keer was achteraf dat ik al wel een sterk voorgevoel had en de derde keer had ik al snel een voorgevoel door symptomen en herkenning etc. maar de tweede keer had ik geen voorgevoel en wist ik het niet tot de test en die was niet mega positief dus zelfs toen twijfelde ik nog heel erg. ??‍♀️ 

Zo spannend voor jou Lara!! Ik denk al dagen aan je en hoop zo dat het is gelukt! ??
Ik heb aankomende dinsdag een afspraak staan, wilde gewoon weten hoe het er nu voor staat met mijn cyclus en of de cystes weg zijn en ik weer kan starten! Heb genoeg rust gehad en wil nu gewoon weer verder! 

Lieve meiden,
vanmorgen deed ik een test en eigenlijk met de gedachten waarom doe ik het mezelf aan. Maar ik ben gewoon echt ? ????? ik kan het echt niet geloven. Ik heb ook een clear blue gedaan en die geeft aan 2-3 weken zwanger. 

OMG!!! Wat super leuk!! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Het is je zo gegund!! ❤❤❤? Hoe voel je je inderdaaad? jij voelde er verder niks van toch? Zo zie je maar dat je niet altijd iets hoeft te merken!
Welke dag ga jij ook alweer testen Louisa?
Ik hoop zo dat het voor ons ook niet lang meer duurt Louisa! Maar ik denk dat het bij mij nog wel even zal duren heb ik het idee.. 

@Louisa ik voel me gewoon goed alleen gister ging mijn humeur alle kanten op haha. Afgelopen zaterdag had ik ineens een misselijkheidsvlaag en had enorm trek in chocola haha. Maar goed ik stond er niet echt bij stil want had het nooit durven hopen. Ik testte vanmorgen ook echt met het idee van, waarom doe ik mezelf dit aan? Ik krijg alleen nu geen utrogestan meer bij. Ik had gebeld en dit was niet nodig. ?‍♀️ Vind het wel echt zo spannend of het goed blijft gaan. Zeker naar jou verhalen. 
@Sil nee ik voel / merkte vrijwel niks inderdaad? ik denk dat ik er ook een soort muur voor opgebouwd heb. Ik ben echt zo blij, het besef is er echt nog niet haha. Vind het wel spannend hoor, hoop zo dat alles goed blijft gaan. Fijn dat je volgende week dinsdag een echo hebt en hopelijk kan je snel door! 

Terug
Bovenaan