Ervaring Ovaleap

Hoe gaat het met jou Lara, nu bijna een week later? Valt het nog mee met de bijwerkingen/symptomen? 
Ik krijg pas Utrogestan als ik zwanger zou zijn inderdaad. Ik denk dat ik mijn eisprong weer heb gehad. Krijg altijd een of twee dagen na het zetten van die Ovitrelle zo'n opgeblazen onderbuik wat soms een beetje vervelend aanvoelt en ook merk ik het aan mijn humeur. Deze is soms niet al te best haha. En ik ben ook plots erg vermoeid. Het valt me nu echt pas op omdat ik dit de vorige ronde ook zo had. Maar zonder dit traject natuurlijk maar weinig een eisprong had uit mezelf. Herkennen jullie dit humeur/opgeblazen buik/moe zijn? 
Wanneer mag jij nu testen Lara, is dat gewoon hetzelfde als bij ons? 

@Sil hoe gaat het nu met je? 

@Louisa morgen inderdaad een week na de IUI alweer. Ik voel me goed en ben er niet teveel mee bezig, beetje zelfbescherming denk ik. Volgende week als ik tegen de NOD aan zit zal de spanning wel weer komen. Het enige wat ik af en toe heb is een mega opgeblazen buik van de utrogestan. Verder geen bijwerkingen. Wat ik wel heb gemerkt door alle medicatie is dat ik niet heel gevoelig ben voor bijwerkingen. Wat ik gelezen heb is dat utrogestan je menstruatie ook soms kan uitstellen. Ik denk dat ik gewoon volgende week vrijdag mag testen. Ik hou wel een beetje in me achterhoofd dat als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben het dus ook kan komen door de utrogestan. Ik had deze x ook een dag na de ovitrelle spuit zo'n ongemakkelijk opgeblazen buik, het voelde gewoon niet prettig. Verder had ik geen bijwerkingen. Jij ook weer op het wachtbankje! ? 
@Sil hoe gaat het meis? ?

Fijn dat je je goed voelt! En ik herken dat wel hoor, nu denk ik ook ik zie het allemaal wel maar zodra het dichterbij komt dan komt ook de spanning weer en ben ik er toch meer mee bezig. Dat wat je gelezen hebt over utrogestan en het uitstellen van je menstruatie heb ik inderdaad ook gelezen. En niet zo gek om dat in je achterhoofd te houden. Wel fijn dat je over het algemeen weinig last hebt van bijwerkingen! Hopelijk blijft dat gewoon zo! En precies dat wat je zegt, ongemakkelijk, niet fijn (soms beetje pijnlijk), opgeblazen gevoel idd! Dat merk ik iedere keer nu met of rondom de eisprong dmv dit traject. 
Ik tel de dagen met je af hoor! Ben heel benieuwd voor je, let's hope for the best! 

@Lara en @Louisa Wat lief dat jullie het vragen! Het gaat wel goed hoor, maar echt helemaal uit me hoofd zetten lukt niet. Ene dag gaat beter dan de andere. Het voelt nu gewoon zo als verloren tijd! Heb uiteindelijk nog 7 dagen bloedverlies gehad. Zou het dan toch menstruatie zijn geweest!? Zolang ben ik trouwens niet eens ongesteld als ik ongesteld ben! Nu nog 2.5 week wachten ongeveer en dan mag ik weer naar het ziekenhuis, kan niet wachten! 
Fijn dat het goed met jullie gaat! Spannend voor jullie allebei hoor!! Ik ga duimen voor jullie!? over die opgeblazen buik met je eisprong heb ik ook wel inderdaad, maar weet niet of dit echt daarmee te maken heeft, want dit heb ik best vaak! Humeur had ik afgelopen week echt heeel veel last van pff, terwijl ik hier dus echt nooit last van heb, zelfs niet tijdens mijn menstruatie! 

@Louisa tegen de tijd dat je rond je NOD zit word het altijd wel spannend natuurlijk. Ik houd er inderdaad rekening mee dat mijn menstruatie uitgesteld word door de utrogestan. Ik ga wel gewoon wachten met testen tot volgende week vrijdag. 

@Sil goed om te lezen dat het goed met je gaat. Ik snap dat je het niet helemaal uit je hoofd kunt zetten en dat je gewoon door wilt. Je moet nu verplicht pauze nemen, het is niet dat je daar bewust voor hebt gekozen. 7 dagen bloedverlies is wel best lang inderdaad, je zou dan inederdaad haast denken dat het een menstruatie is geweest. Bij twijfel zou ik gewoon bellen en vragen om een echo. Ik heb ook vaak last van een opgeblazen buik, echt heel vervelend is dat.

@Sil dat snap ik heel goed dat het voelt als verloren tijd, dat gevoel zou ik net zo goed hebben. Dat is gewoon k*t! Hoop gewoon dat je snel verder kan! en bij twijfel idd altijd bellen en vragen om een echo! dat heb ik ook gedaan toen met die lichte bloeding van twee dagen en dat bleek toch een menstruatie te zijn waardoor ik meteen mocht beginnen.
Je moet nu sowieso over twee weken naar het ziekenhuis toch? 
@Lara, je NOD komt steeds dichterbij! Hoe gaat het met je? Heb je nog een opgeblazen buik? Ik wel, heel erg last van momenteel! Verder weer veel aan het dromen 's nachts en dan vervolgens vermoeid wakker worden! GRR de hormonen! 

@Louisa, ja bijna nog een paar daagjes. Mijn opgeblazen buik is eigenlijk weggegaan. Wat ik afgelopen zaterdag had is ineens een flinke misselijkheidsvlaag dat ik maar naar bed ging. Zondag had ik een veegje oud bloed in me inlegkruisje ( sorry voor de details haha ). Maar daarna echt niks meer. Daarom denk ik ook niet dat het gelukt is deze maand want ik heb en merk nu echt helemaal niks meer. Op die 2 symptomen na die ik heb gehad. Ik houd ook in me achterhoofd dat de utrogestan mijn menstruatie kan uitstellen. Ben ze echt beu ook die utrogestan bolletjes ?. Meestal als jij veel droomde dan was je wel zwanger toch? Spannend ?

@Lara en Louisa Ja ik moet over 2 weken bellen als ik niet ongesteld ben! Ik had eigenlijk afgelopen week ongesteld moeten worden, maar wat ik al had verwacht ben ik dat niet en ook niet zwanger! Dus ik denk echt dat het een menstruatie is geweest, zat te denken zal ik vragen of ik volgende week al mag komen om te kijken hoe het er voor staat of toch maar 2 weken wachten nog.. spannend voor jullie hoor komende week!! Lara jij gaat vrijdag testen toch? Die misselijkheidsvlaag en bloedverlies zou ook een innesteling kunnen zijn? En wanneer ga jij testen Louisa? Ik duim voor jullie!!?

Terug
Bovenaan