@Lara spannend hoor de eerste echo en fijn bij 7 weken dan zou je als het goed is het hartje moeten zien kloppen, heel bijzonder is dat! Gevoelige borsten klinkt heel bekend! Lekker genieten hoor en aftellen tot de echo.
@Sil ahh nou ik denk dat als je een menstruatie hebt gehad dat je cystes ook weg zijn. Ik ga voor je duimen hoor! Spannend ook weer morgen voor je. Die verplichte nummers gaan ons ook wel tegen staan hoor, ik merk aan mezelf dat ik heel chagerijnig wordt op het moment dat het moet gebeuren. Dat was deze ronde en die vorige ook zo. Mocht deze ronde niet zijn gelukt dan ga ik dat denk ik ook wel aangeven bij de Gyn en kijken of we ook niet eerder kunnen overstappen. Maar goed daar zijn we nog over aan het twijfelen en ik moet sowieso even afwachten natuurlijk. Morgen is het 15 dagen (als ik die dag meetel) geleden dat ik de Ovitrelle heb gezet. Ik voel me oké, wat vermoeid, opgeblazen en veel dromen s nachts. Maar dus nog geen menstruatie. Ik heb deze keer ook niet zo'n overduidelijk ''voorgevoel'' als de vorige ronde maar ik denk ook dat mijn eisprong ietsje later was dan de vorige keer. Ik twijfel een beetje wanneer ik ga testen, ik denk donderdag pas. Ik wou zeggen als ik dat vol ga houden maar ik moet wel want ik heb nu geen testen in huis.. ik dacht dat ik ze nog had maar niet dus. No way dat ik naar de plaatselijke drogisterij ga op het dorp haha.