Ervaring Ovaleap

Fijn dat je dat niet meer hoeft te gebruiken Lara. En ook fijn dat je verder geen symptomen hebt! Geniet er maar van! Ook die kunnen opeens komen ?? haha nee maar geniet lekker samen van dit mooie nieuws, echt top! En niet teveel stil staan bij mijn ervaringen ? heb je al een echo gepland staan? 
Wat goed Sil dat je een afspraak hebt staan komende week! Ik ga voor je duimen dat er opeens wat eitjes op springen staan ??? Wie weet! 
En onze tijd komt ook echt ?? 

@Louisa, het is zo onwerkelijk. Had het echt niet aan zien komen en nooit durven dromen.  Mijn eerste echo staat gepland op 5-3 en zou dan 7 weken zijn. Ik ga ook voor jou duimen!
@Sil zeker weten dat jullie tijd ook komt! Heb ik echt wel vertrouwen in ?? Zeker nu het bij mij gelukt is. Ik had het echt nooooit verwacht maar het kan dus echt zomaar ineens zo zijn? Ik ga duimen voor je voor dinsdag en dat je weer door mag. Ga je ook gelijk overleggen wanneer eventueel IUI ? Want jij hebt ook 4-5 rondes gehad nu toch? 

@Lara Snap ik wel dat je het nog niet beseft, maar super leuk hoor!! Echt blij voor jou! Spannend ook die eerste echo 5-3! Hopelijk blijven je symptomen ook zo goed als weg! ? Mijn volgende ronde word de 6e ronde met Ovaleap en heb 4 of 5 rondes letrozol gehad, maar ze zijn niet alle rondes even goed geweest natuurlijk! Misschien moet ik het maar weer keer vragen voor IUI! Ben jij toen zelf begonnen over Utrogestan? Of zijn zij daar mee gekomen?
@Louisa Onze tijd komt zeker nog wel!! Dat zou fijn dat als er ineens eitjes klaar zitten haha, maar hier ga ik echt niet vanuit hoor! Ga er maar vanuit dat de cystes er nog steeds zitten en we gewoon nog langer moeten wachten! 

@Sil, ook al was het deze ronde niet gelukt. Ik heb IUI wel als positief ervaren. Maar vooral omdat ik niet meer tegen de druk van de verplichte nummertjes kon. Ik merk dat mijn borsten sinds vandaag gevoeliger zijn. De utrogestan krijg je automatisch in het ziekenhuis voor 2 weken. Althans niet ieder ziekenhuis schrijft dat voor maar hier wel. Ik dacht eigenlijk dat ik het wel door moest gebruiken maar dat is niet het geval. Succes dinsdag ??? Hopelijk kan je snel verder ?

@Lara Dat van die verplichte nummertjes beginnen wij nu ook wel lastig te vinden hoor! Maar ik denk dat wij nu nog 2 rondes zo willen doorgaan mochten het goede rondes zijn en niet weer zoals afgelopen rondes! En dat we daarna over willen op IUI! Hopelijk kunnen we dinsdag weer beginnen met een nieuwe ronde! Spannend voor jou allemaal hoor! Ik leef zo met je meee! Gelukkig heb je nu alleen nog maar gevoelige borsten en hopen dat je niet heel veel meer symptomen gaat krijgen, al heb je dat er ook wel voor over natuurlijk! Wanneer ga je het jullie ouders vertellen?
@Louisa Wanneer ga jij testen? ?? hoe voel jij je verder nu?

@Lara spannend hoor de eerste echo en fijn bij 7 weken dan zou je als het goed is het hartje moeten zien kloppen, heel bijzonder is dat! Gevoelige borsten klinkt heel bekend! Lekker genieten hoor en aftellen tot de echo. 
@Sil ahh nou ik denk dat als je een menstruatie hebt gehad dat je cystes ook weg zijn. Ik ga voor je duimen hoor! Spannend ook weer morgen voor je. Die verplichte nummers gaan ons ook wel tegen staan hoor, ik merk aan mezelf dat ik heel chagerijnig wordt op het moment dat het moet gebeuren. Dat was deze ronde en die vorige ook zo. Mocht deze ronde niet zijn gelukt dan ga ik dat denk ik ook wel aangeven bij de Gyn en kijken of we ook niet eerder kunnen overstappen. Maar goed daar zijn we nog over aan het twijfelen en ik moet sowieso even afwachten natuurlijk. Morgen is het 15 dagen (als ik die dag meetel) geleden dat ik de Ovitrelle heb gezet. Ik voel me oké, wat vermoeid, opgeblazen en veel dromen s nachts. Maar dus nog geen menstruatie. Ik heb deze keer ook niet zo'n overduidelijk ''voorgevoel'' als de vorige ronde maar ik denk ook dat mijn eisprong ietsje later was dan de vorige keer. Ik twijfel een beetje wanneer ik ga testen, ik denk donderdag pas. Ik wou zeggen als ik dat vol ga houden maar ik moet wel want ik heb nu geen testen in huis.. ik dacht dat ik ze nog had maar niet dus. No way dat ik naar de plaatselijke drogisterij ga op het dorp haha. 

@Sil ik ga zo hard voor je duimen dat je onderhand weer eens door kan ? Hoop voor je dat het gewoon lukt in de komende 2 rondes voor je overstapt?? Ik hoop ook dat het zo blijft, vanmorgen was ik wel wat misselijk en merk dat ik wat vermoeider begin te worden. Maar net wat je zegt, het is het allemaal waard? mijn ouders zijn al op de hoogte. Ik heb zo ontzettend hechte band met ze dat ik direct naar ze toe ben gegaan haha. Bij mijn vriend z'n kant ligt het iets anders, ik denk dat we daar nog even mee wachten. Die zijn namelijk nergens van op de hoogte.

@Louisa, ohhhh wat spannend zeg! Ik wist niet dat jij al zover na ovitrelle zit alweer. Ik ga zo hard voor je duimen. Ben echt benieuwd! Ik ben zeker al aan het aftellen naar de echo. Vind het nog steeds zo onwerkelijk en soms denk ik echt van wauwww ik ben gewoon zwanger haha. ?

@Lara aah ja snap ik hoor, dat moet je dan soms echt even tegen jezelf zeggen, zo onwerkelijk.. maar zo enorm gegund!!! Je ouders ook heel blij natuurlijk!!! 
Ja gaat snel he! ik heb op 2 feb de ovitrelle gezet in de ochtend. Mijn gevoel gaat ook echt alle kanten op hoor. Net rende ik even de trap af en opeens voelde ik mijn borsten en dat herken ik wel + vaker hoofdpijn&plassen dus ja ik vind het zelf nu ook enorm spannend het zou namelijk best wel eens zover kunnen zijn. 
Ik weet niet of je ze misschien al hebt maar ik heb nog wel een tip voor twee apps op je telefoon: Zwangerschap+ (ontwikkeling kindje etc.) en Zwangerhap (kun je zien wat je allemaal wel/niet mag eten gedurende de zwangerschap).  

Terug
Bovenaan