Ervaring Ovaleap

@Louisa ja die waren echt heel blij ? Ik heb beide apps inderdaad al op me telefoon staan, toch bedankt. Oeefff dan is de tijd snel gegaan zeg. Zo spannend. Ik ga voor je duimen dat je test positief is ? 

@Louisa Het is misschien maar beter dat je nog geen testen in huis hebt dan haha anders had je misschien toch al eerder getest! Zo ben ik wel altijd, toch altijd eerder testen! Ga voor je duimen komende dagen!! ???
@lara Fijn dat je ouders het al weten! Lijkt me ook heel lastig om dat niet te vertellen als ze al van je traject afweten! Onze ouders en familie vrienden weten ook allemaal dat we in een traject zitten!
Vanmiddag echo gehad en de cystes zijn weg, daar ben ik zo blij mee! BMS was iets van bijna 8mm en ze zag wat vocht zitten dus het kan zijn dat ik een eisprong heb gehad!? Dit uit mezelf dan, dit heb ik echt nooit! Zul je altijd zien he! Benieuwd wanneer deze geweest zou zijn dan? Heb bloed moeten laten prikken op protesteron en HCG. Als ik eisprong heb gehad dan moeten we nog wachten tot mijn menstruatie en mocht het toch geen eisprong zijn dan menstruatie met provera opwekken. Krijg daar morgen de uitslag van! 

Aaah wat fijn om te lezen @Sil!! Heel blij voor je dat de cystes weg zijn en ook jij weer vooruit kan kijken?? maar dus gewoon een eisprong gehad! Bizar maar wel super goed natuurlijk! Toevallig ook gemeenschap, dat zou wat zijn zeg ?? En bms van 8 is wel netjes. Dus morgen krijg je ook meteen uitslag van het bloedprikken en of je eventueel door mag, heel spannend weer want als je een eisprong hebt gehad moet je dus wachten tot je menstruatie omdat er een kans is dat het raak is?!  
haha nee idd, wilde eigenlijk gister al testen maar toch nog eventjes geduld.  Heb ze nu wel in huis trouwens, m'n man is even naar de Kruidvat gegaan vandaag ? dus ze liggen er maar ik wacht netjes tot morgenochtend denk ik ??? 

@Sil, fijn dat je geweest bent en de cystes weg zijn ? Wat is er toch en flinke tijd overheen gegaan zo op deze manier. Ik hoop inderdaad ook dat je dan toch een eisprong hebt gehad en hopelijk ook gemeenschap in de goede periode ?? Zo niet dan snel door met Provera. 
@Louisa ohhh wat spannend!!!! Ben zo benieuwd. ???
Welke vitamine slikte jullie ook alweer van Solgar? Weet niet of ik foliumzuur moet nemen of voor als je al zwanger bent 

@Louisa en Lara Ja ik ben ook echt zo blij dat we weer vooruit kunnen kijken nu! We hebben wel gemeenschap gehad, maar of dat op het juiste moment is geweest!? Ik zou ook niet weten wanneer me eisprong dan is geweest.. maar krijg morgen de uitslag of ik die heb gehad, maar aangezien het bms best dik was en vocht te zien was denk ik het wel! Dan nog maar 2 weken afwachten denk ik? Er is idd wel echt lange tijd over heen gegaan, eigenlijk dit jaar nog niet echt goede eisprong gehad denk ik, aangezien ik vorige ronde ook niet ongesteld ben geworden! Maar we zullen zien, voor nu ben ik al blij dat die cystes weg zijn!
Spannend morgen Louisa!! ??
De vitamines die ik gebruik en louisa ook volgens mij zijn Solgar prenatal nutrients! Volgens mij zijn deze ook voor tijdens zwangerschap! 

Meiden, wat ik stiekem al een beetje dacht (zeker de laatste dagen) is toch waar? ook ik ben weer ??! ? ik ga zo ontzettend hard hopen ?? dat het ons nu écht gegund is ??? De test zag er iig weer goed uit! ♥️
ik slik inderdaad sinds deze ronde de vitaminen van Solgar prenatal nutrients net als Sil! deze zijn voor voor tijdens en na de zwangerschap. ?

@Louisaaa YES wat goed ??? ik ga ook zo hard duimen dat het nu goed blijft gaan! ? heb je al gebeld en wanneer is je eerste echo?  Dan lopen we ongeveer gelijk ❤️ En nu moet je met utrogestan beginnen toch? En ook met die spuitjes weer?

Ahhhh Louisa wat super zeg!! Gefeliciteerd!!?? Ik dacht het al dat je zwanger was na wat je vertelde van je symptomen die je vorige keren ook had! Ga er lekker van genieten en ik hoop zo dat het jullie deze keer is gegund! Nu hoop ik helemaal dat het voor mij ook niet lang meer gaat duren nu jullie ook allebei zwanger zijn! Blijven jullie mij nog wel af en toe op de hoogte houden zodat ik soms nog wat kan kletsen met jullie?

Terug
Bovenaan