Ervaring Ovaleap

Dankjewel lieve meiden ♥️
Tuurlijk @Sil!! ik blijf hier net zo lang tot dat jij ook zwanger bent!!! Het is ook jou zo enorm gegund ????? Ben ook benieuwd naar je uitslagen vandaag? 
@Lara we lopen idd echt bijna gelijk! ♥️ Nu 4w+1 en jij? Ik heb de echo op 8 maart in Roosendaal dan zit ik op 7weken -1 dag ? en mijn uitgerekende datum is rond 26 oktober volgens de voorlopige berekeningen en bij jou? Ik heb vanmiddag een belafspraak staan en kan idd starten met de utro (moet nog even kijken hoe dat precies werkt met die staaf?) en de fragmin spuitjes weer ? maar goed, alles voor over ?? 

@Sil, tuurlijk blijf ook ik hier. Net zolang tot jij ook positief nieuws hebt. En echt dat gaat echt komen❤️ Benieuwd naar je uitslagen van hè bloedonderzoek ? 

@Louisa, ik ben volgens mijn berekening vandaag 4w+5 dagen. Ik heb 5 maart de echo in boz ? ik ben 21-10 uitgerekend volgens mijn berekening. Hoe voel je je verder? Ik merk echt nog steeds enkel gevoelige borsten. Ik ben ook continu zenuwachtig of alles wel goed blijft gaan. Ik kan echt niet wachten tot ik de echo heb. De dagen kruipen echt voorbij ?? utrogestan met staaf? Ik moest dat gewoon inbrengen met me vingers. 

Ligt heel dicht bij elkaar dan @Lara! ? heb je na de echo ook nog een afspraak met de gyn? Huh dus bij jou zat er niet zo'n staafje bij wat een beetje lijkt op een spuitje waar je dus dat pilletje in moet doen? Doosje is wit met roze bij mij? Daarom is het maar goed dat ik zo nog een belafspraak heb ? wat gek! 
Aah Lara ik begrijp je echt helemaal dat je zenuwachtig bent hoor en niet kan wachten. Iedere vrouw is vet onzeker rond deze periode je hebt geen controle en dat is lastig. maar probeer het een beetje los te laten en ook te genieten en positief te blijven? en die symptomen, ineens kunnen die er zijn en dan denk je shit was ik toen maar blij dat ik ze niet had ? ik heb deze keer ook veel minder symptomen dan de vorige ronde. Daarom was ik heel zenuwachtig voor de test vanochtend! Borsten beginnen wat zwaarder aan te voelen maar doen geen pijn, af en toe wat hoofdpijn, veel boertjes laten (echt heel stom) maar verder voel ik me echt goed! Ook bijna geen afscheiding wat ik andere keren wel had ??‍♀️ Zo verschillend! 

Wat super lief dat jullie hier nog op het forum blijven! Zo fijn!! ? jullie zitten dan wel echt heel dicht op elkaar met de uitgerekende datum dan waarschijnlijk! Lijkt me ook wel heel spannend hoor zo de eerste weken! Maar probeer er toch maar goed van te genieten allemaal! Heb net telefoontje gehad met de uitslag en heb geen eisprong gehad en ook geen zwangerschap! Zou ook raar zijn aangezien ik eigenlijk nooit een eisprong heb uit mezelf maar je weet het maar nooit! Nu vandaag weer beginnen met provera en dan wachten op mijn menstruatie! 

@Louisa ik heb inderdaad naar de echo ook nog een gesprek met de gynaecoloog. Ik denk dat jij zo'n speciaal inbreng hulsje hebt dan. Ik deed het in ieder geval gewoon zo inbrengen. Hoelang moet je nu utrogestan blijven gebruiken? De symptomen kunnen inderdaad zomaar ineens komen. Ik ben wel wat vermoeider dat merk ik nu wel al een dag of 2 achter elkaar dat ik in de middag een flinke dip krijg. 

@Sil, zoals je al dacht had je inderdaad geen eisprong. Nu kan je gelukkig wel weer verder! Goed dat je toch gebeld had en eerder een echo had ? vol goede moed weer verder ??

@Sil, ah jammer! maar wel fijn dat je in ieder geval weer mag starten richting een nieuwe ronde met nieuwe kansen ipv moeten wachten en wachten! ? 
@Lara ja klopt die zat er bij maar ik heb er dus geen uitleg o.i.d. over gehad en weet nu dus ook niet hoe vaak ik dit moet gebruiken per dag aangezien ik NIET meer teruggebeld ben?.. had vanochtend om 9u al gebeld, einde ochtend zou ik teruggebeld worden, in de mail stond 13u en nog niks, kan ik zo boos om worden. Kom op mijn eigen werk ook altijd netjes m'n afspraken na pff.
Maar in principe mag ik dit gebruiken tot week 12 en daarna neemt de placenta het over en is het dus overbodig wat ik had begrepen?! Misschien een gekke vraag maar breng jij dat in als een tampon zegmaar of moet je daar voor gaan liggen oid? Ik wil het namelijk vanavond alsnog inbrengen. 
Ik krijg trouwens ook echt wel meer honger merk ik. En vermoeidheid is ook heel herkenbaar, gewoon lekker aan toe geven hoor! ?

@Louisa, ik heb ook weleens gehad dat ze pas rond 18.30 belde. Je brengt het inderdaad gewoon in net als een tampon. Ik snap eigenlijk niet dat ze utrogestan niet gewoon standaard geven bij fertiliteitsbehandelingen. ?‍♀️ Maar goed, ik snap wel vaker dingen niet vanuit het ziekenhuis. Hoop dat je alsnog gebeld word ??

Thanks @Lara! Haha raad eens hoelaat ze belde ???‍♀️ Precies 18:30u. Ik was te vroeg met m'n klaagzang maar had het niet meer verwacht? dus ook drie keer per dag de Utro gaan gebruiken en even doorbijten tot week 12 ?? Ik snap idd ook niet waarom dit niet sneller gegeven wordt en dan ook bij meerdere behandelingen zoals de ovulatie inductie en dan vanaf de eisprong bijvoorbeeld. Hebben jullie het trouwens al verder verteld aan iemand naast je ouders? Of wachten jullie daar nog mee? 

Terug
Bovenaan