Ervaring Ovaleap

@Louisa, haha jaa zie je wel, ik had al zo'n vermoeden. Ik heb ook weleens gehad dat ik dacht lekker dan en ze zo laat dus nog belde. Een paar vrienden weten het maar die wisten ook dat ik de IUI gehad had. Voor de rest wil ik zoiezo even afwachten tot ik de eerste echo gehad heb en misschien hou ik het dan nog wel even voor ons zelf. En jij? Wanneer ga jij iets vertellen bv tegen jullie ouders of eventueel vrienden? 

@Lara ah ja leuk! En snap ik wel, die hebben dan ook de hele ronde met je mee geleefd natuurlijk. Hadden wij de vorige rondes ook met een paar goede vrienden dus die wisten het toen ook al snel. Dit keer besloten niets te zeggen ook niet over wanneer we weer zouden gaan starten want die vraag kregen we best vaak na de miskraam. We gaan het a.s. weekend aan onze ouders vertellen, m'n vader is ook jarig dit weekend? en verder nog niet echt samen over gehad. Ik denk ook dat we het wat langer voor ons zelf willen houden dit keer. Vind het trouwens nog steeds wel toevallig dat wij allemaal redelijk dicht bij elkaar wonen. Heb ook een aantal jaar een groot deel in Roosendaal doorgebracht en ook nog samengewoond zelfs haha

@lara en louisa Ik ben ook echt heel blij inderdaad dat we eindelijk weer door kunnen! Ben ook echt blij dat ik toch naar mijn gevoel geluisterd heb en al eerder naar ziekenhuis ben gegaan! Dat van die utrogestan snap ik ook niet dat ze dat niet eerder geven.. misschien dat ik dat nog eens ga vragen volgende keer! Als dat echt bij een innesteling kan helpen waarom zou ik het dan niet kunnen gebruiken? Wat leuk dat jij het dit weekend aan je ouders gaat vertellen Louisa, helemaal nu je vader jarig is! Een super kado!! Echt heel toevallig dat we allemaal dicht bij elkaar wonen en elkaar dan zo gevonden hebben haha! Hebben jullie mannen trouwens ook nog ergens rekening mee gehouden in het traject met bijvoorbeeld eten of misschien ook vitamine pillen?

@Sil ik vind het ook echt goed van je dat je gewoon naar je gevoel hebt geluisterd en aan de bel hebt getrokken waardoor je nu door kan. Zo zie je maar weer..
Ga zo hard duimen voor jullie Sil op een succesvolle ronde!!!!!
En over de Utrogestan, je zou het kunnen voorleggen inderdaad om dat een ronde te gebruiken ik hoop dat ze dan ook willen meewerken of een goede uitleg geven waarom ze het niet doen. 

Ja toevallig eigenlijk he! haha zou misschien wel leuk zijn om elkaar ooit eens te zien. 

Mijn man heeft eigenlijk niet echt rekening gehouden met iets of extra vitaminen genomen. Wel heeft hij geprobeerd mee te doen aan dry januari hahah maar dat is niet volledig gelukt. 
Over het algemeen leven we vrij gezond, dagelijks bewegen, gezond eten (in ieder geval doordeweeks;)) en dat leek ons verder wel voldoende :). Maar je hoort inderdaad wel meer dat mannen ook extra vitaminen innemen gedurende een traject.  

@Louisa leuk jullie ouders zullen blij zijn. Ben jij nu niet extra bang voor weer een miskraam of heb je nu wel wat meer vertrouwen nu je utrogestan krijgt? Bij hoeveel weken heb jij nu telkens een miskraam gehad? Oh echt ook nog in Roosendaal gewoond joh. Heel bijzonder dat we allemaal op een steenworp afstand van elkaar wonen.  Miss liggen we straks wel tegelijk te bevallen in boz??? Ik dacht vandaag even,  zal ik bellen of ik utrogestan mag krijgen / gebruiken maar daarna dacht ik van....ik zal het toch wel niet krijgen zomaar.
@Sil, miss kan je het ook gewoon eens vragen inderdaad of je het kan krijgen en zo niet waarom niet. Hoeveel dagen kuur Provera heb je gekregen? En werd jij snel ongesteld na een kuur Provera? 

@Lara de angst voor weer een miskraam blijft.. ik weet ook dat het zo weer kan gebeuren ook al voelt alles goed. Maar ja ik weet ook dat ik er geen invloed op heb behalve dan alles proberen te doen wat mogelijk is voor mijn gevoel om het te voorkomen en positief te blijven. Ik ben er dan ook weer vrij rustig onder en zie wel hoe het loopt ??? Meer dan dat kunnen we ook niet ? ik denk dat ik juist zo rustig en nuchter ben geworden doordat we het een aantal keer al hebben meegemaakt. De eerste en tweede keer was rond w5-6 en tweede bij 7w. Blijft spannend hoor ??? bellen voor de utro kan altijd als je dat een beter gevoel geeft.. maar zoals het mij is uitgelegd is het geen wondermiddel om een miskraam tegen te gaan oid. Alleen bij herhaalde miskramen zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met de progesteron die zakt en daarbij zweren sommige vrouwen dat het kan helpen (is wat ik gelezen heb op diverse forums en niet wat de arts zegt). We gaan er gewoon vanuit dat wij straks samen liggen te bevallen in boz ? Hebben ze bij jou iets gezegd over of je partner mee mag naar de echo? Ik weet dat er sinds 27 Jan weer andere regels zijn zag ik op een briefje hangen in het ZKH. Ik weet zeker dat m'n man gek wordt als hij niet mee mag ? 

@Louisa ik ga vanaf nu ook iets meer proberen niet zo te stressen en er gewoon van te genieten. Net wat je zegt, je hebt er geen invloed op. Morgen nog twee weekjes en dan de echo ? ik neem mijn vriend gewoon mee, ik ga het niet eens vragen of het wel of niet mag haha. 

@Sil, even antwoord op jou vraag nog. Mijn vriend heeft niet iets bijzonders gegaan wat betreft vitamines ofzo.

@Lara ja dat is denk ik het beste wat je nu kunt doen voor jezelf en voor de ??!♥️ Stress is ook niet goed ? nog twee weekjes ja! Voor mij ook + een paar dagen? mijn man gaat ook gewoon mee hoor maar hij is wel eens een keer geweigerd! Dus ik sta nergens meer van te kijken?
Ik heb zojuist de clearblue test gedaan en ook 2-3 weken ? voor ons de eerste keer dat we dit zagen, andere keren steeds 1-2. Wel bijzonder want ik voel veel minder dan de andere keren dus had het ook niet zo verwacht? hoe verschillend dat dan kan zijn hè. Maar we zijn blij ? 

Terug
Bovenaan