Ervaring Ovaleap

Dat zou echt grappig zijn als jullie straks allebei tegelijk aan het bevallen zijn haha! Probeer inderdaad goed te genieten van jullie zwangerschap, je hebt er geen invloed op als het mis zou gaan, hoop zo dat jullie het beide gaan voldragen!! Hebben jullie je eerste echo straks in het ziekenhuis dan of bij een verloskundige? Mijn vriend gebruikt ook geen extra vitamines en wij eten verder ook wel vrij gezond, op het weekend na dan haha! Maar ik dacht misschien heeft dat nog invloed extra vitamines! @lara Ik heb nu een 5 daagse kuur meegekregen van provera en dan 2 tabletten per dag! Laatste keer werd ik 3 dagen na het stoppen ongesteld, maar de keren daarvoor wat al heel lang geleden is werd ik pas na 7 tot 9 dagen ongesteld! Maar we zullen het zien, daar heb ik ook geen invloed op helaas! 

@Louisa dat ga ik nu zeker doen voor de ? en voor mezelf. Dat gestress heb je niks aan. Ja ik vind zo'n eerste echo samen met je partner heel logisch. Nja hij gaat gewoon mee en we zien dan wel. Via FaceTime is toch gewoon onmenselijk.  Maar goed we gaan het zien haha. Ik heb net nog een clearblue gedaan want had er nog een en daar stond nu 3+ op ??zo onwerkelijk en zo bijzonder!
@Sil ja dat zou wel grappig zijn inderdaad. Het is zomaar mogelijk haha ik moet namelijk ook naar boz en toch in dezelfde periode.? ik hoop zo dat je menstruatie snel door zet en je door kan! Bij mij duurde het de laatste x 8 dagen voor ik het werd.  Als je verder vrij gezond eet is het allemaal wel goed hoor. Ik heb daar nooit teveel focus op gelegd. Vond alles altijd al erg genoeg, laat staan dat ik dan ook nog alles zou moeten laten. Ik heb de eerste echo indd in het ziekenhuis en vervolgens direct een afspraak bij de gynaecoloog. Ik denk dat je daarna wel overgaat op verloskundige maar dat weet ik niet zeker ?‍♀️

@Lara Nee ik eet verder ook niet anders dan normaal hoor! Ook nog proberen te genieten van dat soort dingen! Over het algemeen eet ik wel gewoon gezond en normaal denk ik! Dat lijkt me ook zo onwerkelijk als je er dan aantal weken ziet staan bij clearblue! Zooo speciaal allemaal!! Hoe voelen jullie beide je nu Lara en Louisa? 
Ik heb gister mijn laatste provera tabletten ingenomen en nu hopen dat de menstruatie niet te lang op zich laat wachten! 

Ik ga duimen voor je Sil dat je menstruatie snel komt en je een nieuwe ronde kan beginnen ? ga je het nog navragen van de utrogestan? Hoe gaat het verder met je? 
Met mij gaat het goed! Nog steeds last van weinig symptomen eigenlijk. Soms wat onzeker daarover maar probeer er vooral van te genieten dat ik me zo voel. Maakt ook wel dat we er wat minder mee bezig zijn denk ik behalve dan de drie maal daags utro inbrengen en s' avonds de spuit zetten. 
hoe gaat het met jou Lara? 

Fijn dat je je zo goed voelt Louisa! ?  snap wel dat je jezelf dan soms onzeker over voelt, maar daar schiet je niks mee op! Lekker van genieten! Ja ik twijfel een beetje of ik het moet vragen.. ik kom altijd met van die vragen aan haha, maar aan de andere kant denk ik als ik het niet vraag weet ik het ook niet! Hoe bevalt de utrogestan? Die spuit die je moet zetten was tegen het stollen toch? Ik zat vandaag te denken dat ik dit jaar nog geen goede ronde heb gehad, zit nog steeds in me eerste ronde dit jaar! Maar niet te veel over nadenken! Ben al blij dat ik nu weer bijna ga kan starten! 

@Sil dat is heel speciaal als je de weken op de test ziet. En ik weet zeker dat die dag bij jou ook gaat komen! ? ik hoop dat al die verplichte rust maanden jou positief nieuws gaat brengen in de ronde die nu gaat komen! Het is je zo gegund. Ik mag wat betreft symptomen ook niet klagen. Heb alleen gevoelige borsten en in de middag krijg ik een enorme dip dat ik zo in slaap zou kunnen vallen ?? in de ochtend en avond geen last van. 

@Louisa hoe gaat de utrogestan? 

haha @Sil dat snap ik wel, altijd met die vragen. Herken ik heel goed maar weet je.. ik geef er niet meer om hoor. Het is toch immers jouw traject, jouw lichaam dus bij vragen; gewoon stellen ? 
De spuit is inderdaad tegen het stollen en dus om te voorkomen dat ik zelf trombose krijg. We gaan duimen voor een succesvolle eerste ronde (dit jaar) voor jou Sil. hoop écht dat je snel kan starten ?
@Lara fijn dat je je op gevoelige borsten en wat vermoeid na gewoon goed voelt! Ik ga juist 's avonds weer vroeg naar bed omdat ik dan merk dat ik heel moe ben maar ochtend en middag weer geen last van. Ik kan ook niet uitslapen, ben in de weekenden ook al erg vroeg wakker en helemaal top fit haha. ik moet 's nachts en 's ochtends vroeg wel echt iedere keer eruit om te plassen, nu al!! Maar ja allemaal niet zo erg.
De Utro valt me (nog) mee eigenlijk. Ja het is even dat je er rekening mee moet houden omdat je het drie keer per dag moet doen. En ik heb een soort van mini inlegkruisje (zo'n alledaagse) in voor de zekerheid en daar red ik het prima mee. Af en toe wat afscheiding inderdaad wat je al zei @Lara. Maar niet bijzonder veel tot nu toe, heb niet dat het er continu uit loopt ofzo. Dus hoop dat dit zo blijft dan hou ik het nog wel 7 weken vol haha

@Louisa, het is inderdaad niet zo dat eruit komt gelopen. Ik gebruikte ook gewoon een klein dun inlegkruisje. Vooral met gemeenschap vond ik het iets minder fijn en mijn vriend vond het ook niet echt prettig ? ik word ook iedere nacht wakker om te plassen maar val daarna gelukkig weer als een blok beton in slaap. Aaaah ik kan echt niet wachten op de eerste echo ? 
@Sil ik steek iedere dag een kaarsje voor je aan in de hoop dat je menstruatie snel doorzet! 

Terug
Bovenaan