@Sil, wel of geen eisprong in de afgelopen maanden....het beste is gewoon vooruit kijken en hopen dat deze ronde succesvol word. Ze maken inderdaad pregnyl van. Ik probeer zolang als het kan vol te houden. Maar de geur in de flessen om de urine goed te houden is niet om uit te houden als je misselijk of ziek zou zijn ? haha. Maar alle beetjes helpen! Ik heb nog niks gekocht voor de baby, ik wacht inderdaad eerst liever de eerste en miss ook wel de tweede echo af? en daarbij, de winkels zijn niet open dus is de verleiding ook niet echt aanwezig. Wel heb ik al een beetje op internet gesurfd naar kinderwagens enzo haha.
@Louisa, ohh meis jou onzekerheid is volkomen terecht na zoveel miskramen. Zelfs ik heb al onzekerheid op z'n tijd, dan snap ik die onzekerheid bij jou helemaal. Bloedverlies kan niet heel veel kwaad zolang je er geen buikpijn of krampen bij hebt toch? Maar dat neemt je angst niet weg. Fijn dat je toch in boz mag komen. Heb je daarna ook nog een afspraak met de gynaecoloog? Ik snap dat jou focus even ergens anders op ligt ipv mee te doen aan moeders voor moeders. Probeer wat te ontspannen? al is dat makkelijker gezegd dan gedaan want toen ik een positieve test had kreeg ik ineens heel veel angst voor een miskraam. Ik moet zeggen dat het iets minder is geworden en elke dag denk ik, weer een dag erbij. Maar dan de eerste echo, blijft spannend. De laatste x met jou miskraam had je toch de 7 weken echo al gehad? Zagen ze toen niks afwijkends want een paar dagen later gebeurde de miskraam ineens toch?