Ervaring Ovaleap

@Lara ahh wat super lief zeg dat je een kaarsje aan steekt!! Ontroerd me wel dat je zo aan me denkt! Heel erg lief!!?? Heb sinds gister licht bruine afscheiding, vandaag ook klein beetje, maar verder nog niks, hopen dat het dit weekend doorzet! Ben zoiezo wel heel blij dat ik vorige week als na ziekenhuis ben geweest, scheelt me weer n week wachten! Wat fijn dat jullie beide jezelf nog zo goed voelen, hopelijk blijft het zo! Snap wel dat je niet kan wachten op de eerste echo, zo speciaal!! ?? Volgende week de echo toch? Weet je al of jullie mannen mee mogen? Dat wisten jullie nog niet zeker toch? 

@Sil, wat fijn dat het al een beetje loopt te wringen. Hopelijk zet het dit weekend goed door en kan je ein-de-lijk weer starten. Heel goed dat je vorige week inderdaad toch naar het ziekenhuis bent gegaan. Enne over utrogestan, ik zou het ook gewoon vragen hoor als je denkt dat dit gaat helpen. Vragen kan altijd. Ik heb eerlijk gezegd niet meer naar het ziekenhuis gebeld. Ik ga gewoon samen en zie het vanzelf daar wel ? ik heb volgende week vrijdag de eerste echo eind vd middag ?
@Louise bij jou alles goed?

@Lara Nou ik ben eindelijk ongesteld hoor!! Zo blij haha! Zondag eerste injectie weer zetten, dan wel iets lagere dosering! Ik voel eigenlijk nooit iets van mijn menstruatie, wat natuurlijk opzich wel fijn is.. hadden jullie dit wel altijd zoals krampen? Misschien dat ik het maar gewoon moet vragen van utrogestan inderdaad, nu ook nu jij zwanger bent! Je weet natuurlijk niet of het daar mee te maken heeft of dat het toeval is! En ik ga dan ook weer even vragen hoe het kan dat ik afgelopen 2 rondes wel een eisprong heb gehad, maar geen menstruatie uit mezelf? Dan klopt er ook iets niet qua hormonen denk ik dan! Goed dat je gewoon samen na jullie eerste echo gaan! Meer dan normaal dat je dat samen gaat doen toch!! ?? volgende week vrijdag alweer, anders gaat dat toch weer best snel, hoever ben je dan ook alweer precies? 7 weken zoiets toch?

@Sil wat goed! Eindelijk kun je weer door. Ik denk zelf dat ik zwanger ben geworden door de iui. Dat ze het direct op de juiste plaats gebracht hebben en door de juiste timing. Maar weten zal ik het nooit. Had vanaf begin af aan wel vertrouwen in iui. Uit je bloedonderzoek kwam toch de laatste x dat je geen eisprong gehad hebt? Wat betreft me menstruatie was dit iedere maand wisselend. Soms had ik echt kramp tot in me been en de andere x merkte ik er helemaal niks van.  Ik vind het ook gewoon meer dan normaal dat je de eerste x samen mag komen. Daarom vraag ik het niet eens haha? volgende week bij de echo zou ik volgens mijn berekening 7wk en 1 dag zijn. ? ik ben ook pas gerustgesteld als er een mooi kloppend hartje te zien is en ze zeggen dat het er mooi uitziet hoor haha.?
Heb trouwens vandaag alle spulletjes binnen gehad om mee te doen aan Moeders voor Moeders. Kennen jullie dat? 

@Lara Nee dat zul je nooit weten of het nu aan IUI gelegen heeft of niet! Ik denk dat ik nog 2 rondes zo door wil en dan ook over op IUI! Uit mijn bloedonderzoek laatst kwam er geen eisprong uit inderdaad, alleen toen ik die tussentijdse bloeding had toen ben ik op controle geweest en zag ze dat ik wel een eisprong had gehad!? Heel raar allemaal hoor! Ze zien dan ook vocht zitten, maar dit zit er bij mij altijd volgens mij, want dit zag ze vorige week ook en toen had ik dus geen eisprong! En de follikels waren ook allemaal al weg toen met die tussentijdse bloeding! Snap ik wel hoor dat je na je eerste echo helemaal gerustgesteld bent! Dan ben je wat meer zekerder dat het goed zal blijven gaan en kan je nog meer gaan genieten!
Zeker ken ik moeders voor moeders! Daar word Pregnyl die ik gebruik ook van gemaakt geloof ik! Wat goed dat je daar aan mee doet!
Heb je al iets gekocht trouwens voor de baby? Of wacht je liever tot na de eerste echo?

@Sil wat fijn dat je menstruatie er is!!? nu weer een nieuwe ronde voor jou ??? 
duimenduimenduimen??Bij mij wisselde het qua menstruatiepijn maar meestal had ik wel wat krampen de eerste dag!

@Lara nog een weekje geduld voor jou en voor mij ook + een paar dagen extra? heel spannend allemaal vind ik ?? Ik mag trouwens toch naar bergen op zoom voor de echo en twee uurtjes eerder ?

Ik ben de afgelopen dagen toch weer behoorlijk onzeker geworden over alles of het wel goed zit en of goed zal gaan. Ik had een keer bij het afvegen wat roze en soms ziet die vieze afscheiding er wat gelig (of wat ik dan weer zie als bruinig) uit en ik schrik daar heel erg van. Ook al weet ik dat het door de utro/ het inbrengen ervan of door de innesteling kan komen.. alles doet me dan gewoon herinneren aan de MK, ben daar gewoon zo bang voor ? ik vraag me dan wel eens af waarom ik niet gewoon mag genieten en ontspannen? dat kan ik pas als ik de ?? in handen heb denk ik.. 
Wij gaan trouwens ook sowieso samen naar de echo, hoe dan ook! 
wat goed @Lara! Dat ken ik zeker en wordt indd oa gebruikt voor pregnyl. Zelf ben ik helaas nog te veel bezig geweest met of het wel goed gaat en welke kant het op gaat met die afscheiding dat ik daar nog niet mee bezig ben geweest maar vind het wel super van je! 

@Sil, wel of geen eisprong in de afgelopen maanden....het beste is gewoon vooruit kijken en hopen dat deze ronde succesvol word. Ze maken inderdaad pregnyl van. Ik probeer zolang als het kan vol te houden. Maar de geur in de flessen om de urine goed te houden is niet om uit te houden als je misselijk of ziek zou zijn ? haha. Maar alle beetjes helpen! Ik heb nog niks gekocht voor de baby, ik wacht inderdaad eerst liever de eerste en miss ook wel de tweede echo af? en daarbij, de winkels zijn niet open dus is de verleiding ook niet echt aanwezig. Wel heb ik al een beetje op internet gesurfd naar kinderwagens enzo haha.
@Louisa, ohh meis jou onzekerheid is volkomen terecht na zoveel miskramen. Zelfs ik heb al onzekerheid op z'n tijd, dan snap ik die onzekerheid bij jou helemaal. Bloedverlies kan niet heel veel kwaad zolang je er geen buikpijn of krampen bij hebt toch? Maar dat neemt je angst niet weg. Fijn dat je toch in boz mag komen. Heb je daarna ook nog een afspraak met de gynaecoloog? Ik snap dat jou focus even ergens anders op ligt ipv mee te doen aan moeders voor moeders. Probeer wat te ontspannen? al is dat makkelijker gezegd dan gedaan want toen ik een positieve test had kreeg ik ineens heel veel angst voor een miskraam. Ik moet zeggen dat het iets minder is geworden en elke dag denk ik, weer een dag erbij. Maar dan de eerste echo, blijft spannend. De laatste x met jou miskraam had je toch de 7 weken echo al gehad? Zagen ze toen niks afwijkends want een paar dagen later gebeurde de miskraam ineens toch?

@Lara ja helaas waren alledrie de MK weer anders qua verloop. De laatste keer hadden we indd al een hele mooie echo met een goed kloppend hartje, alles zag er perfect uit en twee dagen later leek het alsof er een kraan openstond en verloor ik alles zonder buikpijn/krampen. Eerste keer had ik in de avond wat roze afscheiding, in de nacht krampen en veel bloed/stolsels. En de tweede keer was ruim een week eerst bruinverlies wat steeds meer bloed werd en na 2 weken pas krampen etc. Dus ja bij elk pijntje of gekke afscheiding schiet ik al redelijk in de stress ? gelukkig is het nu niet erger geworden qua afscheiding en krijg ik weer steeds meer vertrouwen.. borsten worden ook steeds gevoeliger. Maar mennnn wat een onzekerheid ? ik heb na de echo ook een gesprek met de gynaecoloog, dat is volgens mij standaard en als alles er goed uit ziet op de echo dan duurt dat gesprek maar 5 min ? daar gaan we natuurlijk voor???

Terug
Bovenaan