Ervaring Ovaleap

@Louisa dat is echt iedere x een heel ander verloop inderdaad. Ook raar dat ze laatste keer het ineens begon te stromen zonder enige kramp of buikpijn vooraf. Maar goed we gaan nu gewoon van het positieve uit ??? gaat gewoon goed komen deze keer hoor! ? Ik zeg altijd, zwanger worden, zwanger blijven en dan de bevalling nog. Allemaal onzekerheden.  We gaan er gewoon vanuit dat bij beide het gesprekje dan maar 5 minuten duurt?

@Louisa Ik snap wel dat het weer spannend was als je wat bloedverlies had! Hoe gaat het nu? Heb je er nog steeds last van of helemaal niet meer? Voor jou gaat het nu ook opschieten je eerste echo! Hoop zo voor jou en Lara dat jullie beide een goede echo hebben! ??
@Lara Goed hoor dat je dat doet moeders voor moeders! Kan me voorstellen dat die geur wel heeel vies is inderdaad en als je dan al misselijk bent van de zwangerschap dat je het dan niet vol zou kunnen houden, maar alle beetjes helpen inderdaad! Dat je nog niks hebt gekocht voor de baby snap ik helemaal! Ik zou ook eerst willen weten of de eerste echo goed is en eventueel ook de 2e nog! Ik kijk ook weleens rond na baby kleertjes enzo haha! Kan er nog niks mee maar vind het wel leuk om soms te kijken! 
Willen jullie het geslacht van de baby weten eigenlijk????
Vanavond is mijn eerste spuit weeer! Heb helemaal zin om weer te gaan beginnen haha! En dan volgende week maandag de 8e weer een eerste echo! Nu wel 1 stapje lager van de dosering! 

Hier gaat het helaas niet zo goed :( Ik kwam gister uit de douche en ik voelde ineens iets lopen dus ik dacht even een papiertje pakken (want ja utrogestan..) maar tot mijn verbazing zag ik dus dus helaas veel helderrood bloed en dit bleef er uit druppelen. Gebeld naar het ZKH en moesten meteen langs komen. Daar aangekomen kreeg ik wat standaardvragen maar het kwam er op neer dat er verder geen tijd was en dus geen echo om me wat gerust te stellen (of niet). Uiteindelijk thuis een vrij groot bloedstolsel kunnen opvangen.. meteen dikke tranen want ik dacht dit moet het vruchtje zijn... Ik heb alleen op geen enkel moment iets van buikpijn/krampje gehad.. heel gek. En na dat stolsel is het bloeden ook steeds minder geworden en nu zelfs bijna gestopt. Ik heb vanmiddag om half 3 een echo. Ik ben alleen wel zo goed als alle hoop verloren meiden :( 

@Louisa, oh neeeee wat erg. Hopelijk heb je gewoon een flinke korte bloeding gehad door iets en zit het vruchtje er nog ?? Wat idioot dat ze niet even een echo maken. Ohhhh meid ik leef met je mee en hoop echt dat alles goed is ?? houd ons op de hoogte. Ik ga voor je duimen!
@Sil, Fijn dat de eerste injectie er weer in zit. Ik snap wel dat je er weer gewoon zin in had! Nu op naar een mooie echo volgende week maandag! ? Wij willen het geslacht wel weten. 

Lieve meiden, toch enigzins goed nieuws dus bedankt voor het duimen!? Er was duidelijk een zwangerschap te zien wat exact overeenkomt met mijn termijn (week 5 dag 6) dus wat ik verloren ben was in ieder geval niet het vruchtje want dit zag er volgens de gyn en echoscopiste prima uit voor dit termijn.. waarin we natuurlijk hopen volgende week al iets meer te kunnen zien :) Ik had een foto gemaakt van het stolsel en laten zien aan de gyn maar ja ze zei ook ik weet niet wat het is, kan vanalles zijn. Kan nog door de innesteling komen, kan nog een soort opruiming zijn geweest van de baarmoeder ze weten dat gewoon niet. Maar voor nu rustig aan en flink duimen en hopen dat het goed blijft gaan en weer op naar de echo van volgende week ? 
Wat een enorme spanning zeg pfff maar ook wel een opluchting! 

@Sil super fijn dat jij ook weer begonnen bent meis en hopelijk doet de lagere dosis net voldoende voor jou en groeien ze mooi door. Ook op naar de echo dus volgende week! Spannend weer.

Hoe gaat het met jou @Lara? Voel je je nog steeds goed? 

@Louisa, pfoe gelukkig maar. Wat een opluchting zeg. Moet vast heel spannend geweest zijn voor jullie. Gelukkig alles goed en op naar de volgende goede echo! ? Ik heb me ook al aangemeld bij verloskundige en daar ook mijn eerste echo gepland half maart met 8+5. Ik voel me echt heel goed eigenlijk en ben zoooo benieuwd naar de echo vrijdag ? 

@Louisa Wat super fijn dat het vruchtje er nog zit!! Wat een opluchting! Hopelijk blijft het bloedverlies nu weg! En nu op naar volgende week na weer een goede echo! ?? Ik duim voor jullie allebei! 
@Lara Dat is wel fijn dat je nu eigenlijk 2x een soort van vroeg echo hebt! 1 in het ziekenhuis en 1 bij verloskundige haha! Dat word aftellen! ?

Terug
Bovenaan