Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi!

Ach Patries daar zijn we toch voor hier op dit forum, om elkaar te steunen en een hart onder de riem te steken! Dus we duimen er lustig op los hoor .
Ja die onzekerheid had ik ook en dat is het frusterende. Het kan van een zwangerschap zijn maar ook een voorbode van een menstruatie. Ik had eigenlijk pas op vrijdag willen testen maar op donderdag rond de middag hield ik 't niet meer uit. Dus daarom vind ik 't knap dat je 't toch tot zaterdag uit kunt stellen. Maar goed je hebt dan inderdaad wel de meeste kans op een betrouwbare test. Daar heb je gelijk in.

Met mij gaat alles prima hoor. Vandaag precies 17 weken zwanger. Kan niet wachten tot ik ons kleintje ga voelen! Maar dat zal nog wel een paar weekjes duren denk ik. Voor de rest heb ik gewoon helemaal nergens last van dus ik mag in mijn handjes knijpen. Nou ja, wat last van een kort lontje, maar daar heeft mijn omgeving meer last van dan ik haha.

En Suus hoe is het met jou?

Nou Patries, nog even aftellen en dan weet je het. En als je even van je af wilt praten, wij zijn hier hè .

Liefs van Corina

Hey hallo,

Hier was ik weer even.
Ik ben nog niet ongi, dus hou nog hoop.
Ik voel nu wel af en toe buikpijn met vlagen die ik altijd voel als ik mijn menstruatie moet krijgen.
Mijn temperatuur was nog wel hoog, maar goed kan natuurlijk morgen meteen omslaan.
Ja, het enige wat ik kan doen is afwachten he! Mijn vriend en ik gaan er maar niet vanuit want anders zijn we zo teleurgesteld. Maar wie weet he.
Morgen overdag werken, hoop echt niet dat ik dan mijn menstruatie krijg omdat ik dan vaak wel even emotioneel en chagie ben. Maar ja, je doet er dan niks aan.
Verder heb ik niet zo veel te melden. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar is wel ontzettend lastig.
Ik heb vanmiddag mijn nichtje nog even gezien bij mijn moeder want die moest op haar passen. Mijn nichtje was vrolijk aan het brabbelen, echt lief.
Verder vanochtend mijn nagels laten doen bij de nagelstyliste, ben er weer blij mee.
Nu ga ik even eten koken, lekker nasi maken met een saté erbij.

Tot morgenavond en anders tot zaterdag!!
Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Je maakt het wel heel spannend hoor!!!!
Hoe is het nu met je? Ik hoop nog steeds geen ongi en nog steeds hogere temp!
Ik heb er een goed gevoel over!
Ik hoop vanavond of morgen goed nieuws van je te lezen!

Liefs Suus

Met mij gaat alles prima! Behalve dan dat ik geen geduld heb en het liefst nu al wil weten wat er allemaal in mijn buik gebeurd!
Sinds gisteren een 'zwaar' gevoel onderin mijn buik en pijnlijke borsten.
Symptomen die voor mij wel heel kenmerkend zijn, maar die ik vorige cyclus ook heb gehad.
Manlief die ineens heel positief is dit keer. Hij is er van overtuigd dat het gelukt is. En dat terwijl hij zich altijd afzijdig heeft gehouden en nooit prognoses wilde geven als ik er naar vroeg. En nu helemaal uit zichzelf!
Ik kan echt bijna niet wachten! (maar zal wel moeten he....)
Wat ik wel vervelend vind is de buikpijn. Buikpijn is eigenlijk een groot woord hoor. Maar vervelend gevoel in mijn buik. Dit had ik vorige cyclus ook, maar dacht toen dat mijn baarmoeder nog een beetje 'herstellende'   was van de miskraam. Maar nu?
Moet wel zeggen dat ik dit keer meer het idee heb dat het van mijn darmen komt, dus daar hoop ik dan maar op. Ik blijf toch positief! Totdat het tegendeel bewezen wordt. Daarnaast blijft mijn temp nu heel mooi stabiel 37-37.1 terwijl die de vorige keer tussen de 37 en 37.4 schommelde. Was toen ook wel wat ziekjes, maar deze stabiele temp geeft mij ook meer hoop.
Nog steeds spannend dus!

Zo, dat was weer een update van   mijn kant.

Groetjes Suus

Hoi Corina,

Wat fijn dat je je zo goed voelt! Heerlijk toch! Lekker van genieten! Ook al geniet de omgeving nu misschien iets minder van jou
Daar had ik ook last van toen ik zwanger was van mijn zoontje. Of beter gezegd, mijn omgeving last van toen ik zwanger was van mijn zoontje.
Maar goed, ook je omgeving weeet waar het vandaan komt he!
Wanneer heb je je 20 weken echo? Spannend he!
Willen jullie weten wat het wordt?
Ik hoop dat je de kleine nu snel mag voelen. Is altijd zo bijzonder! Daar kan ik me nu alweer op verheugen! (behalve de laatste weekjes dan, die kunnen wel pijnlijk zijn zo recht onder je ribben).

Groetjes Suus

Hoi Patries,

En heb je jezelf nog kunnen bedwingen om geen test te doen? Nog steeds niet ongesteld? Zelfs ík vind het spannend .
Nou sterkte voor de komende dag nog en ik kijk uit naar een berichtje van je.

Liefs Corina

Hey Suus,

Ik ben ook blij dat ik verder nergens last van heb. En de omgeving moet dat maar voor lief nemen. Straks krijg ik nog zat ongemakken waar zij geen last van hebben al is het alleen de bevalling maar .
8 juni om 15.15u moet ik in het echocentrum zijn. Vind het reuzespannend en zie er ook wel een beetje tegenop. Maar ja hopelijk ben ik achteraf opgelucht omdat alles goed is.
Nee we weten niet wat het wordt en willen het ook niet weten. We vinden het leuker om dat als verrassing te houden tot de geboorte.
Ik twijfel een beetje of ik 't al voel. Gisteravond en vanmorgen dacht ik wat te voelen, maar het is nog zo minimaal dat ik toch nog twijfel. Maar goed het zal toch wel een keer komen?
Bij onze zoon heb ik er nooit zo'n last van gehad. Die was vrij rustig. Soms wel harde buiken als ie erg te keer ging maar meer niet. En hij was 4 weken te vroeg dus de echte laatste weken heb ik niet meegemaakt.

Kun je het wachten nog een beetje volhouden? Die buikpijn heb ik deze zwangerschap ook gehad. Het zijn waarschijnlijk mijn darmen geweest, maar omdat het zo dicht bij elkaar ligt (je darmen en je baarmoeder) is het moeilijk te zeggen of het dan je darmen of je baarmoeder is. Moed houden en hoop doet leven hè.

Groetjes van Corina

Hoi Corina,

Het wachten, tja, het zal wel moeten he! Maar genoeg afleiding zoeken!
Donderdag 21 mei zou ik kunnen testen als mijn temp dan nog hoog is, dus nog minimaal 6 dagen geduld......pppfffft.
Gelukkig herken jij die buikpijn en was jij wel gewoon zwanger. Dat geeft de burger weer moed!

Maar altijd spannend he, die 20 weken echo! Je gaat er van uit dat alles goed is natuurlijk, maar blijft gewoon even spannend! Maar als deze echo erop zit, weet je tenminste dat het goed en gezond is! En je kan natuurlijk weer eventjes een kijkje nemen in je buik! Altijd leuk natuurlijk!
Ik ben zelf altijd veel te nieuwschierig om niet naar het geslacht te vragen. Erg he! Ook daarin ben ik erg ongeduldig. Maar lijkt mij ook heel speciaal om het pas op de dag van de geboorte te weten hoor!
Hoe komt het dat je de vorige keer 4 weekjes te vroeg bevallen bent? Spontaan of ingeleid? Nee inderdaad, dan maak je net die heftige schoppen niet mee.
Ik ben 2x met 38 weken bevallen en echt die laatste 3 weken konden ze me flink beurs schoppen. Vooral mijn zoontje kon er wat van! Hij draaide met 36 weken van tuit naar hoofdligging en dat heb ik geweten zeg! Altijd onder mijn rechter ribbenboog. Soms riep ik ineens hard AUW! kon dat gewoon niet tegen houden.
Jij zal de kleine nu wel snel gaan voelen denk ik.
Alvast veel plezier met de 20 weken echo volgende week!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan