Hoi Meiden,
Zit op mijn werk, maar was even nieuwschierig hoe het hier was, hihihihi.
Patries, al een beetje gewend aan het idee dat het nu zover is? Raar ineens he, maar zo mooi!
Dat ijskoude ken ik wel inderdaad. Dat hoor je ook wel vaker als zwangerschapsklacht. Komt denk ik vooral door de vermoeidheid (want als ik heel moe ben krijg ik het ook altijd koud).
Jammer dat je pas met 8,5 week mag, maar dan heb je wel meteen meer zekerheid.
Met 6 weken is het allemaal wat minder duidelijk (weinig te zien) en met 8 weken is het al een boontje met een knipperlichtje erin.
Hier doen ze bij de gyn altijd pas een echo met 9 weken zelfs. Maar de VK heeft na mijn mk aangegeven dat ik snel mag bellen zodat ik met 7-8 weken een echo krijg.
Dus dat is wel fijn!
Mijn temp is nog steeds 37-37.1 dus dat is gunstig. Maar ga toch een beetje twijfelen......... misschien ook wel een manier om mezelf een beetje in te dekken, zodat ik niet al te zeer teleurgesteld zou zijn als ik niet zwanger blijk te zijn.
Woensdag naar de gyn voor het eerste gesprek. Ben benieuwd. Ze zullen sowieso eerst wel willen afwachten of ik ongi wordt of niet. woensdag is dag 13 na de eisprong. Nu was ik de vorige keer met mijn tempen niet zo heel zeker van het moment van de eisprong, maar werd ik tussen de 10 en 12 dagen later ongi. Dus als ik woensdag nog niet ongi ben, schat ik mijn kansen wel goed in.
Maar heb wel (al de hele week) een ongi gevoel in mijn buik.
Moet sinds vandaag wel erg vaak plassen. Ach, allemaal 'klachtjes' die alles kunnen betekenen he! Wat kan wachten toch lang duren!
Corina, ik herken dat wel van die rug. Ik sliep na een bepaalde tijd altijd met een kussen onder of tussen mijn benen. Dat verlicht wel wat hoor.
Tja, de kwaaltjes zijn lastig, maar voor een goed doel inderdaad. En wat is nou 9 maanden op een heel mensenleven he (dat houd ik mezelf steeds voor namelijk, hihihihihi zwanger zijn is namelijk niet mijn hobby, doe het echt voor het resultaat, want heb geen erg eluke zwangerschappen achter de rug, zeg maar).
Groeid je buik hard? Heb je het idee dat het harder gaat dan bij de eerste?
Bij mij liep de buik steeds een week of 5 voor, tot ong 30 weken toen stabiliseerde het en was de buik bij 38 weken heel vergelijkbaar met de 1ste buik met 38 weken.
Heb je een flinke buik of een bescheiden buikje?
Meiden, ik houd jullie op de hoogte! Fijn dat jullie zo meeleven!
Groetjes Suus