Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Nog 2-3 dagen Patries! Spannend!
Je temp nog steeds hoog?
Na hoeveel dagen krijg jij meestal je menstruatie?
Dat je het koud hebt zou een goed teken kunnen zijn.
Dat had ik mijn laatste zwangerschap ook als eerste.
Ik blijf gewoon voor je duimen hoor!

Ik kreeg de vorige keer na 11-12 dagen mijn menstruatie, maar ik houd gewoon 14 dagen aan. Als mijn temp dan nog hoog is ga ik pas testen.
Wanneer zou jij willen testen als je temp hoog blijft?
Ik leef met je mee hoor!!!

quote: cootje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-05-2009 12:51:53'));

Hoi meiden,

Nou voor jullie allebei spannende dagen. Ik hoop dat jullie snel ik hetzelfde (zwangere)schuitje zitten als ik. Ik duim voor jullie.

Groetjes Corina

Dat hoop ik ook heel erg!!!!!
Kunnen we met z'n 3tjes genieten van de zwangerschap

quote: suusie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 10:37:05'));

Nog 2-3 dagen Patries! Spannend!
Je temp nog steeds hoog?
Na hoeveel dagen krijg jij meestal je menstruatie?
Dat je het koud hebt zou een goed teken kunnen zijn.
Dat had ik mijn laatste zwangerschap ook als eerste.
Ik blijf gewoon voor je duimen hoor!

Ik kreeg de vorige keer na 11-12 dagen mijn menstruatie, maar ik houd gewoon 14 dagen aan. Als mijn temp dan nog hoog is ga ik pas testen.
Wanneer zou jij willen testen als je temp hoog blijft?
Ik leef met je mee hoor!!!

Ik zie ineens dat dat maandag al was geschreven ipv gisteren, dat scheelt weer 1 dag!
Dus nog maar 1-2 dagen! Oooh wat spannend zeg!

Hoi meiden,

Wel spannend nu hoor!!
Meestal krijg ik mijn menstruatie 13 dagen na de eisprong, dus dat zou dan morgen moeten zijn.
Mijn temperatuur is nog 37 graden vanochtend. Ik voel nog niet veel anders.
Meestal begint mijn menstruatie wel met bruin verlies, maar goed we zullen zien.
Ik denk als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik zaterdagochtend testen.
Met veel geduld nu, maar genoeg afleiding.

Tot gauw!
Met jullie ook alles goed?

Groetjes van Patries.

Dat hoop ik ook heel erg!!!!!
Kunnen we met z'n 3tjes genieten van de zwangerschap

Ja precies, kunnen we lekker teuten over kwaaltjes en babykamers :)

Nee maar ik hoop het echt voor jullie. Een behandeling met alles wat er aan vast zit vergt veel van je. We duimen lustig verder!

quote: patje1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 11:10:03'));

Hoi meiden,

Wel spannend nu hoor!!
Meestal krijg ik mijn menstruatie 13 dagen na de eisprong, dus dat zou dan morgen moeten zijn.
Mijn temperatuur is nog 37 graden vanochtend. Ik voel nog niet veel anders.
Meestal begint mijn menstruatie wel met bruin verlies, maar goed we zullen zien.
Ik denk als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik zaterdagochtend testen.
Met veel geduld nu, maar genoeg afleiding.

Tot gauw!
Met jullie ook alles goed?

Groetjes van Patries.

Maar je hebt nu nog geen last van bruin verlies als ik 't goed begrijp?
Spannend hoor. Zou je dat kunnen om nog tot zaterdagochtend te wachten? Wel gelijk laten weten hè wat de uitslag is. Ben ook erg benieuwd. Ik hoop dat ik (bij wijze van spreken, want ik mag nu natuurlijk geen alcohol) zaterdag een borrel op je kan drinken :)

Liefs van Corina

Klinkt goed Patries!
Op de 1 of andere manier heb ik er wel vetrouwen in dat je zwanger bent deze reis! Wat zal dat mooi zijn! Ik duim heel hard dat je temp mooi hoog blijft!
Denk je dat je echt tot zaterdag kan wachten met testen? Tja, in principe weet je dan al wel genoeg he, als je temp hoog blijft
Ik duim gestaag voor je verder!
Laat je het snel weten?

He meiden,

Wat lief dat jullie zo enthousiast voor me zijn en mee duimen!!
Mijn temperatuur daalt wel soms iets als ik ongesteld moet worden, maar soms kan het zijn dat die bij mij pas daalt als ik al twee dagen ongesteld ben.
Maar goed geen buikpijnkrampen etc. Wel af en toe met een vlaag wat steken en dan weer weg. Ja en telkens als ik naar het toilet ga dan natuurlijk weer bang dat ik bloed zie. Maar niks geen bruinverlies etc.
Ik weet bijna zeker dat ik tot zaterdagochtend wacht met een test omdat ik dan zeker weet dat ik 1 dag overtijd ben.
Wie weet en ik laat het jullie zo snel mogelijk weten. Ben zaterdag ook lekker vrij!!
Wat mijn klachten nu zijn is: moe, vaak plassen (misschien door het vele water drinken), lichte steekjes in mijn buik en iets meer gespannen borsten, maar goed dit kan ook horen bij de menstruatie.

Meiden ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
Jullie horen snel weer van me.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan