Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi,

Corina, Fijn zeg dat het zo goed met je gaat!!
Verder lekker relaxen van het weekend. Ja en moederdag natuurlijk.
Ik moest dit jaar wel weer goed bedenken wat ik voor mijn moeder en schoonmoeder moet kopen. Het is altijd weer een gedoe, gelukkig gaven ze zelf ideetjes, dat is wel makkelijk.
Thanks voor de felicitatie! Wel grappig mijn broertje is 10 jaar jonger. Echt zo ´n nakomelingetje he.

Suus, Gelukkig gaat het nu opschieten dat je naar de gynaecoloog kan.
Hoop echt dat je meteen clomid voorgeschreven krijgt.
Ja, dat de huisarts dat niet voorschrijft is denk ik omdat het ziekenhuis je dan goed in de gaten kan houden met eventueel inwendige echo ´s. Want als je heftig reageerd op die medicijnen dan kan het zijn dat je meerdere eitjes tegelijk hebt die willen springen.
In het ziekenhuis kunnen ze dat goed in de gaten houden.
Ja, voor je het weet ben je alweer bijna twee jaar bezig. Wat vliegt de tijd he!
Ik ben ook al 1jaar en 7 maanden gestopt met de pil.
Het wordt tijd dat wij ook snel positief nieuws hebben he!!

Met mij gaat het wel goed. Gisteravond gezellig wezen bowlen en gourmetten met collega ´s van het werk. Veel gelachen en gepraat.
Ik moet nu ongeveer nog vijf dagen wachten op mijn nod.
Meestal heb ik niet echt veel klachten. Ik heb als ik ongesteld moet worden wel vaak een paar dagen van tevoren hoofdpijn.
Ach ja, er is niks van te zeggen, lekker in de spanning zitten he.
Genoeg afleiding dit weekend en we zien wel.

Zo ik ga nu even  ons huis poetsen, want is echt nodig. Van de week weinig thuis geweest. Vanmiddag  pas ik een paar uurtjes op mijn nichtje, heb er zin in!!  

Tot gauw meiden,
Liefs van Patries.

Nou Patries, wellicht zit ik nog eventjes samen met jou op het wachtbankje!
Misschien ben ik nu wel een beetje te voorbarig, maar ik ben helemaal opgetogen!
Ik had eergisteren allemaal pijn in de streek van mijn eierstokken en had veel rekbaar slijm (sorry voor de minder smakelijke details). En ook netjes met manlief geklust.
Daarom wilde ik gisteren nog niet meteen met de kuur gaan beginnen, maar wilde de temp van vandaag afwachten. En wat zie ik tot mijn verbazing (want ik had het gewoon echt niet meer verwacht!) een hogere temp! Na 4 dagen 36.6 (wat ik nooit zo vaak achter elkaar heb) vanmorgen een temp van 37.
Als morgen mijn temp nog hoog is, weet ik dus zeker dat ik dus toch, na 49 dagen nog een eisprong heb gehad!
Wil me niet al te blij maken, maar ik heb zo het idee van wel!
En we hebben goed ons best gedaan, dus dan is het verder aan moeder natuur of we weer zwanger mogen zijn.
Ik denk dus dat mijn wachtweken zijn ingegaan!
Zoooo spannend!!!!
Denk dus dat mijn NOD nu rond 23 mei ligt. De verjaardag van mijn dochter die dan 5 wordt. Ik weet zeker dat ook zij zich geen leuker kado kan wensen.
Zij zou erg graag nog een zusje willen, dus wie weet.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Ja ik ben zelf een nakomelingetje :) Mijn broer boven mij is 7 jaar ouder en mijn zusje onder mij weer 5 jaar jonger dus eigenlijk zijn mijn zusje en ik allebei een nakomelingetje.
Ja die cadeautjes dat weet wat. Wij doen het meestal met elkaar dus dan heb je iets meer bestedingsruimte en kun je net iets meer verzinnen. Voor vader- en moederdag moet het ook gewoon een kleinigheidje zijn vind ik hoor.

Dus nog even 5 spannende dagen voor je. Moet je nog contact opnemen met het ziekenhuis of mag je gelijk doorgaan met de volgende ronde als je ongesteld wordt? En als je zwanger bent moet je zeker sowieso bellen voor een echo of niet? Dat was bij mij tenminste wel. Nou spannend joh. Zal aan je denken de komende dagen.

Was 't leuk met je nichtje?

Fijn weekend.

Liefs van Corina

Hé Suus,

Geen dank hoor. Weet je tenminste wat je te wachten staat bij een bezoek aan zo'n arts. Dat is bij mij jarenlang de belemmering geweest om medische hulp in te schakelen. Achteraf heb ik gezegd: als ik geweten had dat het dit inhield had ik al veeeeeel eerder een arts opgezocht. Dus die bezoekjes vallen best mee hoor. Dat je met je billen bloot moet daar daar wen je ook wel een beetje aan en je merkt gewoon aan zo'n arts dat ze het gewend zijn.
Maar ik las net dat het misschien niet eens nodig is dat je naar de gyn moet! Dat zou geweldig zijn?! Spannend joh!

Fijn weekend.

Groetjes Corina

Hey!!

Corina: Het oppassen bij mijn nichtje gister was erg leuk!
Ben met haar en hun hondje gaan wandelen en daarna heeft de kleine meid twee uurtjes geslapen. Dus veel heb ik haar niet gezien, maar ik geniet er altijd zo van.
Gisteravond was de kleine ook bij mij broertje op de verjaardag en dan herkent ze je goed. De verjaardag van mijn broertje was gezellig. Ik was om 00.45uur thuis.

Ik hoef trouwens geen contact op te nemen met het ziekenhuis, want heb  nog recepten liggen voor clomid voor drie keer.
Dus kan gewoon lekker zelf door. Inderdaad als ik zwanger zou zijn bel ik gewoon de gynaecoloog op. Hebben er verder niets over afgesproken.
Mijn temperatuur 's ochtends is nog 37 graden. Maar ga niet teveel hopen, want ik weet het kan bij mij zo ineens zijn dat ik ongesteld ben. Tegenwoordig voel ik het niet echt meer aankomen.

Suus: Wat spannend, ik hoop echt dat je temperatuur hoog is gebleven en je een goede eisprong hebt gehad.
Wie weet!!
Dus samen op het wachtbankje. Voor mij nog maar vier dagen en jij nog twee weken.
Ik vind het super fijn om hier lekker te kletsen en van me af te praten.

Fijne moederdag allemaal!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Wordt wel spannend he! Nog maar een paar daagjes!
Hopelijk blijft je temp hoog! Houd moed he! Komt echt wel goed!

Mijn temp is inderdaad ook hoog gebleven. gisteren en vandaag zelfs 37.1.
Dus het is wel echt mijn eisprong geweest! Nog 1,5 week wachten voor mij.
Vind het wel heel fijn dat ik nu aan mijn temp kan zien of ik wel of niet ongi ga worden.
Vorige keer daalde de temp en werd ik dezelfde avond nog ongesteld.
Maar ik hoop natuurlijk, net als voor jou, dat onze temp mooi hoog blijft, ook na de 2 weken.
Ik ga het hier goed in de gaten houden voor nieuws van jou!

Groetjes Suus

Hoi,

Suus: Wat goed zeg, dat je een eisprong hebt gehad.
Inderdaad hopen dat je temperatuur hoog blijft. Ik moet nu nog drie of vier dagen wachten.
Ik voel nog niet veel anders, dan anders. Ik ben zo bang om weer mijn menstruatie te krijgen. Afwachten maar weer.
Ik ben nu moe en heb het koud. Heb vroege dienst gehad, dus ik was om: 5.45uur al op.
Vanavond maar eens lekker op tijd naar bed.

Corina: Bedankt voor je aanmoediging!!
Dat is fijn om te horen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan