Hoi,
Corina, Fijn zeg dat het zo goed met je gaat!!
Verder lekker relaxen van het weekend. Ja en moederdag natuurlijk.
Ik moest dit jaar wel weer goed bedenken wat ik voor mijn moeder en schoonmoeder moet kopen. Het is altijd weer een gedoe, gelukkig gaven ze zelf ideetjes, dat is wel makkelijk.
Thanks voor de felicitatie! Wel grappig mijn broertje is 10 jaar jonger. Echt zo ´n nakomelingetje he.
Suus, Gelukkig gaat het nu opschieten dat je naar de gynaecoloog kan.
Hoop echt dat je meteen clomid voorgeschreven krijgt.
Ja, dat de huisarts dat niet voorschrijft is denk ik omdat het ziekenhuis je dan goed in de gaten kan houden met eventueel inwendige echo ´s. Want als je heftig reageerd op die medicijnen dan kan het zijn dat je meerdere eitjes tegelijk hebt die willen springen.
In het ziekenhuis kunnen ze dat goed in de gaten houden.
Ja, voor je het weet ben je alweer bijna twee jaar bezig. Wat vliegt de tijd he!
Ik ben ook al 1jaar en 7 maanden gestopt met de pil.
Het wordt tijd dat wij ook snel positief nieuws hebben he!!
Met mij gaat het wel goed. Gisteravond gezellig wezen bowlen en gourmetten met collega ´s van het werk. Veel gelachen en gepraat.
Ik moet nu ongeveer nog vijf dagen wachten op mijn nod.
Meestal heb ik niet echt veel klachten. Ik heb als ik ongesteld moet worden wel vaak een paar dagen van tevoren hoofdpijn.
Ach ja, er is niks van te zeggen, lekker in de spanning zitten he.
Genoeg afleiding dit weekend en we zien wel.
Zo ik ga nu even ons huis poetsen, want is echt nodig. Van de week weinig thuis geweest. Vanmiddag pas ik een paar uurtjes op mijn nichtje, heb er zin in!!
Tot gauw meiden,
Liefs van Patries.
Corina, Fijn zeg dat het zo goed met je gaat!!
Verder lekker relaxen van het weekend. Ja en moederdag natuurlijk.
Ik moest dit jaar wel weer goed bedenken wat ik voor mijn moeder en schoonmoeder moet kopen. Het is altijd weer een gedoe, gelukkig gaven ze zelf ideetjes, dat is wel makkelijk.
Thanks voor de felicitatie! Wel grappig mijn broertje is 10 jaar jonger. Echt zo ´n nakomelingetje he.
Suus, Gelukkig gaat het nu opschieten dat je naar de gynaecoloog kan.
Hoop echt dat je meteen clomid voorgeschreven krijgt.
Ja, dat de huisarts dat niet voorschrijft is denk ik omdat het ziekenhuis je dan goed in de gaten kan houden met eventueel inwendige echo ´s. Want als je heftig reageerd op die medicijnen dan kan het zijn dat je meerdere eitjes tegelijk hebt die willen springen.
In het ziekenhuis kunnen ze dat goed in de gaten houden.
Ja, voor je het weet ben je alweer bijna twee jaar bezig. Wat vliegt de tijd he!
Ik ben ook al 1jaar en 7 maanden gestopt met de pil.
Het wordt tijd dat wij ook snel positief nieuws hebben he!!
Met mij gaat het wel goed. Gisteravond gezellig wezen bowlen en gourmetten met collega ´s van het werk. Veel gelachen en gepraat.
Ik moet nu ongeveer nog vijf dagen wachten op mijn nod.
Meestal heb ik niet echt veel klachten. Ik heb als ik ongesteld moet worden wel vaak een paar dagen van tevoren hoofdpijn.
Ach ja, er is niks van te zeggen, lekker in de spanning zitten he.
Genoeg afleiding dit weekend en we zien wel.
Zo ik ga nu even ons huis poetsen, want is echt nodig. Van de week weinig thuis geweest. Vanmiddag pas ik een paar uurtjes op mijn nichtje, heb er zin in!!
Tot gauw meiden,
Liefs van Patries.