Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina en Suus,

Wat maak ik het spannend he! Ben nog niet ongesteld geworden.
En heb me goed in kunnen houden om niet te testen.
Mijn temperatuur vanmorgen om:5.45uur was 37 graden. Nog niet gezakt dus en overdag is die hoger.
Verder nog geen voorgevoel dat ik ongi ga worden.
Ben erg benieuwd naar morgenvroeg als ik wakker word doe ik meteen een test.
Ik laat het morgen nog aan jullie weten.
Merk wel dat ik veel meer naar het toilet ga als anders om te kijken of de rode duivels gearriveerd zijn. Erg he!

Suus ik lees dat je al twee keer bevallen bent met 38 weken, hoe oud zijn je kids?
Het lijkt me wel fijner om iets eerder te bevallen anders zit je de uitgerekende datum zo af te wachten.
Ja net zoals Corina dat is wel vroeg met vier weken eerder.

Nou Suus jij ook nog maar 1 weekje, ga voor je duimen hoor!
Corina & Suus, gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Ik heb nu al twee nachten niet echt goed geslapen want onze pup heeft al twee nachten flink gepiept. Morgen vrij en zondag weer werken. Ik ga lekker relaxen.

Goed weekend!!
Liefs van Patries.

Fijne avond.

Wat maak ik het spannend he! Ben nog niet ongesteld geworden.
En heb me goed in kunnen houden om niet te testen.
Mijn temperatuur vanmorgen om:5.45uur was 37 graden. Nog niet gezakt dus en overdag is die hoger.
Verder nog geen voorgevoel dat ik ongi ga worden.
Ben erg benieuwd naar morgenvroeg als ik wakker word doe ik meteen een test.
Ik laat het morgen nog aan jullie weten.
Merk wel dat ik veel meer naar het toilet ga als anders om te kijken of de rode duivels gearriveerd zijn. Erg he!

Suus ik lees dat je al twee keer bevallen bent met 38 weken, hoe oud zijn je kids?
Het lijkt me wel fijner om iets eerder te bevallen anders zit je de uitgerekende datum zo af te wachten.
Ja net zoals Corina dat is wel vroeg met vier weken eerder.

Nou Suus jij ook nog maar 1 weekje, ga voor je duimen hoor!
Corina & Suus, gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Ik
heb nu al twee nachten niet echt goed geslapen want onze pup heeft al
twee nachten flink gepiept. Morgen vrij en zondag weer werken. Ik ga
lekker relaxen.

Je maakt het inderdaad heel spannend meis! Ik weet gewoon bijna zeker dat je morgen vroeg een positieve test in je handen hebt!!!!!!!!
Snel laten weten hoor, morgen! Ik leef zo ontzettend met je mee!
Het klinkt in ieder geval allemaal supergoed!
En dan maar heel veel glitterstjes strooien zodat ik er wat van kan vangen voor volgende week.

Mijn kinderen zijn: dochter van bijna 5 (volgende werk zaterdag) en zoon van net 3. Zoonlief heeft al een paar keer gezegd dat ik een baby in mijn buik heb, zonder dat hij weet dat we ermee bezig zijn. Nu maar hopen dat hij voorspellende gaven heeft! Ik zal de volgende keer ook weer rond de 38 weken bevallen, omdat ik een geplande keizersnede krijg ivm te smal bekken en de eerste zich spontaan aandiende met (net geen ) 38 weken, Daarom doen ze volgende ks bij de zelfde termijn. Toch prettig om te weten inderdaad. Maar ja, eerst maar eens zwanger raken he!

Wij gaan verder met het huis opknappen, want we willen het huis over niet al te lange tijd te koop gaan zetten. Ik wil graag weg uit het dorp waar we nu wonen. En zondag een verplicht dagje schoonouders, want mijn schoonvader viert zijn verjaardag. Niet echt veel leuks dus.
En jij, heb jij nog plannen?

Nou meis, ik kijk uit naar jouw nieuws!
Succes met testen morgen!!!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Patries hoe is het meid, ik ben zo benieuwd!!!!!!!!!!

Suus nog een paar daagjes op je nagels bijten. Heb je zelf al een idee of het goed zit of niet? Zelfde kwaaltjes als bij je andere kinderen ofzo?

We weten het niet waarom onze zoon zoveel te vroeg was. Ze hebben er nooit een aanwijsbare reden voor kunnen vinden. Maar leuk is het niet, dat kan ik je wel vertellen hoor. Het overvalt je zo enorm. In het ziekenhuis heb ik eerst een potje liggen janken omdat ik 't me allemaal zo anders had voorgesteld. Heel mijn huis was nog niet klaar. Het was net een hete zomer en ik had gewoon geen puf om iets te doen dus het was echt een rommel. Maar gelukkig hebben mijn moeder en mijn zus dat opgeknapt maar toch voel je je er niet lekker bij.
En omdat hij nog zo klein was hebben we niet echt een lekkere start gehad. De 1e 6 weken kwam hij 2x op een nacht en tussen die 2 voedingen door was ie ook nog eens heel onrustig. Nee al met al wens ik dat ook niemand toe hoor. Ik hoop dat ik mijn tijd nu toch wel uit loop.

Oh Suus ik heb niet volgende week die 20 weken echo hoor maar de 8e juni dat is maandag over 2 weken pas.

Fijn weekend allebei en ik hoop gauw weer wat te horen, zeker van jou Patries, als je begrijpt wat ik bedoel

Groetjes Corina

En en en Patries?
Ik ben zoooo nieuwschierig! ik hoop zo voor je dat je nu lekker aan het feesten bent (met een glaasje fris) met jouw mannetje!
Je houd het wel spannend zo hoor!

Groetjes Suus

Hoi Corina,

Ja spannend hoor allemaal. Heb er zelf wel een goed gevoel over en zelfs mijn man heeft er een goed gevoel over. Maar ik ga proberen het evt testen uit te stellen tot vrijdag of zaterdag. Alleen als we bij de gyn zijn en hij wil evt bloed checken, dan vind ik dat prima natuurlijk! Met een bloedtest kan het woensadg al wel te zien zijn of er voldoende HCG aanwezig is.
Nog even nagels buiten dus.

O je hebt 8 juni de echo. Niet goed gelezen
Dat duurt ook nog eventjes dus.

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen getest en ik ben Zwanger!!!!!!
Oh, wat zijn wij blij om dit mee te mogen maken.
Na 1,5 jaar wachten. We zijn nog wel beduusd, zo onwerkelijk allemaal.
Ik had met matcare een test gedaan om: 9.00uur vanmorgen en die gaf vrij snel een tweede streep. Niet super donker, maar goed te zien.
Had meteen mijn vriend gebeld want die was niet thuis. Hij kon niet meteen super enthousiast reageren want er stonden een heleboel mensen naast hem. Daarna belde hij terug toen hij even in de auto ging zitten en was super blij voor ons.

Suus hier komen een heleboel glitters voor jou, ik hoop zo voor jou dat het raak is!!!
**************************************************************************************************

Fijn weekend allemaal!!!
Ik ga genieten!

Liefs van Patries.

Hey Patries!
Wat goed!!!!!!! Ik wist het gewoon!!!
Hartelijk gefeliciteerd!!!! Na 1,5 jaar dan eindelijk die positieve test!
Heerlijk voor jullie!!!!!
Kan me voorstellen dat je nog wat beduusd bent, maar probeer er lekker van te genieten!!!! Wat ben ik blij voor jullie zeg! En dan ken ik je eigenlijk niet eens
Wanneer ga je het je familie vertellen? Weten zij dat jullie zo lang bezig geweest zijn?
Heb je al 'klachtjes' of voel je nog niet zo veel?

Ik ga die glitters heel erg vangen hoor! Hopelijk kan ik dan na 18 maanden ook aansluiten in de rij.
Ik heb er zelf een goed gevoel over, dus hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd!
Heb jij nu 14 dagen na je ei getest?

Meid, super!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan