Hoi Corina en Suus,
Wat maak ik het spannend he! Ben nog niet ongesteld geworden.
En heb me goed in kunnen houden om niet te testen.
Mijn temperatuur vanmorgen om:5.45uur was 37 graden. Nog niet gezakt dus en overdag is die hoger.
Verder nog geen voorgevoel dat ik ongi ga worden.
Ben erg benieuwd naar morgenvroeg als ik wakker word doe ik meteen een test.
Ik laat het morgen nog aan jullie weten.
Merk wel dat ik veel meer naar het toilet ga als anders om te kijken of de rode duivels gearriveerd zijn. Erg he!
Suus ik lees dat je al twee keer bevallen bent met 38 weken, hoe oud zijn je kids?
Het lijkt me wel fijner om iets eerder te bevallen anders zit je de uitgerekende datum zo af te wachten.
Ja net zoals Corina dat is wel vroeg met vier weken eerder.
Nou Suus jij ook nog maar 1 weekje, ga voor je duimen hoor!
Corina & Suus, gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Ik heb nu al twee nachten niet echt goed geslapen want onze pup heeft al twee nachten flink gepiept. Morgen vrij en zondag weer werken. Ik ga lekker relaxen.
Goed weekend!!
Liefs van Patries.
Fijne avond.
Wat maak ik het spannend he! Ben nog niet ongesteld geworden.
En heb me goed in kunnen houden om niet te testen.
Mijn temperatuur vanmorgen om:5.45uur was 37 graden. Nog niet gezakt dus en overdag is die hoger.
Verder nog geen voorgevoel dat ik ongi ga worden.
Ben erg benieuwd naar morgenvroeg als ik wakker word doe ik meteen een test.
Ik laat het morgen nog aan jullie weten.
Merk wel dat ik veel meer naar het toilet ga als anders om te kijken of de rode duivels gearriveerd zijn. Erg he!
Suus ik lees dat je al twee keer bevallen bent met 38 weken, hoe oud zijn je kids?
Het lijkt me wel fijner om iets eerder te bevallen anders zit je de uitgerekende datum zo af te wachten.
Ja net zoals Corina dat is wel vroeg met vier weken eerder.
Nou Suus jij ook nog maar 1 weekje, ga voor je duimen hoor!
Corina & Suus, gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Ik heb nu al twee nachten niet echt goed geslapen want onze pup heeft al twee nachten flink gepiept. Morgen vrij en zondag weer werken. Ik ga lekker relaxen.
Goed weekend!!
Liefs van Patries.
Fijne avond.