Hey meiden,
Even illegaal op het werk, hihihihi.
Heb even niks te doen, dus dan mag het wel he!?!
Corina, ben je mal! Ik wil ook van jullie en jullie zwangerschap op de hoogte blijven hoor!
Dus gewoon erover kletsen.
Tuurlijk zal ik wel eens denken, dat wil ik ook. Maar dat is dan zeker niet omdat ik het jullie niet gun!
Rechter lies zeg je? Hmm, misschien anders eens naar de huisarts gaan. Hoop niet voor je dat het je blinde darm is, maar die zit wel in die regio.
Je kan het zelf even testen door op je rug te gaan liggen. Op het plekje te duwen met je hand en dan ineens loslaten. Als dat loslaten heel veel pijn doet, moet je zeker snel naar de huisarts.
Beterschap ermee!
Patries; Wat duurt wachten op die echo dan weer lang he! Kan me dat helemaal voorstellen! Eerst is het wachten op de positieve test, dan wachten op die 1ste echo....het is 1 en al wachten als je zwanger bent, hihihihi.
Maar ik kan me zeker voorstellen dat je naar 17 juni uitkijkt!
Hier weer eens iets vreemds.
Ik heb voor ten ijdens de menstruatie vervelende buikpijn gehad. Ben 2 dagen flink ongi geweest, daarna leek het ineens weg te zijn, maar gisteren en eergisteren, nadat we even gewandeld hadden kreeg ik weer die buikpijn en wat bloedverlies.
Vanmorgen ineens ook even buikpijn en weer wat bloedverlies. Als ik dus geen buikpijn heb, heb ik ook geen bloedverlies.
Verder blijf ik ook aan de zijkanten van mijn baarmoeder een trekkend gevoel houden. Zo raar. Op zich lijkt het gevoel op de vorige menstruatie, alleen het verloop van het bloedverlies niet.
Denk dat ik toch nog maar echt een afspraak ga maken bij mijn eigen gyn. Kan ik de vragen stellen die ik nog heb en kan ik meteen over deze vreemde menstruaties praten. Misschien dat ze toch ook even gewoon in mijn baarmoeder moeten kijken. Al is het maar met een echo. Heb toch steeds vaker het gevoel dat daar iets niet helemaal lekker zit.
Ik had op die uitgebreide vragenlijst al wel gezet van die pijnlijke menstruatie, maar daar is hij niet op in gegaan.
Woensdag maar even naar het ziekenhuis bellen.
Groetjes Suus