Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hallo,

Suus: Wat een gekke menstruatie inderdaad.
Vervelend voor je!
Ik moet je zeggen toen ik voor het eerst naar het ziekenhuis moest had ik ook een inwendige echo zodat ze goed konden zien hoe het eruit zag in mijn buik/ baarmoeder.
Ik hoop dat je onderhand een keer duidelijkheid krijgt, want dit schiet ook niet op he.

Corina: Wat super zeg, dat je de kleine in je buik gevoeld hebt.
Het duurde even, maar nu is het eindelijk zover en kun je gaan genieten van de bewegingen!!!

Met mij gaat het wel goed. Ben 5 weken en 4 dagen, dus nog iets meer dan 3 weken en dan de echo.
Ik kijk er inderdaad erg naar uit.
Ik was vanmorgen trouwens een beetje bang, had wat bruinverlies tijdens het afvegen.
Ik denk dat het oud bloed was of nog van de innestelling of zo.
Ik heb gehoord zolang het geen helder bloed is met krampen etc dan zit het goed. Omdat dit wel vaker voor komt. Maar toch je maakt je wel zorgen.
Verder lekker vrij vandaag, ga het lekker rustig aan doen!

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Ik kan je niet zeggen hoe blij ik er mee ben dat ik dat kleintje voel tuimelen door mijn buik. Onbegrijpelijk hoe snel het dan gaat. Gisteren overdag niks gevoeld en vandaag als ik maar even zit dan voel ik hem/haar door heel mijn buik woelen. Maar wel heerlijk hoor. Ik geniet er weer van!

Dat bruinig bloedverlies heb ik bij alle 2 mijn zwangerschappen gehad en alle 2 de keren was het loos alarm. Ik heb er deze zwangerschap de vk een keer over gebeld en die zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het geen helderrood bloed is en er geen buikpijn bij heb. Het kan met innesteling te maken hebben. En zelfs later kan het ook nog. Ik heb het nu tussen de 7e en de 11e week van mijn zwangerschap gehad. Het vruchtje "vreet" zich als het ware in je baarmoeder en als daarbij een zwak adertje geraakt wordt dan verlies je wat bloed/bruinige afscheiding. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Maar inderdaad je schrikt er wel van. Het hoort tenslotte niet bij een zwangerschap dus alles wat rood of bruin is wat eruit komt dat laat je schrikken.

Nou geniet er verder lekker van hè.

Liefs Corina

Hoi Corina,

Ik snel nu weer even kijken op het forum of ik al reactie had.
Ik vind het zo fijn om te horen dat jij dat ook hebt gehad en dat het waarschijnlijk onschuldig is.
Alle zwangerschapskwaaltjes heb ik nog en vanmiddag alleen bij het afvegen heel licht bruinverlies, zeer weinig.
Ik had het ook al aan mijn beste vriendin gevraagd en die had het er ook over dat het waarschijnlijk wel goed zit en het een innestelling is. Ook met echt bloed is het anders.
Maar goed ik blijf nog even voorzichtig.
Jij hebt dat dus een paar weken gehad? Hoop echt niet dat het bij mij ook zo is, want vind het geen fijn idee.
Maar ik moet zeggen dat ik door jou bericht te lezen weer meer gerustgesteld ben.

Thanks Corina!!!

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Ik heb het met de eerste 2 zwangerschappen ook gehad en daar zijn 2 heerlijke kids van gekomen. De laatste zwangerschap had ik eerst buik en rug pijn en daarna begon het met bruinverlies. Iets heel anders dus. Daarom wist ik toen al dat het fout zat. Dus inderdaad wat de VK zegt. Alleen als je er buikpijn bij hebt moet je je zorgen maken, en dan nog kan het iets anders zijn.
Dus voel je maar gerust hoor! Is waarschijnlijk echt niks!
Wat kunnen 3 weken dan lang duren he!

Liefs Suus

Hoi Corina,

Fijn dat je buikpijn over is! Misschien toch wel iets van je banden of je darmen geweest ofzo.
En wat heerlijk dat je de kleine prul nu voelt! Wat een zalig gevoel is dat he!
Hoef je je niet meer zo'n zorgen te maken en kan je lekker genieten van de kleine die in je buik beweegt. Steeds even dromen en afdwalen als je de kleine weer voelt.
Dat gevoel is zo mooi en zo bijzonder!
Geniet er maar lekker van!

Maar daarnaast mag je ook zeker klagen hoor! Het is niet altijd rozengeur en maneschijn!
Moet je mij straks horen als ik zwanger ben!
Alles hoort erbij hoor!

Nog even over jouw vraag van de inwendige echo. De gyn heeft helemaal niks gedaan. Vond het niet nodig! Vond het zelfs vreemd dat ik 'al' naar de gyn verwezen was. Want de telling begint opnieuw na een zwangerschap, hoe pril ook.
Zelf vind ik het ook wel raar dat ie niet even gekeken heeft. Dat is ook 1 van de redenen dat ik terug wil, omdat ik toch bang ben dat er iets niet lekker zit.
Vandaag wel geen bloedverlies meer gehad. Maar wel die buikpijn. Ik heb het nu ook. En dat is niet normaal vind ik. En dat vond de huisarts ook.
Dus ga morgen toch echt maar bellen. En dan gewoon naar mijn eigen gyn. En ik was inderdaad van plan m'n vragen op te schrijven. Hopelijk krijg ik bij haar het gevoel wel helemaal serieus genomen te worden. En dat ze in ieder geval even een echo laat maken. Dat zal de moeite toch niet zijn! En dat ze dan ook maar meteen even naar mijn eierstokken kijken.
Morgen dus maar even de stoute schoenen aan trekken en bellen. pppffff, zie daar wel een beetje tegeop hoor, maar ik weet dat ik me daarna wel weer een stuk beter zal voelen!

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Geen dank hoor, graag gedaan. Ik weet heel goed hoe het voelt als je ineens iets bruins of roods verliest. Ondanks dat ik 't bij mijn 1e zwangerschap ook heb gehad, schrok ik deze keer weer. Ik heb het inderdaad 4 weken lang gehad. Niet dagelijks maar zo'n 2 dagen per week. Elke keer dacht ik, nou heb ik 't wel gehad en dan kwam er weer wat. Ik werd er zo onzeker van. Maar gelukkig was 't niks en met de 10 weken heb ik nog een echo gehad en zag alles er goed uit. Dat stelt je dan echt wel gerust. Dus ik ben ook blij dat ik jou nu een beetje gerust heb kunnen stellen.
Hoe reageerde trouwens de rest van de fam toen jullie het grote nieuws vertelde? Net zo enthousiast als de ouders?

Liefs van Corina

Hey Suus,

Oh je wilt niet weten hoe heerlijk ik 't vind om dat hummeltje door mijn buik te voelen sporten. Er zit alleen wel weer 1 nadeel aan, als je het even niet gevoeld hebt begin je je daar weer druk over te maken. Gisteravond sliep ik al vrij snel dus heb ik 't niet gevoeld en vanmorgen ook nog maar matig. Maar goed het is pas de 2e dag dus zal me er nog maar geen zorgen over maken. Ik geniet in ieder geval intens van elk schopje wat ik voel. Dan komt er gelijk een glimlach om mijn mond.....

Ja ik weet wel dat het erbij hoort, maar ik voel me soms zo ondankbaar als ik mezelf hoor klagen terwijl ik zo bevoorrecht ben. Zeker als ik het forum hier af en toe lees. Dan heb ik eigenlijk weinig reden tot klagen. Maar soms wel lekker om even te klagen en dat het dan ook mag . Bedankt en lief van je!

Nou ik ben benieuwd wat ze vandaag zeggen als je belt. Je hebt groot gelijk hoor! Kan me voorstellen dat je er ook wel weer tegenop ziet, maar het geeft je denk ik ook wel een hoop rust als ze je inwendig ook even hebben bekeken. Als er niks aan de hand is ben je gerust gesteld en als er wel iets zit kunnen ze er misschien gauw iets aan doen, maar weet je ook waar je aan toe bent. En ik zou het ook gerust zeggen dat je bij die andere gyn niet het gevoel had helemaal serieus genomen te worden. Artsen mogen ook weleens op 't matje geroepen worden hoor. Ik heb het in het ziekenhuis ook een keer gedaan. Dat was dan wel toen  mijn zoontje  baby was en ging het over iets anders  maar als ze nooit geen klachten horen wordt er ook niets aan veranderd. Dus bijt gerust van je af als het nodig is en vraag ze de oren van het hoofd. Dat maakt het voor jezelf alleen maar makkelijker. Succes en ik hoor het graag of je een afspraak hebt kunnen regelen.

Liefs Corina

Terug
Bovenaan