Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi meiden,

Ben trots op mezelf. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en dus ook echt gebeld (ja, dat is dan altijd de vraag bij mij. Lekker onzeker typje wat dat betreft)
Maar goed, ik heb alleen maar gezged dat ik een afspraak wilde maken bij mijn eigen gyn. Ze vroeg niet eens waarom?!? Nu mag ik dus al 8 juni komen. Fijn he!
Ben echt blij! Scheelt alweer een hoop, want ik ga me echt zorgen maken. De buikpijn blijft en ook nog steeds af en toe wat bloedverlies. Wel oud, inmiddels bijna zwart, maar het blijft dus wel. Ga nu dus maar eens alle vragen voor mezelf op een rijtje zetten op papier. Dat praat wat makkelijker. Ik zal haar ook zeker zeggen dat ik me bij haar prettiger voel en dat ik me niet helemaal serieus genomen voelde (als ik het durf).

Nu maar weer even afwachten tot 8 juni dan. Gelukkig had ik net die middag vrij genoemen van het werk ivm de opening van de peuterspeelzaal van mijn zoontje.
Heb de afspraak nu om 16.20 uur, dat kan er dus precies na.
Hopelijk kan manlief ook weer even mee.

Groetjes Suus

Corina,

Ja, ook dat weet ik nog goed. Dat je dan even het besef krijgt dat je de kleine nog niet echt gevoeld hebt.
Ik gaf dan altijd even wat porretjes in mijn buik en dan reageerden ze eigenlijk altijd. Al was het maar 1 schopje. Dan was ik weer gerust gesteld. Dus gewoon even de kleine wakker schudden als je je zorgen maakt. Dat scheelt alweer een hoop.

De 'klachtjes' horen er bij en ik kan me wel voorstellen dat je je soms wat bezwaard voelt, maar het kan zo lekker opluchten als je het even aan iemand kwijt kan! Dus gewoon lekker van je af kletsen hoor!

Groetjes Suus

Hoi meiden!

Corina: Wat goed he, lekker die schopjes in je buik!!
Ik kan me voorstellen dat als je het even niet voelt je toch onzeker ervan word.
En inderdaad klagen mag hoor, we zijn er voor elkaar dus dat is echt niet erg.

Suus: He, meid wat goed dat je naar de gynaecoloog gebeld hebt!!!!
Nu krijg je gewoon waar je recht op hebt, als je maar je mond open durft te doen en dat blijkt wel weer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets ook moeilijk zou vinden hoor om aan te geven. Vaak denk ik ook al snel, laat maar.
En het schiet al op dat je terug mag komen. Zeg gewoon wat je denkt, kan nooit verkeerd zijn toch.

Met mij gaat het wel goed.
Ben nu minder bezorgd, want sinds vanmorgen niks geen bruine afscheiding meer.
Gister was ik zo ongerust, maar de hoeveelheid was echt weinig.
Ik ga nu lekker genieten en op naar 17 juni!!!
Ik moet zeggen dat ik me verder wel goed voel. Straks weer werken van 15.00 tot en met 23.00uur. Wel erg lange dienst, erg vermoeiend.
Morgen heb ik helemaal een lange dag. 's ochtends eerst naar de tandarts om: 9.10uur en daarna om: 13.00uur tot en met 23.00uur werken. Daar zit ook nog een vergadering bij.

Mijn zusje, zwager weten het ook dat ik zwanger ben, mijn schoonzusje en zwager waren steeds niet thuis of konden niet dus hun gaan we het nog vertellen.
Verder weet me beste vriendin het en mijn sportmaatje.
Iedereen was super enthousiast, sommige kreeg spontaan tranen. Zo mooi om die reacties te zien.
Op het werk weet mijn team het nog niet en mijn teamleider ook niet. Ik wil toch nog even 2,5 week afwachten.
Ik moet zeggen: is heel gek misschien maar van de week had ik een t-shirtje aan en die zat precies goed en na het eten zetten mijn darmen al uit. Lijkt al op een klein buikje. wel grappig gezicht.

Tot gauw!
Groetjes van Patries.

Hoi Suus,

Heel goed dat je gebeld hebt. Je zult nu denk ik zelf ook wel een opgelucht gevoel hebben dat je het hebt gedaan. Dan wordt 8 juni voor ons allebei een spannende dag. Die dag moet ik voor de 20 weken echo!
Maar wel lekker dat je al zo snel terecht kunt. En dat je op je werk geen smoes hoeft te verzinnen omdat je toch al vrij hebt. Heb je mooi 2 vliegen in 1 klap.
Wel vervelend van die buikpijn. Ik hoop voor je dat dat gauw over gaat.

Ik probeer het wel om een porretje in mijn buik te geven maar hij/zij reageert daar nog niet echt op. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus dat scheelt ook wel in de heftigheid van de schopjes. Ik voel het ook voornamelijk nog aan de onderkant van mijn buik. Tegen mijn lies en blaas. Maar goed ik heb 't vandaag alweer een paar keer gevoeld dus het zit allemaal nog goed.

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Ja als jij je kleintje gaat voelen zul je het beamen dat het een heerlijk gevoel is dat "gerommel" in je buik. Vandaag heb ik 't alweer gevoeld dus het zit allemaal nog goed volgens mij.

Fijn dat die afscheiding nu weg is. Wil je niet bang maken alleen voorbereiden dat het kan dat je 't nog eens hebt, maar ook dan maar weer mijn verhaal lezen dan stelt 't je misschien weer gerust.
Het hoeft natuurlijk niet, voor hetzelfde geld heb je er helemaal geen last meer van maar dan ben je er enigszins op voorbereid en schrik je misschien niet weer zo hard.

Dat zijn inderdaad lange diensten. Dan heb je vrijdag zeker lekker vrij of niet?

Heerlijk hè al die welgemeende reacties van de ander. Dat ze ook zo blij voor jullie zijn. Dan wordt er echt met je meegeleefd.

Ja leuk hè. Kun je je al een beetje een voorstelling van gaan maken als je straks echt gaat groeien. Je kan niet wachten denk ik, of valt dat mee?

Werk ze en tot horens.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Alle reacties waren echt super!!wordt er gewoon super vrolijk van.
Vanavond nog vertellen aan mijn schoonzusje en zwager.
De rest wachten we mee, dus nog 2,5 week geduld.

Ik wou inderdaad dat snel die drie maanden voorbij waren en mijn buikje zichtbaar is, lijkt me zo geweldig om ermee te pronken.

Oja, dat bruinverlies heb ik toch nog wel heel licht. Maar maak me nu geen zorgen meer, denk dat het verder wel goed zit!!
Ik lig nu al bijna de hele dag op de bank, want gisteravond kreeg ik ineens migraine.
Ik zei al die tijd, lekker ik voel me zo goed en nu dit.
Niks er tegen ingenomen en veel slapen en relaxen.
Het gaat al iets beter. Ik denk ook dat de hormoonspiegel nu flink aan het stijgen is en dat ik daardoor me zo voel. Liep echt te kokhalzen ervan gisteravond.
Nu maar hopen dat ik me morgen weer snel goed voel, want met dit mooie weer is ziek zijn echt niet leuk.

Fijn zeg dat je lekker aan het genieten bent. Het lijkt me echt bijzonder om de kleine te kunnen voelen.
Hoop dat die tijd snel volgt.
Geniet lekker!! Welke datum ben jij eigenlijk precies uitgerekend?

Fijn weekend allemaal!
Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

En van je schoonzusje en zwager ook een enthousiaste reactie gekregen?
Het is nu aftellen. Nog even wachten en je mag 't van de daken gaan schreeuwen!

Dat is ook heerlijk. Ik heb er de vorige zwangerschap enorm van genoten en nu ook weer. Ben supertrots op mijn buik hoor. Heb je al het idee dat je wat groeit of niet? Ik kon met 9 weken mijn ritsen en knopen niet erg lekker meer dicht krijgen.

Gelukkig dat je die zorgen van je af kunt zetten en er positief over kunt denken.
Ja je moet maar weten dat je zwanger bent hoor!!!
Nee grapje hoor, maar migraine is geen pretje. Het zal inderdaad wel een hormonen kwestie zijn. Ik heb eigenlijk nooit last van migraine maar ik heb het nu in mijn zwangerschap al 2x gehad. Ben je verder niet misselijk of erg moe?

Ik ben 21 oktober uitgerekend. Dus ik mag lekker heel de zomer door met een dikke buik. Ik hoop niet dat het al te heet gaat worden....

Ga nog iets leuks doen met pinksteren of moet je werken?
Wij gaan maandag met mijn zus en haar gezin naar de kinderboerderij en daarna bij mijn zus bbqen. Die kleine van ons kijkt er al naar uit want die is dol op beesten.

Fijn weekend hè!

Liefs Corina

Terug
Bovenaan