Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina,

Met mij is alles goed. Ik merk zeker dat ik echt moe ben!!
Lig 's middags soms al wel eens even op de bank en slaap als een roos. Wel ben ik steeds redelijk vroeg wakker.
Vanmiddag ben ik me trouwens weer even rot geschrokken. Ik ging plassen en had wat bruinverlies maar ook een klein beetje helder rood bloed. Niet veel, maar toch. Toevallig belde mijn beste vriendin op of we zin hadden om daar te eten. Lekker barbequen.
Ze kwam meteen even naar me toe, want ik was alleen thuis en een beetje verdrietig.
Ik heb met haar gepraat erover en we hebben nog een zwangerschapstest gedaan om mij op te beuren. De test was zo positief als het maar zijn kon. Ik was gewoon even van slag, want toen ik weer naar het toilet ging was het over.
Wat een toestand he!!
Nu ga ik echt proberen er van te genieten!!En  uitkijken naar de echo en de tijd dat we het straks iedereen mogen vertellen.
Mijn schoonzusje en zwager reageerde ook kei leuk! Echt enthousiast.
Verder klinkt het misschien gek, maar begin een buikje te krijgen en dan vooral als ik gegeten heb ' s avonds. Het valt wel een beetje op. Ik vind het maar gek zo vroeg al.

Ja, inderdaad jij loopt in de zomer met een dikke toeter, maar gelukkig hoef je niet met de warmte te bevallen, want dat lijkt me echt  zwaar.
Veel plezier van het weekend!!

Wij gaan morgen relaxen en 's middags even naar mijn ouders, mijn zusje en nichtje van 6 maanden gaan ook mee. Gezellig!!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Geeft toch helemaal niks dat je een poosje op de bank gaat liggen? Lekker doen hoor als je daar behoefte aan hebt. Heb ik in het begin van mijn zwangerschap ook gedaan. Nu mag 't tenminste zonder dat je een luilak wordt genoemd.

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Je hebt echt een beetje het zelfde als ik. Om de paar dagen wat vloeien maar steeds ook maar eenmalig. Dus ik denk niet dat je je echt ongerust hoeft te maken hoor. Mocht je dat wel doen dan moet je de gyn gewoon bellen dat je eerder je echo wilt. Je bent nu toch een week of 6? Dan kunnen ze op een echo al best wat zien en als je geluk hebt ook al een hartje. Bij mij hebben we bij de eerste met 6 weken en bij deze zwangerschap met de 7 weken een hartje gezien op de echo. Dus als je je echt zorgen maakt gewoon bellen, dat is heel normaal. Maar nogmaals ik denk dat 't allemaal wel meevalt omdat het zo goed als helemaal met mij overeen komt en ik ben alweer bijna 20 weken zwanger......

Tja de een groeit sneller als de ander. Maar wees gerust, omdat jij weet dat je zwanger bent zie je zo'n buikje eerder als iemand die nergens van weet dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand 't al aan je ziet.

Toen onze zoon geboren is was het buiten rond de 32graden. Toen was het heel heet. Gelukkig ben ik toen in 't ziekenhuis bevallen, want daar hadden ze airco. Iedereen die later op kraamvisite kwam zei: Oh was is het hier lekker koel! Ik had helemaal niet in de gaten dat het zo heet was buiten.

Nou ik ga denk ik mijn bed eens opzoeken. Ben best wel moe en het is vakantie dus die kleine man is morgen ook heel de dag thuis, dus heb ik mijn energie wel nodig.

Groetjes van Corina

Hoi meiden,

Suus: Hoe is het met jou??

Corina: Met mij gaat het echt lekker!
De bruine afscheiding is gestopt. Vanaf afgelopen zondag geen last meer van gehad.
Ik schrok het ergste toen er afgelopen zaterdag heel iets bloed bij zat.
Maar goed ik ben nu erg gerustgesteld, omdat het over is. Ik ga er nog wel vanuit dat het misschien nog een keer terug komt.
Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger. Op naar de 7 weken!!
Nog twee weken en dan de echo!!
Ja, dat moe zijn hoort erbij he. Lekker relaxen is echt nodig wanneer het kan.
Ik moest vandaag werken maar ben thuis, omdat ik al twee dagen extreme last heb van hooikoorts.
Had er ongeveer twee nachten niet goed van geslapen. Ik had elke keer als ik in of uit ademde een flinke piep in mijn longen. Vanmorgen huisarts gebeld, maar kan morgenvroeg pas terecht. Meteen ook de huisarts het geweldige nieuws vertellen dat ik zwanger ben!! Heb het al wel doorgegeven aan de assistent. Omdat ik niet weet of ik wat ga krijgen voor de benauwdheid. We zien wel.
Morgen heb ik een lange dag voor de boeg met werken.
Ik moet van 13.00uur tot en met 23.00uur. Heb van 13.00 tot en met 15.00 eerst een cursus. Ik hoop dat ik die lange dag volhoud. Beetje rustig aan doen.
Donderdag lekker vrij en dan vrijdag slaapdienst.

Geniet van het mooie weer!
Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Wat balen van je hooikoorts zeg! Hopelijk heeft de huisarts wat voor je kunnen betekenen.
Maar wat fijn dat het bloedverlies nu helemaal weg is! Want daar zit je niet op te wachten he, maakt je allemaal zo onzeker.
Gelukkig heb je er gewoon alle vertrouwen in.
Nog 2 weekjes en dan je echo.
Echt aftellen nu he!?!

groetjes Suus

Hoi meiden,

Ik moet nu echt even mijn vragen op papier zetten voor aanstaande
maandag, want anders weet ik wel weer wat er gaat gebeuren. Vergeet ik
het weer en kom is daarna weer met nog meer   vragen thuis.

Nee, ga me dit keer eens even heel goed voorbereiden.

Ik had even de stiekeme hoop dat ik gisteren m'n eisprong had, vanwege
het slijm, maar helaas, geen hogere temp. Was ook te mooi geweest na 2
weken eisprong he?!?

Ik heb wel weer even wat moeilijke dagen gehad. Mijn schoonzusje veel
gezien met haar bolle buik. Dan zie ik haar haar hand op haar buik
leggen op het moment dat ze de kleine voelt en dan steekt het weer
even. Toch echt lastig hoor, dat we tegelijk uitgerekend waren. Ik kijk
nu steeds naar hoe ik erbij had kunnen lopen als het allemaal goed was
blijven gaan.

Ik had gehoopt dat het zou slijten, maar dat doet het helaas niet.

Gelukkig kan ik me op zo'n moment wel heel bewust zijn van het geluk
die onze 2 kindjes mij geven. Geniet nu ook echt dubbel en dwars van ze!

Ik realiseerde met laatst ineens dat jij (corina) en ik ook niet veel scheelde in uitgerekende datum. Ik zou 13 oktober uitgerekend zijn.
Hoe gaat het nu met je? Je voelt de kleine nu vast heel veel.
Heerlijk he! Lekker wegdromen terwijl je lekker met je hand op je buik zit.
Ik geniet er even van mee goed?

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Natuurlijk schrik je van helder bloed, dat is heel begrijpelijk. Maar dat het weer over is is een heel goed teken. Waarschijnlijk gewoon een adertje gesprongen in je baarmoeder ofzo.
Wat duren die weken lang tot die echo hè? Ik moet maandag voor mijn 20 weken echo. Zit er nu toch wel een beetje tegenaan te hikken en ik hoop dat het allemaal goed is. Was het maar alvast dinsdag!

Sterkte met je hooikoorts en werk ze. Dat wordt morgen heel de dag bijtanken op de bank denk ik....

Groetjes van Corina

Hey Suus,

Gelukkig je bent er weer! 't Was zo stil rondom jou persoontje.
Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn maandag, al vroeg? Goed dat je alles op papier zet, dan weet je zeker dat je hoofd niet vol vragen blijft zitten.

Kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind, zeker omdat jij anders zelf ook zo had gelopen. Je gunt het haar natuurlijk ontzettend, dat is de ene kant, maar aan de andere kant ben je ook jaloers. Dat klinkt heel hard, maar zo is het wel en het is heel erg begrijpelijk. Het is een hartewens van je en omdat het bij jou mis is gegaan is het des te moeilijker. Tuurlijk ben je ontzettend blij met je kindjes, maar het verlangen naar nog een kindje wordt daarmee niet volledig weggenomen. Ik hoop dan ook heel erg voor je dat het niet lang meer gaat duren voor je ook weer zwanger bent. Dan wordt het voor jou ook minder moeilijk je schoonzusje te zien.

Dat scheelde dan inderdaad maar een weekje!
Ja ik voel het nu heel regelmatig. Nu ook terwijl ik dit zit te typen. Geen harde schoppen maar gewoon van die leuke porretjes. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus daardoor zal ik 't nog niet zo heel hard voelen. Maar nu heb ik tenminste dagelijks een bevestiging dat alles nog goed is. Telkens als ik 't voel schoppen dan heb ik 't idee dat dat kleintje tegen me zegt: hallo mama, ik ben er nog hoor. En dat maakt het extra bijzonder.
Tuurlijk mag je met me meegenieten. Vind het ontroerend dat je dat zo zegt.

Nou meid ik zal maandag aan je denken.

Groetjes van Corina

Hoi meiden,

Suus: Inderdaad zeer moeilijk als je schoonzus met een dikke buik naast je zit.
Helaas dat het bij jou mis is gegaan en ik denk dat je dat ook nooit zult vergeten. Het lijkt me wel moeilijk op de uitgerekende datum.
Maar ik hoop dat je echt snel zwanger bent en wil je veel succes wensen voor aankomende maandag!!
Sta op je strepen en inderdaad schrijf je vragen op, want anders door de spanning vergeet je ze misschien.
Hoop dat je nu meer duidelijkheid krijgt.
Het is inderdaad prettig dat je twee kleintjes  hebt. Je wilt voor een derde kleine en dat is je van harte gegunt, hoop echt dat we hier op het forum snel goed nieuws van je lezen!!
Het beste meid, spui maar lekker hier!!

Corina: Gelukkig inderdaad dat het bruinverlies/bloed weg is. Steeds maar echt heel erg weinig.
Ik voel me verder best goed. Alleen gister zo'n lange dag moeten werken. Ben nu aan het relaxen op de bank. Even bijkomen hoor!!
He, wat fijn lekker die schopjes in je buik, geniet ervan!

Verder kunnen de weken voor mij niet snel genoeg gaan!!
Vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik ontbijt op bed van mijn vriend, lief he.
Mijn vriend is ziek thuis en was helemaal perplex toen hij boven kwam met ontbijt. Ik word nu al in de watten gelegd, haha.

Fijne week/ weekend verder!
Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan