Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Bedankt voor je lieve reactie en felicitatie.
Ja ik vind dan de lol van de zwangerschap er een beetje af. Ik vind het juist zo leuk dat we zelf ook niet weten of we een zoon of dochter krijgen. Ik weet van mezelf dat ik 't toch niet voor me zou kunnen houden en dan weet iedereen al wat er op komst is. En dat is ook weer het spannende aan de geboorte, wat wordt het....

Tjonge ik ben blij voor je dat je nu veel persoonlijker te woord bent gestaan bij je eigen gyn. Het is toch allemaal al niet niks wat je door moet maken en als je je dan ook nog onbegrepen voelt is dat helemaal erg. Heerlijk dat je nu tenminste een stappenplan hebt en weet waar je aan toe bent en waar je naar toe kunt leven.

Ik ga even aandacht aan mijn zoon geven. Die heeft vanmorgen een inenting gehad en is niet te genieten......

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Ook jij bedankt voor je lieve welgemeende reactie. Ik ben zeker super opgelucht. Ik was gisteren heel de dag behoorlijk zenuwachtig en toch een beetje bang dat er iets niet goed zou zijn. Het is een pak van mijn hart.

Je hebt groot gelijk dat je iets gekocht hebt als het maar voor zo weinig er ligt. Kun je volgende week als je een goede echo hebt leuk een setje positiekleren kopen. Kun je jezelf een beetje verwennen. Welke datum moet je ook alweer voor de echo? Sorry, maar ik heb momenteel een geheugen als een vergiet, dus ik weet het niet meer.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Dat geheugen als een vergiet is erg herkenbaar. Haha!!
Ik heb volgende week woensdagmiddag om: 13.30uur de echo. Moet daarna om: 15.00uur werken, dus zal waarschijnlijk donderdag worden wanneer ik weer op het forum ben.
Ik en mijn vriend kijken er echt naar uit, hoop echt dat het hartje goed klopt en alles goed is. Nog 1 weekje nu, die komen we wel door!!
Ik voel me verder best goed. Alleen die vermoeidheid speelt me parten, maar goed af en toe even relaxen of op de bankhangen als het kan. Dat helpt echt.
Maar vanavond heb ik weer een late-dienst tot 23.00uur dus moet eigenlijk morgen bijtanken maar dat gaat niet. Ga morgenvroeg nieuwe gelnagels laten zetten om 9.00uur en daarna moet ik werken van 12.00 tot en met 17.00uur.
Lekker het weekend vrij!!

En jij lekker aan het genieten van je buikkie en de kleine?
Ik kan me voorstellen dat het best een opluchtig is die 20- weken echo. Vooral of alles goed is, maar dat weet je nu en dat scheelt.
Vraagje: met hoeveel weken had jij een positiebroek aan? Mijn buikkie begint al iets te groeien. Ik ben nu vrijdag 8 weken zwanger, ik denk dat ik echt volgend weekend een positiebroek ga kopen. Sommige broeken zitten niet zo lekker meer. Best vlot al he.

Fijne dag allemaal!!
Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Nou dat geheugen van mij is echt rampzalig. Als ik mijn kalender niet had (die ik als agenda gebruik) dan kwam het niet goed. Vergeet normaal best snel iets als ik 't niet opschrijf maar nu is het helemaal een ramp. Maar goed je kunt het nu lekker op de hormoontjes gooien en heeft iedereen er begrip voor .
Kan me goed voorstellen dat je naar die echo uitkijkt. Dan wordt het allemaal ook wat realistischer. Nu heb je alleen dat streepje op je test, maar dan heb je echt een foto al van je kindje in wording. Ik kon het na de 1e echo pas echt geloven dat ik zwanger was en ging me toen ook pas zwanger voelen.

Het is natuurlijk geen garantie dat we een gezond kindje krijgen, maar de ergste afwijkingen komen met zo'n 20 weken echo wel aan het licht. Dus het blijft straks toch spannend als ik ga bevallen, maar dit hebben we maar weer.
Ik ga nu ook voelen dat die kleine krachtiger gaat schoppen. Eerst waren het nog echt plopjes die ik voelde in mijn buik, maar nu zijn het toch wel echt schopjes. Heerlijk om zo'n ontwikkeling te ontdekken. Dinsdag weer naar de verloskundige. Ben bang voor die weegschaal .

Met 8 weken kon ik van mijn "gewone" kleren geen rok of broek meer aan. Of er moest elastiek inzitten. Het scheelde wel dat ik voor ik zwanger werd 12kg ben afgevallen dus kleding van voor die tijd kon ik ook nog even aan, anders had ik met 8 weken echt al positiekleding moeten gaan dragen. Het is alleen wel lastig als je het nog stil wilt houden, want als je bukt en ze zien een band op je broek weet iedereen al genoeg. Maar ja dan zou ik er denk ik voor kiezen om het maar te gaan vertellen, want te strakke kleding is ook niet goed als je zwanger bent.
Dus ga maar lekker shoppen dan!

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Ik liep bij nr 1 met een week of 10 in positiekleding en met nr 2 al met 8 of 9 weken, dus gek is het zeker niet hoor! Leuk toch juist! Kan iedereen straks ook zien dat je zwanger bent. Kan je lekker met je buikje gaan pronken!
Je zal merken dat iedereen je anders gaat behandelen.
Je bent echt iemand met een kostbaar bezit. De meeste mensen worden er galant van als ze je zo zien. (Maar niet iedereen natuurlijk).

Nog 1 weekje, het is bijna zover, eindelijk!

Groetjes Suus

O enne, dat geheugen is bij mij nooit meer helemaal goed gekomen.
Ik ben echt nog steeds een zeef. Moet echt alles liefst op 2 plaatsen opschrijven, hihihihi.
Nee, als je zwanger bent en straks mama bent moet je al zoveel onthouden. Dan vallen de dingen die iets minder belangrijk zijn het eerst af in je geheugen. Zo werkt dat nu eenmaal. Je kan als vrouw ook niet alles onthouden natuurlijk.

Sinds gisteren veel krampjes in de eierstokstreek en veel afscheiding. Zou m'n eisprong er dan toch nu al (na ruim 3 weken) aankomen???
Nog niks aan mijn temp te zien, maar dat komt dan nog wel (hoop ik).
mijn man is morgen jarig. Ik wilde vandaag een kado gaan kopen (ben vrij vandaag) maar ik wist echt niet wat. Manlief dus even gebeld of hij nog echte wensen had. Nou nee, niet echt zegt ie. Ik zou alleen graag een kindje willen. Zo lief he! Hoe hij nu meeleeft, zo heeft hij dat nog nooit gedaan. Het is dus ook echt zijn grootste wens voor dit moment.
Wie weet kan ik hem morgen in ieder geval al wel vast een hogere temp laten zien, vertellen dat er werk in uitvoering is. Zou hij vast al een mooi kado vinden.
Heb dus maar gewoon een paar nieuwe shirtjes voor hem gekocht (had ie toch nodig, hihihi).

Nu ga ik echt stoppen en even met de kids bezig zijn.

Groetjes Suus

Hoi,

Suus: Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!!Fijne dag.
Trouwens ik hoop dat je eisprong in aantocht is, dus klussen maar.
Ook leuk trouwens om jou ervaringen te lezen que buikgroei etc. Hoop dat je er gauw over mee kunt kletsen en je zwanger bent.

Corina: Leuk dat je beschrijft hoe het bij jou en je buikkie ging. Was zo benieuwd hoe het bij andere meiden groeit.
Ik ga trouwens gauw een nieuwe batterij in mijn weegschaal zetten, want ben echt benieuwd of ik al iets aangekomen ben. Ach ja, het hoort erbij he! moeten we maar voor lief nemen.
Verder alles goed met je?

Goed weekend alvast!
Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan