Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Patries! Op naar een mooie echo morgen! Geniet van je kleine wurmpje in je buik!

Corina, wachten duurt zo lang he! Bah! Zeker nu ik alweer een paar dagen flink misselijk ben en weer een zeer sterk reukvermogen heb. Aan de ene kant geeft je dat hoop, maar aan de andere kant had ik dat de vorige keer ook en was het uiteindelijk niet. Wat kan je jezelf gek maken met die gedachtes he! Ik zou willen dat ik mijn hoofd nog 4 dagen uit kon zetten

Hoi meiden,

Helaas heb ik geen goede echo gehad vanmiddag.
Ik kreeg een inwendige echo in het ziekenhuis. Volgens mijn berekening zou ik 8 weken en 5 dagen zwanger zijn. Volgens de echo was ik 6 weken en 3 dagen, maar er was geen hartactiviteit.
We wachten nu de miskraam af. Volgende week vrijdag moeten we terugkomen om te kijken hoe nu verder en als ik de miskraam heb gehad of ik schoon ben. Anders volgt er narcose en curretage.
Voel me zo klote!!!!En super verdrietig, je gaat van iets moois uit en dan komt het wel heel hard aan.
Meiden, ik ga even relaxen voorlopig. Dus het kan zijn dat ik even niet op het forum ben.
Iedereen het beste en tot gauw!!

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

@Patries, meid wat vind ik dit èrg voor je!!!! Wat zul je verdrietig zijn. Ik kan nu van alles neer gaan zetten om je proberen te troosten, maar dat zijn vaak van die lose woorden waar je op dit moment weinig aan hebt. Ik wil je geen valse hoop geven, maar vraag voor de curretage (als die nodig is) of je nog een echo kunt krijgen. Mijn zusje had ook een afspraak voor een curretage omdat ze geen hartactiviteit zagen. En maar goed dat ze van te voren een echo hadden, want het leefde wel degelijk en ze hebben nu een prachtige dochter. Nogmaals niet om je valse hoop te geven, maar neem het zekere voor het onzekere!! Heel veel sterkte meisje en doe het inderdaad maar even rustig aan.

@Suus, ja wachten duurt idd lang. Maar heb je nog steeds geen buikpijn? Want dat is natuurlijk dan nog steeds een goed teken. Nou aftellen meid, nog 4 dagen en dan heb je meer zekerheid. Ik ga weer duimen draaien tot er eelt op komt!

Liefs van Corina

Nee, Patries   , wat erg!
Ik had het je zo gegund dat je een mooie echo zou hebben! Na al die tijd, na al dat getob! Ik vind het zo erg voor jullie!
Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!
Ik denk aan je!
Neem je tijd en je rust die je nodig hebt! Denk nu even vooral aan jezelf en je partner.

Liefs Suus

Corina,
Nee, ik heb nog steeds geen buikpijn. Af en toe moet ik er even aan denken, heb ik nou wel of geen buikpijn. Maar nee dus.
Dat lijkt mij inderdaad een goed teken. Denk dat op de een of andere manier mijn baarmoeder nog aan het bijkomen was van de miskraam en dat dat nu pas op orde is. Heb de laatste keer ook veel langer en meer gemenstrueerd dan ooit.
Ik moet mezelf wel steeds zeggen dat ik mezelf niet moet lopen gekmaken. Ben er echt continu mee bezig. Voel ik mijn borsten nog? Zijn mijn tepels nog verkleurd? Ben ik nog misselijk? Bah! Wordt echt soms niet goed van mezelf!
Dus, adem in en adem uit en rustig blijven wachten...................(zo makkelijk gezegd, maar gedaan???)
Nog 3 dagen, dan weet ik al iets meer.

Groetjes Suus

Patries,
Als je hier nog leest en als je er behoefte aan hebt. Er is ook een onderdeel zwanger worden na een miskraam.
Daar kun je ook met vragen terecht omtrent een curetage, de missed abortion en andere dingen. Ik heb daar zelf heel veel aan gehad.
Maar laat voorp staan dat je nu even je eigen gevoel volgt!

Liefs Suus

Hoi Suus,

Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, om jezelf niet gek te maken. Je kunt je gedachten niet stil zetten. Het is een grote wens van je om zwanger te raken en dan ben je daar gewoon veel mee bezig. Je hoort in je omgeving wel vaker de opmerking: je moet er niet teveel aan denken en mee bezig zijn. Maar dat is makkelijk gezegd van een ander. Je kunt niet even een knop in je hoofd omzetten en die gedachten uitzetten.
Nou ik ben benieuwd of je nu meer "geluk" hebt. Hou me op de hoogte en ik hoop op een heel fijn weekend voor je..... .

Groetjes van Corina

Terug
Bovenaan