Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Patries,

Ja, gelukkig kan ik natuurlijk wel uit mijn ervaringen van de vorige 2 zwangerschappen vertellen. Nu is de laatste natuurlijk al wel weer ruim 3 jaar geleden, maar dat bijzondere gevoel vergeet je nooit hoor!

Ik heb zo'n vermoeden dat ik dus echt mijn eisprong gehad heb.
Vanmorgen 36.9, terwijl ik een paar dagen 36.5 heb gehad.
Nu moet ik me nog een beetje inhouden met juichen, omdat ik ook flink verkouden ben geworden, dus hoop niet dat de verhoging daarvan komt.
Maar ik denk als de temp morgen weer rond de 37 is, dat het toch mijn eisprong geweest is. Dan zouden mijn wachtweken weer zijn ingegaan en heeft het nog niet eens zo heel lang geduurd dit keer! (iets meer dan 3 weken tot het ei)
Nu maar heel hard hopen dat het wil lukken deze keer en dat het hele circus niet eens hoeft te gaan draaien voor ons.
Moet wel zeggen dat ik dit keer nog niet continu buikpijn heb, zoals ik dat de vorige 2 cycli wel gehad heb. Wel af en toe wat krampjes, maar echt bij lange na niet zoals toen. (of is het dan toch mijn ei niet geweest?
Nee, moet maar gewoon weer met alle geduld gaan afwachten.
Als mijn temp langer dan 10 dagen hoog is, is dat een goed teken! Want dat had de eerste gyn wel gezegd. Dat is het enige wat per vrouw vast ligt, de periode tussen eisprong en menstruatie.
Ik ga dus maar weer even op het wachtbankje zitten

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Ook vanaf hier gefeliciteerd met je man. Inderdaad een erg lieve reactie van hem dat zijn enige wens nog een kindje is. Dat weet je weer zeker dat die wens niet alleen bij jou ligt maar ook bij hem.

Weer spannend dan voor je. 't Zou toch wel te gek zijn als je al die vervolgbehandelingen niet meer nodig zou hebben. Maar kan me ook voorstellen dat je niet al te hard durft te juichen. De vorige keer had je goede hoop en is de teleurstelling groot. Nu wil je jezelf waarschijnlijk daartegen beschermen. Maar ik duim toch stiekem heel hard voor je hoor. Dat kan nooit kwaad. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Corina

Hoi Patries,

Ja dat groeien is per persoon verschillend. En ook wel per zwangerschap moet ik zeggen. Bij mijn zoontje groeide ik in het begin veel minder snel. Daar begon je met 16 weken pas wat te zien, en nu al met 11. Maar dat is vaak bij een 2e. Is alles al een keer lekker opgerekt geweest.
Dat aankomen hoort erbij ja, maar de vorige keer was ik in heel de zwangerschap maar 6kg aangekomen, maar daar ga ik nu wel overheen denk ik, want ik ben nu al 4kg aangekomen en net pas over de helft. Maar het groeien gaat nu iets minder hard. Ben nu zelfs in 2 weken tijd een kg afgevallen....
Verder gaat alles heel goed met me. Volgende week weer naar de verloskundige. Daar kijk ik altijd weer naar uit. Vanaf nu mag ik ook weer een weekje eerder komen dus om de 3 weken. Heb wel een plekje in mijn buik wat heel beurs voelt en wel wat pijn doet als ik buk, dus dinsdag maar eens vragen wat dat kan zijn.
En voel jij je al lekker zwanger? Heb je tegen andere mensen ook nog steeds je mond dicht kunnen houden of heb je 't stiekem toch al tegen iemand anders verteld wat je eerder niet van plan was?

Groetjes Corina

Hallo meiden,

Suus: Succes met de wachtweken! Het klinkt inderdaad als je eisprong.
Inderdaad een verkoudheid kan je temperatuur doen schommelen, maar wie weet blijft die hoog.

Corina: Ja, dat groeien klopt. Bij de één gaat het snel en de ander heeft pas later een buikkie. We zien wel, het lijkt me zo leuk om met mijn buikkie te kunnen pronken, haha.
Verder heb ik het aan mijn team collega's verteld en aankomende dinsdag vertel ik het waarschijnlijk aan mijn teamleider.
Ik vind het zo moeilijk om voor me te houden, maar ik weet als ik de echo heb gehad dat ik toch wel wat meer mensen ga vertellen. Dan ben ik bijna 9 weken.
Ik ben veel te enthousiast wat dat betreft, maar dat komt alleen doordat het denk ik zo lang heeft geduurd.

Meiden een heel goed weekend!!
Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Ja dan toch een aanhoudende hogere temp. Nu al 2 dagen 37 graden.
Dus de wachtweken zijn echt ingegaan.
Als ik 22 juni nog steeds een hoge temp heb, ga ik alvast een beetje in een juichstemming komen, omdat dat normaal de dag is dat mijn temp daalt en ik ongesteld wordt. Dus nu maar weer dat ellelange wachten tot 22 juni.
Als ie de 23ste nog hoog is, kan ik gaan testen.
Is wel leuk, want dat is onze trouwdag. Dus misschien krijgen we een leuk kado'tje.
Ik hoop dat ik een beetje afleiding kan vinden, want wat duren die weken lang he!

Maar goed, de tijd van duimen is weer gekomen.

1 verschil met de andere 2 keren, ik heb nu geen buikpijn!
Iets wat me veel zorgen baarde de vorige keren, dus hopleijk is dat een goed teken!
Ik houd jullie op de hoogte!

Jullie verder ook genoten van het heerlijke weer?
Hier hebben we voor de kids lekker weer het bad opgezet (beetje warm water in gedaan) en heerlijk genoten van het samen buiten zijn.
Ben echt een buitenmens en de kinderen gelukkig ook!
Manlief niet zo, maar die lokken we gewoon naar buiten.
Vanmiddag nog even bezoek gehad voor zijn verjaardag (vierden het eigenlijk gisterenavond, maar ja) dus toen moest ie wel lekker ook buiten zitten.

Prettig weekend nog!

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Het is ook leuk. Daar geniet ik op het schoppen van de kleine na nog het meest van. Zeker nu ik al een beste toeter krijg. Maar ja zelfs nu zijn er mensen die het nog niet zien dat ik zwanger ben, dus je hebt er ook blinde mollen bij hoor.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om voor je te houden. Dat vond ik ook. Bij onze eerste hebben wij het ook al met 9 weken verteld, nu heb ik 't kunnen rekken tot de 11 weken. En inderdaad omdat je er zo lang op hebt moeten wachten. En omdat het nu zover is wil je niets liever dan het van de daken schreeuwen. Wij hebben ook 6 jaar op onze eerste moeten wachten. Dan gaat er een lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling en dan is het erg moeilijk om voor je te houden. Maar als overmorgen alles goed blijkt te zijn, waarom zou je dan langer wachten. Lekker met anderen delen zodat je heel de dag over niets anders kunt praten.
Geniet van je echo woensdag.

Liefs van Corina

Hoi Suus,

Nou het ziet er redelijk positief uit is het niet. Zou zeker een leuk cadeautje zijn voor jullie trouwdag. Nog een weekje wachten voor je. Wel een erg spannende week en 1 die lang zal duren voor jou. Ik ga weer voor je duimen hoor, nog harder dan de vorige keer.

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan