Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina,

Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.
Vandaag wel iets makkelijker om mijn gedachten wat te verzetten omdat ik lekker thuis ben met de kids. Vanmiddag is er ook een vriendinnetje van mijn dochter wezen spelen. Dat scheelt wel. Maar onder het stofzuigen viel me op dat ik pijn kreeg in mijn onderrug. Dat is helaas bij mij nooit zo'n goed voorteken. Ik vrees dat we na het weekend toch echt met het medische circus gaan beginnen, bah! Voel me nu echt even niet happy en begin nu ook weer wat buikpijn te krijgen.
Als mijn temp morgen ook maar 1 tiende lager is dan de afgelopen dagen, weet ik wel weer hoe laat het is en zal het maandag waarschijnlijk een iets minder leuke dag worden. Helaas klopt mijn gevoel hierin tot nu toe altijd, dus mijn hoop is echt zo goed als vervlogen voor deze ronde. Pppfffttt.....
Nu maar hopen dat het van het weekend een beetje lekker weer wil worden. Kunnen we lekker met de kids en de honden in het bos gaan wandelen. Dat helpt mij altijd goed. Even mijn hoofd weer leegmaken.

Jij een prettig weekend in ieder geval!

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Ik weet dat je even niet hier reageerd, maar misschien lees je wel mee.
Ik hoop dat het een beetje met je gaat en dat je je verdriet kan delen met je vriend en jullie familie.
Ik wil je in ieder geval nog even heel veel sterkte wensen!

Liefs Suus

Nu weet ik het dus niet meer........
Maar goed, ik ga dus toch maar gewoon wel naar mijn schoonouders vandaag.......................... want mijn temp is nog steeds hoog. En ik zit dus alweer vanaf 6.30 uur beneden om te eten omdat ik zo misselijk als wat wordt.
Zo zeker als ik van mijn zaak was als vandaag mijn temp nog hoog was, zo onzeker ben ik nu weer.
Ik vrees dat ik vanaf nu onzeker zal blijven tot een mooie echo of een menstruatie (wat ik natuurlijk niet hoop)  mijn onzekerheid kan wegnemen.
He bah!
Nu maar hopen dat mijn temp morgen en overmorgen nog hoog is.
Sinds gisterenavond is die zeurderige buikpijn weer over en zijn mijn borsten juist gevoeliger en donkerder. Had dus toen al de stille hoop dat vandaag mijn temp nog hoog zou zijn. Ik heb met bonkend hart die thermometer er in gedaan en er weer uitgehaald en ja hoor! En nu........... pffffft! Kan zo moe worden van mezelf he!
Ik ga dus nog niet staan juichen, maar had wel meteen een heel klein vreugdesprongetje vanmorgen!!!
Vanaf nu blijft het iedere dag spannend.
Ik houd je op de hoogte van de ontwikkelingen, maar ze zien er nu ineens wel wat rooskleuriger uit!

Liefs Suus

Hoi Suus,

Wat akelig die twijfels allemaal hè. Maar morgen mag je testen toch? Maar je mag gerust een klein beetje hoop hebben hoor. Hoop doet leven. Soms durf je geen hoop te hebben om jezelf te beschermen, maar je moet ook de positieve dingen kunnen blijven zien.
Ik ga vandaag nog heel hard voor je duimen en ik hoop dat ik morgen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed bericht van je krijg.

Liefs van Corina

Ha  meiden,

Suus: Wat super zeg, nog een hoge temperatuur!!
Ik ga ook voor je duimen dat het raak is. Zo spannend!!
Succes met testen morgen.

Met mij gaat het wel. De miskraam wil niet doorzetten, heb sinds vandaag geen bruine afscheiding.
Het is zo moeilijk, alleen maar afwachten meer kan je niet doen.
Ik voel me erg moe en verdrietig. Hoop echt snel dat het door gaat zetten, want tot vrijdag wachten is wel erg lang.
Ik moet vrijdag om: 10.45uur bij de gynaecoloog zijn.
Vandaag toch even bij allebei de vaders langs geweest. Even wat afleiding.
Moet ook wel anders duurt de week erg lang!!

Meiden, ik wens jullie een fijne vaderdag!!en fijne dag natuurlijk.
Ik laat jullie nog wel weten hoe het is gegaan aankomende vrijdag.

Ga nu even relaxen en op de bank hangen.
Tot gauw!
Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Het voelt denk ik ook zo nutteloos om te wachten. Je wacht eigenlijk op iets wat je helemaal niet wilt. Ik wil je graag een hart onder de riem steken maar ik weet niet hoe. Ik kan me alleen proberen in te leven hoe je je voelt. En inderdaad je zult wel erg verdrietig zijn. Zo lang gehoopt, eindelijk is het zover en je mocht er maar zo kort van genieten. Ik vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven en dat je steun kunt vinden bij je vriend, familie en vrienden. Ik denk aan je.

Liefs van Corina

Hoi Patries,

Ik kan me voorstellen dat dat wachten lang duurt. Jammer dat het niet uit zichzelf doorzet. Als je tot vrijdag wachten echt te lang vind, moet je echt even met de gyn bellen hoor! Proberen toch eerder terecht te kunnen. Gewoon aangeven dat je het zo niet trekt.
Nu even alleen aan jezelf denken hoor! Je hebt het al moeilijk genoeg zo!
Heel veel sterkte nog meisje!

Liefs Suus

Hoi meiden,

Alweer een hoge temp! Zou het dan echt??????
Ik durf het zelf nog steeds niet hardop te zeggen hoor, maar het gaat er wel op lijken natuurlijk! Dag 13 na eisprong, normaal gesproken de dag dat ik ongi wordt (dag 12 temp dip). Spannend hoor! Hopen dat ie nu maar zo hoog blijft dan!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan