Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hé Suus,

Ik zat net aan je te denken, dus gauw kijken of je al een berichtje achter had gelaten. Dat dus wel, maar nog geen uitsluitsel. Ik vind het al spannend laat staan jij! Wanneer ga je testen? Ik blijf stug doorduimen hoor .

Liefs van Corina

Ik had eigenlijk met manlief afgesproken om komend weekend pas te testen, maar ik ga dat niet uithouden vrees ik.
Ga strak even wat testjes kopen en misschien al wel 1tje doen.
Ik wil het gewoon weten nu!

Ik ben om 14.30 uur klaar met werken, dan rijd ik meteen langs de apotheek.... spannend!!!

Groetjes Suus

Hoi Suus en Corina,

Bedankt voor jullie lieve woorden!!
Doet me ech goed.
Vandaag nog geen tekenen van een miskraam en nog maar vier dagen te gaan totdat we weer terug moeten komen in het ziekenhuis.
Ik hoop eerlijk gezegd dat het nog wel voor die tijd gebeurd. Af en toe wel buikpijn.
En vanaf afgelopen donderdag tot en met zaterdag bruine afscheiding, maar gister en vandaag niet meer.
Ik weet af en toe niet wat ik ervan moet denken. We wachten wel af tot en met vrijdag. Mijn vriend heeft sowieso de vrijdag de hele dag vrij.
We hebben zoveel steun aan elkaar, maar ook aan de mensen die we het verteld hebben.
Ik krijg dagelijks visite en dat vind ik wel fijn voor de afleiding.
Ik voel me redelijk, maar heb echt momenten dat ik emotioneel ben. Ik hoop dat alles snel achter de rug is en we verder kunnen. Dan kunnen we de miskraam ook een plaatsje geven.
Nu is dat veel te moeilijk.
Maar meiden, hou jullie op de hoogte. Beetje van me af typen doet me ook goed.

Suus, Heel veel succes met testen en ik hoop echt dat die vet positief is!!!
Corina, Hoe is het met jou.

Liefs van Patries.

Hoi Patries,
Tuurlijk leven we met je mee.
Helaas weet ik wat het is een miskraam te krijgen, dus ik kan me goed voorstellen hoe jij je nu voelt! Fijn dat je veel afleiding hebt en veel steun hebt aan je man en familie.
Ik denk inderdaad dat je het pas een beetje een plaatsje kan geven als de miskraam eenmaal voorbij is. En dat je steeds emotioneel wordt is niet meer dan normaal!
Ik kan er zelfs nu nog wel eens wat emotioneel van zijn. Nou emotioneel is misschien een groot woord, meer melancholisch. Denken: als.....dan.... Maar ja dat heeft geen nut he.
Gun jezelf vooral de tijd om alles een beetje te verwerken!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Hoe dubbel ook om dit te melden
Ik had toch geen geduld.
Ik voel me zo zwanger en het wordt alleen maar heftiger, dus toen ik mijn laatste patient gezien had, ben ik naar huis gegaan. Eerst langs de apotheek, testjes gekocht en thuis meteen gedaan. Met een middagplas dus en gewoon thee gedronken. Dus was eigenlijk al bang voor een teleurstelling (omdat ik altijd pas laat flink positief test) maar binnen een minuut stond er een 2de streep.
Kan het zelf nog steeds nauwelijks geloven. Ben ook nog wel erg gereserveerd en ga morgenochtend nog wel even met ochtendurine testen.
Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven dat het allemaal nog op de natuurlijke manier goed zou komen. Maar niets is minder waar dus!

Over 2 weekjes de VK en de gyn maar op de hoogte brengen.
Spannende tijden zijn nu aangebroken. Nu maar heel hard hopen op een mooie echo straks. Ik mag met 7-8 weken zei de VK toen ivm de miskraam.

Ik heb meteen even uitgerekend wat mijn uitgerekende datum is en kom op 2 maart uit. Dus als alles goed gaat krijgen we ons 3de kindje half februari (2 weekjes eerder geplande keizersnede).

Groetjes Suus .

Hoi Patries,

Ik kan me niet echt inleven in hoe je je voelt omdat ik 't zelf (gelukkig!) nooit heb meegemaakt, maar ik probeer het me wel voor te stellen. En inderdaad zoals Suus al tegen je gezegd heeft, als je het lange wachten niet langer vol kunt houden moet je gewoon vragen of je eerder mag komen. Gelukkig dat je je verdriet met zoveel mensen kunt delen. Opkroppen is nooit goed. Praat het lekker van je af, dan kun je het misschien eerder een plekje geven.

Met mij gaat het prima. Ik mag echt niet klagen. Zijn gangetje met wat gebruikelijke kwaaltjes van beurse plekken in mijn buik van het schoppen van de baby. Vind het nu wel moeilijk om je dat te vertellen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Meid heel veel sterkte en weet dat er aan je gedacht wordt....

Liefs van Corina

Hoi Suus,

Meid VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie!!! Wat zul je blij en opgelucht zijn! Ben je tenminste van de spanning af. Ik kan me voorstellen dat je niet tot het weekend hebt kunnen wachten met testen hoor. En barsten de hormonen en kwaaltjes nu los?! :)
Nou drink vanavond samen met je man maar een glaasje alcoholvrije champagne!

Liefs van Corina

Dank jullie wel meiden!
Net voor het echte medische circus in gang zou worden gezet is het alsnog op de natuurlijke manier raak!
Test nummer 2 vanmorgen gedaan met ochtendurine, als kado'tje voor mijn man. Voor onze huwelijksdag (lullig misschien, maar ik had hem van gisteren niks verteld, omdat ik het een mooi kado voor ons trouwen vond, hihihi).
Dus toen de wekker van manlief ging de test gedaan. Er stond binnen een minuut zwanger op (digitale test) en toen ik het stickje eruit haalde was de test dus knalpositief! Nog nooit zo positief getest op NOD.
Allebei superblij natuurlijk, maar wel wat gereserveerd... een hele spannende tijd nu. Blijft het goed gaan????
Nu 3-4 lange weken wachten tot de echo.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan