Patries,
Wat ontzettend lullig zeg, geen spoed. Ok het is voor jou niet levensbedreigend, maar wel heel belangrijk dat het niet te lang meer duurt.
Maar ik snap jou redenatie wel hoor. Dat je natuurlijk nog met die clomid zit.
Hopelijk heb je dat niet meer nodig, want je schijnt verhoogd vruchtbaar te zijn na een miskraam. Ik heb echt van veel meiden gelezen dat die meteen weer zwanger waren.
Maar goed, aan de andere kant. Ik was niet 1 van die meiden en wel 1 van die meiden met een lange cyclus.....
Maar goed.
Hebben ze je niet op een soort wachtlijst gezet, dat als er iemand tussenuit valt, jij wordt gebeld ofzo. Dat doen ze soms wel. Misschien zou je daar eens om kunnen vragen.
Want zo gaan die 2 weken nog lang duren.
Jullie hebben groot gelijk dat je lekker op vakantie gaat met z'n 2tjes! Want zoiets hakt er wel in. Bij jullie alletwee.
Weet je trouwens zeker dat je gaat werken? Of ga je op therapeutische basis werken?
Met mij gaat het wel goed, maar daar wil ik jou niet teveel mee lastig vallen hoor. Lief dat je er naar vraagt natuurlijk, maar ik ben er nu even vooral voor jou.
Ik weet hoe 'pijnlijk' het kan zijn om met een (net) zwangere te babbelen over zwangerschap.
Meisje, denk aan jezelf!
Liefs Suus