Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Patries,

Heel veel succes en sterkte voor morgen.
Ik duim voor een wonder en dat het kindje toch nog leeft. Maar ik denk dat het heel goed is om je op het ergste voor te bereiden.
Ik leef met je mee!

Liefs Suus

Hoi Patries,

Je bent nu in 't ziekenhuis dus je sterkte wensen heeft voor dat bezoek geen zin meer. Ik denk wel aan je, misschien dat dat helpt. Zoals Suus al zei, hopelijk hebben ze het allemaal helemaal bij 't verkeerde eind gehad. Nu is aan je wachten tenminste wel een einde gekomen. Ik wacht met spanning je berichtje af.

Liefs van Corina

Hoi meiden,

Helaas vandaag hetzelfde nieuws als vorige week.
Inwendige echo gehad. Geen hartactiviteit en het kindje is 6 weken en 5 dagen. Ik had vandaag alweer 10 weken zwanger moeten zijn.
Ik moet nu weer twee weken afwachten en dan krijg ik 9juli curretage. Het duurt verdorie allemaal zo lang.
Het liefst was ik vandaag nog geholpen.
Ik heb wel een mooie echo meegekregen als een tastbare herinnering en het verbaast me dat je het kindje best goed kan zien.
Ik ga volgende week ook weer proberen te werken, zover gaat. Zodat ik die twee weken toch afleiding heb.
Meiden, ik ga zo naar bed, heb hoofdpijn van de stress en spanning van vandaag.
Spreek jullie snel weer.

Liefs van Patries.
Goed weekend!!

Oh Patries, wat erg voor je!
Tuurlijk houd je er wel rekening mee, maar je houd toch een klein beetje hoop he!
Waarom moet je nog 2 weken wachten als ik vragen mag?
Wat een vreemd beleid. Zeker als je als vrouw aangeeft dat dat te lang is, dan moeten ze daar toch wat aan kunnen doen?
Trek op tijd aan de bel als je het niet meer trekt he Patries!!
Denk aan jezelf en laat je niet afschepen. Laat desnoods je vriend het woord doen als je het zelf niet kan of durft.
Jij bent nu even de belangrijkste persoon hoor!
Tuurlijk zou het fijn zijn als het natuurlijk loskomt, maar jouw gevoel hierbij is ook heel belangrijk! Zo niet belangrijker.

Meisje heeeeel veel sterkte! Ik denk aan je, met pijn in mijn hart.
Ik leef met je mee.

Liefs Suus

Hoi Suus,

Ja, erg klote he! sorry voor de benaming.
Toch hadden we stiekem nog een kleine hoop. En inderdaad niet verwacht dat het bijna twee weken zou duren voordat ik geholpen zou worden.
De reden hiervoor is dat ze aan komende week vol zitten. Geen plek meer en in het ziekenhuis geven ze ook aan dat het geen spoed is vandaar.
Ik moet zeggen dat ik die twee weken wel door ga komen maar het is natuurlijk niet echt menselijk om zolang te moeten wachten. Ik had er ook al aan gedacht om eventueel een ander ziekenhuis te proberen. Maar wat het is de vervolgbehandeling met clomid volg ik daar.
Ik mag drie a vier weken na de curretage weer een afspraak maken om te kijken hoe ik verder moet gaan met de clomid. Afwachten of ik wel vanzelf weer ongesteld word of dat ik misschien primolut moet slikken om op te wekken.
Ik zie ook erg tegen de curretage op maar weet wel waar ik aan toe ben nu!!

Hoe is het met jou Suus??
Voel jij je goed? Ik hoop het.
Ik hoop dat ik hier snel weer mee mag kletsen over het zwanger zijn.
Lekker begin augustus op vakantie. Moeten nog wel boeken maar willen zeker twee weken lekker naar het buitenland. Lekker samen genieten!!

Fijn weekend!!
Liefs van Patries.

Patries,

Wat ontzettend lullig zeg, geen spoed. Ok het is voor jou niet levensbedreigend, maar wel heel belangrijk dat het niet te lang meer duurt.
Maar ik snap jou redenatie wel hoor. Dat je natuurlijk nog met die clomid zit.
Hopelijk heb je dat niet meer nodig, want je schijnt verhoogd vruchtbaar te zijn na een miskraam. Ik heb echt van veel meiden gelezen dat die meteen weer zwanger waren.
Maar goed, aan de andere kant. Ik was niet 1 van die meiden en wel 1 van die meiden met een lange cyclus.....
Maar goed.
Hebben ze je niet op een soort wachtlijst gezet, dat als er iemand tussenuit valt, jij wordt gebeld ofzo. Dat doen ze soms wel. Misschien zou je daar eens om kunnen vragen.
Want zo gaan die 2 weken nog lang duren.

Jullie hebben groot gelijk dat je lekker op vakantie gaat met z'n 2tjes! Want zoiets hakt er wel in. Bij jullie alletwee.

Weet je trouwens zeker dat je gaat werken? Of ga je op therapeutische basis werken?

Met mij gaat het wel goed, maar daar wil ik jou niet teveel mee lastig vallen hoor. Lief dat je er naar vraagt natuurlijk, maar ik ben er nu even vooral voor jou.
Ik weet hoe 'pijnlijk' het kan zijn om met een (net) zwangere te babbelen over zwangerschap.

Meisje, denk aan jezelf!

Liefs Suus

Hoi Patries,

Nu is al je hoop verdwenen. Vind het echt heel erg voor je. Sorry dat je even op een reactie van me hebt moeten wachten, maar ik heb niet eerder tijd gehad.
Wat akelig dat je nu weer zo lang moet wachten op zo'n curettage. Nu kun je het volgens mij niet echt af gaan sluiten en een plaatsje gaan geven.
Mijn verhaaltjes zijn maar klein, maar zie dat aub niet als desinteresse. Ik vind het gewoon moeilijk wat ik neer moet zetten. Uit ervaring weet ik niet wat je doormaakt en ik heb voor mezelf het gevoel dat alles wat ik neerzet maar zo'n beetje loze woorden zijn van een leek. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en dat je ook weet dat ik echt wel met je mee probeer te leven en het echt afschuwelijk voor je vind. Was zo blij voor je met deze zwangerschap.
Nou meisje sterkte ermee en ik probeer waar en zover ik kan je te steunen.

Liefs van Corina

Hoi meiden, we zijn weer in de lucht. Ik moet echt hel erg wennen aan deze nieuwe site.
Is erg lastig zoeken naar de onderwerpen. Staan niet eens meer op datum van reactie zag ik.
Maar goe, hoe gaat het met jullie?

Patries, trek je het nog een beetje?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan