Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi!

Nou ik vind het er ook niet makkelijker op geworden hoor. Het is inderdaad een heel gezoek en allemaal zo priegelig. Het enige voordeel wat ik tot nu toe ondervonden heb is dat je tijdens het typen de reacties van de anderen kunt terug lezen. Maar voor de rest had het van mij bij het oude mogen blijven.

Met mij gaat het prima. Me rustig houden met dit warme weer, maar dat doen de meeste mensen nu wel denk ik. Sinds vanavond wel last van dikke voeten en dat is nieuw voor me. Heb ik bij mijn zoontje ook nooit gehad terwijl ik toen in de zomer hoogzwanger liep. (ben in juli bevallen) Maar goed verder gaat het prima. Vandaag alweer 24 weken. Wat gaat de tijd toch hard.

En hoe is het met jou Suus? Al contact opgenomen met verloskundige of gyneacoloog? Weet je al iets over een echo?

Lieve Patries, hoe is het meisje? Kun je het allemaal op een rijtje krijgen?

Groetjes van Corina

Nou ik vind het helemaal niks dit forum. Heb ik net een heel verhaal zitten typen, plaatst ie mijn bericht niet. Kan ik weer opnieuw beginnen. Eerst ff checken of ie 't nu wel doet voor ik 't weer een keer typ.

Hoi meiden,

He he, ik heb jullie gevonden. Ik vind het nog maar niks dit forum. Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met werken. Het viel mee, lekker die afleiding, maar oh wat was ik moe!!!
Ik heb afgelopen nacht helder rood bloed verloren, het was niet veel. Vanmorgen last van mijn buik, maar zet weer niet door.
Nog 1 week en dan word ik geholpen, wie weet dat het toch nog op de natuurlijke manier gaat. Je hebt het toch niet zelf in de hand.

Trouwens fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!!
Suus, heb je de eerste echo al gepland?

Meiden, ik ga even eten.
Groetjes van Patries en alvast een fijn weekend!

Hoi patries,

Idd, het forum werkt nog niet echt lekker. Ook erg lastig om topics terug te vinden.
Fijn dat de afleiding van je werk je goed doet. Maar kan me ook goed voorstellen dat het erg vermoeiend is.
Beginnende buikpijjn en rood bloedverlies wil wel zeggen dat er iets in gang is gezet. Hopelijk komt het dan toch nog allemaal vanzelf!

De echo is gepland op 14 juli. Ik zou dan precies 7 weken zijn. Erg spannend hoor! Twijfel ook heel veel. Ene moment denk ik, het zit wel goed. En het andere moment ben ik bang dat het toch weer mis zal gaan. Ik zou de klok wel een week of 7 vooruit willen zetten. Maar ja, zo werkt dat niet he.
Blijft gewoon afwachten.

Maar meisje, ik wil jou nog heel veel sterkte wensen. Ik duim voor je dat het er natuurlijk afkomt voor volgende week.

Liefs Suus

Hoi meiden,

Ik voel me nog steeds niet echt thuis hier. Wil het oude forum terug!!!!

@Patries: Wat fijn dat je werk je afleiding en wat plezier geeft. Ik hoop ook voor je dat het snel uit zichzelf komt. Het lijkt me heel moeilijk om te weten dat je kindje nog steeds in je buik zit maar niet meer leeft. Je kunt het volgens mij nog niet echt gaan verwerken. Heel veel sterkte verder! Ik denk aan je.

@Suus: Inderdaad spannend die echo. En wat vreselijk die onzekerheid of het wel of niet goed zit hè. En als je de echo gehad hebt en alles is goed ben je weer even gerustgesteld maar al gauw slaat de twijfel weer toe. Heerlijk als die 12 weken weer voorbij zijn. Hoe ver was je toen je de miskraam kreeg de vorige keer?

Fijn weekend meiden. Gelukkig wordt het vanaf morgen minder warm.... Pfff!

Groetjes van Corina

Hoi Corina,

Nee, ik voel me hier ook nog helemaal niet thuis. Het is steeds zo zoeken!
Ik heb ook het idee dat er door iedereen veel minder gereageerd wordt.

Om even op jou vraag terug te komen; ik was pas 6,5 week zwanger de vorige keer. Dus zal al wel blij zijn als ik met 7 weken een mooie echo krijg. Dat is idd nog geen garantie en daarom zal het ook fijn zijn om met een week of 10 nog een echo te krijgen. Dat verwacht ik wel dat ik dat krijg omdat ze met 7 weken de echte termijn nog niet kunnen bepalen. daarnaast heb ik nu een afspraak bij de VK en ga is straks verder onder controle bij de gyn ivm de eerdere zwangerschappen (hoge bloeddruk en leverfunctiestroornissen) en bevallingen (keizersnedes). Bij de gyn luisteren ze meestal niet naar het hartje, maar maken ze even snel een echo. Kan je dus iedere keer weer eventjes naar de kline kijken.

Hoe gaat het verder met jou nu?
Begint je buik je in de weg te zitten? Heb je erg veel last van de warmte?

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Kan me goed voorstellen dat je blij zult zijn als je met 7 weken een mooie echo hebt. Bij ons in het ziekenhuis is het standaard dat je met 10 weken weer een echo krijgt. Heb ik ook gehad. De 1e met 7 weken, toen moest ik gelijk een afspraak maken voor een echo met 10 weken en daarna mocht ik pas door naar de vk. Dus als het bij jullie in het zh hetzelfde werkt dan zul je met 10 weken er nog best 1 krijgen. En anders gewoon om vragen. Lijkt me heel normaal als je een mk achter de rug hebt. Elke arts zal toch begrijpen dat het de zwangerschap (zeker in de beginfase) veel spannender en onzekerder maakt.
Maar dan hoor je heel je zwangerschap het hartje niet? Dat is ook wel weer jammer. Vind het altijd een ontroerend en prachtig gehoor. Maar vaak een echo is ook wel weer leuk. Zou je van te voren willen weten wat het is? Anders moet je uitkijken dat je dat niet te zien krijgt. Want hoe groter je kindje wordt hoe groter de kans dat je het geslacht kunt zien lijkt me.

Met mij gaat het prima. Heb inderdaad wel last van de warmte. Tot woensdag ging het nog heel goed, maar vanaf donderdag vind ik het niet prettig meer, maar dat hebben niet-zwangere ook wel. Heb wel last van vochtvasthouden. Dikke handen en voeten. Dat heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad terwijl ik toen in de zomer hoogzwanger liep, want mijn zoontje hoopt maandag over een week 4 te worden. Toen hij geboren is was het 30graden buiten.

Mijn buik begint nu inderdaad met bukken in de weg te zitten. En opstaan uit een lage bank wordt lastig. Maar goed we moeten wat over hebben voor het goede doel hè. Als die warmte maar weer voorbij is dan hoor je mij weer niet meer klagen. Als ik af en toe verhalen van andere vrouwen hoor, dan heb ik nergens last van.

En hoe is het met jou met je kwaaltjes? Nog misselijk en moe?

Fijn weekend.

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan