Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Corina,

Idd, dan hoor ik de rest van de zwangerschap het hartje niet.
Maar mijn schoonzusjeheeft een eigen doptone gekocht, dus kan ik die wel eens lenen om even te luisteren. Dat scheelt.
De kwaaltjes zijn er nog steeds. Vooral 's,orgens vroeg flik misselijk, de rest van de dag gaat het wel Tenzij ik ineens iets ruik wat ik vond stinken. Zoals een pot vers gezette koffie.
Normaal iets wat ik heerlijk vind, maar nu wordt ik er kotsmisselijk van.
Moe ben ik ook, had van de week ook enorme wallen onder mijn ogen, terwijl ik toch echt veel slaap. Maar goed, allemaal voor het goede doel (hoop ik!).

Rar dat je nu wel last van vocht krijgt teweijl je dat bij je zoontje niet had met dezelfde temperaturn he.
Hou het wel in de gaten he! Laat desnoods een keer extra je bloeddruk meten.

Wij willen overiges wel weten wat het wordt (ben veel te nieuwschierig aangelegd om het niet te hoeven weten) dus mij maakt dat verder niet uit ;-)

Liefs Suus

Hoi Suus,

Nou dan kun je in ieder geval op elk gewenst moment toch naar je kleintje luisteren. Dan heb je het lekker dubbel op.
Dus je bent op en top zwanger. Die kwaaltjes zijn niet leuk, maar waarschijnlijk met een paar weken weer voorbij en als je dan ook nog eens een mooie echo hebt gehad dan kun je volop gaan genieten.

Kan dat aan je bloeddruk liggen dan? Als je vocht vast houdt? Nooit geweten. Tot nu toe had ik steeds een prachtige bloeddruk. Zo rond de 128/77. Maar ja dat kan natuurlijk gauw veranderen. Volgende week donderdag moet ik weer naar de vk dus dan zullen we eens zien hoe het er dan mee staat. Ik kan mijn trouwring inmiddels weer om dus mijn handen zijn alweer geslonken.

Jullie hebben nu een jongen en een meisje? Dus in principe maakt het niet uit wat het wordt? Eigenlijk nooit natuurlijk, want als het maar gezond is, maar soms kun je wel je voorkeur hebben.
Wij willen het niet weten wat het wordt. Wij houden het als verrassing tot de geboorte.

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Gelukkig ben je dus alweer wat vocht kwijt.
Je kan idd door het vocht (of juist als symptoom van hoge bloeddruk) een hoge bloeddruk krijgen.
Maar als het tot de vorige keer allemaal nog keurig was, zou ik me maar niet te veel zorgen maken als ik jou was. Zeker nu je ook weer vocht kwijt bent.

Die kwaaltjes neem ik graag voor lief hoor! Ervaar dat nu heel anders dan de vorige keren. Toen was het erg lastig, nu meer een bevestiging.
Ik ben bij mijn dochter helaas wel lang ziek geweest. Tot 20 weken, toen een paar weken niet en toen weer ziek door de hoge bloeddruk.
Maar goed, if that's what it takes.
Bij mijn zoontje was het minder gelukkig. Toen pas vanaf 8 weken tot 14 weken ziek en vanaf 29 weken (ivm de bloeddruk).

We hebben idd geen voorkeur. Sowieso niet, omdat we voor een gezond kindje gaan, maar ook niet ergens op de achtergrond.
Ik wilde wel heel erg graag in ieder geval 1 meisje en die heb ik. En daarna wilde ik erg graag een jongetje omdat ik die nog niet had, maar die heb ik nu ook ;-) dus maakt ons helemaal niet uit dit keer.
Als ik het aan de kinderen vraag of ze ooit nog een broertje of zusje willen hebben zegt mijn zoontje een broertje en mijn dochter een zusje. 1 van de 2 gaat dus heel veel geluk krijgen (hopelijk).

Ik vind het superknap hoor als je het een verassing kunt houden. Ben ik wel jaloers op. Maar ik zou gek worden van nieuwschierigheid vrees ik, hihihihi.

Nog 3 maandjes wachten en je weet het ;-)

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Ja gelukkig ben ik het vocht weer kwijt. Het is niet echt fijn. En nu het wat koeler is kan ik tenminste weer wat doen. Vorige week donderdag en vrijdag kwam ik niet verder dan speelgoed opruimen en de vaatwasser in- en uitruimen......

Dus je hebt niet echt probleemloze zwangerschappen achter de rug. Dat maakt het allemaal wel extra spannend. En dan kan ik me helemaal goed voorstellen dat het enige wat telt een gezond kindje is.

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap de rode hond gehad. Dat was ook geen spannende tijd. Gelukkig heb ik het niet overgedragen aan mijn zoontje.

Wij vinden het allebei leuker om het als verrassing te houden. Toen we de 20weken echo kregen hebben we netjes onze ogen dicht gedaan toen ze de billen ging bekijken. Ik heb er geen moeite mee om het als verrassing te houden. Als ik het zou weten dan kan ik het toch niet voor me houden, dat weet ik nu al en ik zou het niet leuk vinden als iedereen al zou weten of we een jongen of een meisje zouden krijgen.

Ja het einde komt al een beetje in zicht. Het gaat zo hard!

Ga mijn zoon op bed leggen, want het is hoog tijd.

Groetjes van Corina

Hoi meiden,

Hier ben ik heel eventjes. Heb vanavond gewerkt tot 22.15 uur. Het werken geeft me wel afleiding.
Ik heb sinds gister wel meer last van me buik en meer bruinverlies, maar nog geen helder rood bloed gezien of stolsels. Nog een paar dagen en dan word ik geholpen. Donderdag om:7.30uur in het ziekenhuis zijn.
Ik vind het best spannend!! Ben ook benieuwd of de miskraam morgen of overmorgen nog vanzelf komt.
Meiden als ik jullie eventjes niet meer spreek omdat ik me dan niet goed voel of erg emotioneel ben. Wens ik jullie het beste!!
Hoop jullie snel weer te spreken/typen.

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Je hebt wel een lange weg te gaan zeg. Ik hoop ook voor je dat het voor donderdag uit zichzelf nog komt. Ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf en je vriend om dit te verwerken.

Liefs van Corina

Patries,

Ik snap helemaal dat je niet altijd zin hebt om te reageren of zelfs iets te lezen hoor! Geeft helemaal niks. Zodra je er zelf weer aan toe bent horen we het wel.
Ik hoop voor je dat de miskraam alsnog spontaan doorzet, maar goed, gelukkig duurt het nu niet heel lang meer voordat het donderdag is.
Heel veel sterkte voor nu en zeker ook voor donderdag! Denk vooral aan jezelf en je man.

Fijn dat je afleiding hebt van het werk. Maakt toch dat de dagen iets sneller voorbij gaan he.
Overigens, mocht je heel veel buikpijn krijgen, kun je gerust een aleve (naproxen) innemen hoor! Dat helpt een beetje. Pijn is nu helemaal zo confronterend weet ik uit ervaring. Dat kan je er nu niet bij hebben.

Ik denk aan je meis!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan