Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi meiden,

Hier even een kort berichtje van mij.
De miskraam is vanmiddag toch nog spontaan gekomen.
Ik had gister al de hele dag helder rood bloedverlies en wat kleine stolsels 's avonds.
Ook begon ik buikpijn en rugpijn te krijgen, dus afgelopen nacht best slecht geslapen.
Vanmorgen even de gynaecoloog gebeld en ik mocht vanmiddag om: 16.00uur komen om te kijken of ik schoon was en of morgenvroeg de curretage nog doorging.
Ik zat in de wachtkamer en de krampen werden ondraaglijk. Ik wist niet hoe ik moest gaan zitten.
Ik ging even naar de wc op aandringen van mijn vriend. Ik dacht wacht wel even. Maar de wachtkamer zat vol.
Ineens kwamen er heel erg veel grote stolsels, ik voelde ze gewoon uit me komen. Ik werd er een beetje bang van. Zo enorm veel en de tweede keer ging ik nog een keer naar de wc voordat ik aan de beurt was en toen kwam er weer zoveel. Ik zei al tegen mijn vriend ik denk dat ik de miskraam hier net heb gehad.
De gynaecoloog ging kijken om: 16.55uur pas, want er kwam een spoedgeval tussen.
Het vruchtje en vruchtzakje waren eruit, maar er zaten nog wel wat stolsels en stukje moederkoek waarschijnlijk. Dus die moeten nog komen, hoop het anders krijg ik alsnog curretage.
Over een week moet het bloeden gestopt zijn, zei ze.
Voel me nu al iets beter, alleen best verdrietig.
We wachten verder af en nemen lekker de tijd voor elkaar.

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun!!
Ik ben ondanks alles toch blij dat ik morgen niet geholpen hoef te worden. Zag er zo tegenop.

Liefs van Patries.

Fijn Patries, dat de miskraam alsnog spontaan is gekomen. Hopelijk is een curettage niet meer nodig.
Ik hoop dat je het vanaf nu allemaal een beetje kan gaan verwerken!
Sterkte!

Liefs Suus

Ben een beetje bang nu.
Zei gisterenavond tegen mijn man:'dit is de dag waarop het de vorige keer begon met misgaan'. Buikpijn, pijn mijn mijn rug en donker bloedverlies.
Vervolgens krijg ik flinke kramp in mijn buik, schrik, maar dan dacht ik, moet vast even naar de wc. En ja hoor. Maar bij het afvegen, je raad het al. Een heel klein ieniminie beetje bruinig slijm. Meiden......wat er toen door me heen ging!
Gelukkig nit dezelfde buik en rugpijn erbij, maar toch!
Vandaag (donderdag) was de dag dat het echt misging. Raar gevoel in mijn buik. Maar waar komt dat van? Maak ik me alleen maar druk? of gaat het weer mis????
Moet natuurlijk weer net gaan werken vandaag, wat ik nu even helemaal niet zie zitten.
Bah!!!! Was het nu maar alvast 14 juli, ik wil zo graag weten hoe het zit in mijn buik!
Heb vanmorgen (mijn laatste di ik had liggen) nog een testje gedaan die natuurlijk knalpositief was en vanmorgen ook getempt. Nog seeds hoge temp. Waarom ben ik dan nog niet gerust gesteld??

De verhalen van de meiden die ee 2de miskraam hebben gehad schallen nu een beetje door mijn hoofd. Gaat dit mij ook weer overkomen????
Ik ben sinds deze zwangerschap nog niet zo bang geweest als nu. Bah!

Groetjes Suus

Hoi Patries,

Gelukkig dat het nog uit zichzelf is losgekomen. Je zult je wel ongelukkig gevoeld hebben toen in die wachtkamer lijkt me. Is natuurlijk geen fijne situatie. Hopelijk komt de rest ook nog spontaan.
Veel sterkte en als je onze steun weer even nodig hebt dan roep je maar.

Liefs van Corina

Hoi Suus,

Kan me voorstellen dat je nu bang bent. Ik had het ook toen ik bruin slijm verloor zo tussen de 7 en 11 weken. En dan heb ik nog niet eens een miskraam achter de rug. Dus ik kan me je angst goed voorstellen. Inderdaad gelukkig dat je geen pijn hebt, maar toch is het een angstig iets. Maar als je het echt niet meer houdt van de angst zou ik gewoon naar je gyneacoloog bellen hoor. Bij mij hebben ze de 1e keer met 6,5 weken ook een echo gemaakt en konden ze al een hartje zien, dus dat zou bij jullie in het zh toch ook moeten kunnen. Misschien is dat niet de gewoonte daar maar er zijn altijd uitzonderingen waarbij het wel moet kunnen. Ze zullen toch best begrip hebben voor je angst? En je zei dat je vk ook erg met je meeleefde, bel anders haar of ze iets voor je kan doen. Misschien dat zij je gyn kan bellen voor een afspraak. Want er is niets zo erg dan angst en onzekerheid. Ik weet er alles van. Bij mijn 1e zwangerschap durfde ik ook nooit aan de bel te trekken omdat ik bang was dat ze me een zeur zouden vinden, maar ik sta daar nu anders in. IK ben ongerust en IK word er erg onzeker van, dus hebben ze naar MIJ te luisteren. Daar zijn ze tenslotte voor en is het risico van het vak. Hadden ze maar een kantoorbaan moeten nemen denk ik dan. Je moet voor jezelf opkomen, een ander doet het niet.
Nou sterkte meisje en hopelijk verlies je nu geen bruin slijm meer en wordt je weer een beetje rustiger.

Liefs van Corina

Hoi Corina,

Gelukkig is het bij dat inimienie beetje gbleven. Maar wat een stress die 2 dagen.
Sinds gisteren wordt ik steeds meer misselijk en moe, dus hoop maar dat dat een goed teken is.
Op naar dinsdag! Maar wat gaan de dagen traag!
Mijn zusje komt gelukkig even op de kids passen, dus die hoeven niet mee. Toch wel erg prettig.
En de kids blij omdat ze met hun nichtjes kunnen spelen.

Hoe gata het nu met jou? Wordt het al wat zwaarder? Of voel je je goed?

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Nou gelukkig maar! Heb je die "mijlpaal" in ieder geval gehad. Nog een paar dagen en dan heb je meer zekerheid. Spannend hoor. Hoe laat mag je voor de echo komen? Hopelijk lekker vroeg zodat je niet heel de dag er op moet wachten.

Met mij gaat het prima. Wel last van wat ongemakken nu mijn buik steeds dikker wordt, maar verder mag ik niet klagen. Zeker niet nu die hittegolf weer voorbij is. Ik hoop maar dat we niet een al te hete zomer krijgen.....
Donderdag mag ik weer voor controle naar de vk. Altijd leuk om weer even naar het hartje te luisteren. De kleine springt lustig door mijn buik heel de dag dus dat zit volgens mij wel goed. Maar ja je weet maar nooit. Het is en blijft een spannend iets een zwangerschap. Zal ook blij zijn als ik de 26 weken grens ben gepasseerd. Omdat mijn zoontje 4 weken te vroeg kwam ben ik daar wel meer mee bezig.

Hé fijn weekend!

Groetjes van Corina

Hoi Corina,

Ik hoop voor jou ook dat de zomer niet te heet wordt.
Dat kan hoogzwanger wel eens wat last geven he!
Fijn dat de kleine zo beweeglijk is, dan weet je tenminste dat het goed zit.
Een vroeggeboorte kan er dus wel in zitten. Was er een aanwijsbare reden voor met jouw zoontje?
Die 26 weken grens was voor mij ook altijd belangrijk. Zo blijf je mijlpalen hebben in je zwangerschap he, inderdaad is het altijd gewoon een spannend iets!
Ik hoop dat je nu gewoon lekker tot in ieder geval 37 weken je kindje bij je mag houden. Dan mag het komen he.

We hebben om 10.20 uur al de echo, dus niet een hele dag wachten gelukkig!
Echt erg spannend hoor! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Ik denk dat ik niet durf te kijken totdat ze zeggen dat ze een hartje zien kloppen. Zo spannend vind ik het.
Ik zal blij zijn als het disndag 11.10 uur, dan zit ik bij de VK als het goed is, voor de intake.
Dan gaat het allemaal echt beginnen!
Ik hoop dat ik dan een week of 2-3 later bij de gyn nog een echo krijg. Maar dat zien we dan wel weer.

Jij ook een fijn weekend he!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan