Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hallo Suus,

Ik wou je even heel erg veel succes wensen met de eerste echo!!
Komt goed hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je dubbel zo zenuwachtig bent.

Met mij gaat het wel. Heb nog wel redelijk wat buikpijn en voel me moe en slap.
De bloeding is al bijna gestopt. Moet zeggen dat ik die dinsdag en woensdag wel erg veel bloed heb verloren. We gaan het nu proberen een plaatsje te geven. Want we willen natuurlijk ook verder!
Wel proberen om misschien toch een menstruatie af te wachten. Eerst straks begin augustus lekker twee weken op vakantie. Aankomende week een last minute of zo boeken naar het buitenland.
Lekker afleiding en met zijn tweetjes op pad!!

Liefs van Patries.

Hoi Patries,

Je hebt groot gelijk dat jullie er even tussenuit gaan. Even je zinnen verzetten en proberen er even niet aan te denken. Het is misschien wel verstandig om een menstruatie af te wachten en je lichaam de kans te geven in de normale doen te komen. Maar goed dat is voor mij makkelijk praten, je moet doen waar jullie je goed bij voelen.

Sterkte!

Liefs Corina

Hoi Suus,

Nee er is geen aanwijsbare reden waarom ons zoontje zoveel te vroeg is geboren. Dat maakt het ook zo onzeker wat de tijd van bevallen betreft. En mijn zusje heeft 2 jaar geleden een dochtertje gekregen die met 26+2 weken is geboren. Dus ik ben er wel heel erg mee bezig. Al is een vroeggeboorte volgens mij niet iets erfelijks maar toch.... Maar goed nog 3 dagen dan ben ik bij de magische grens van 26 weken.
Ja precies, als ik die 37 weken haal ben ik al blij. Kan ik tenminste ook eens thuis bevallen hoop ik...

Dan zit je vk zeker dichtbij het ziekenhuis dat je de afspraken zo vlot op elkaar hebt? Nou ik ga aan je denken en voor je duimen hoor, dinsdagmorgen. Vind het reuze spannend voor je. En ik hoop dat je met heeeeeel goed nieuws komt. Laat je zo snel mogelijk iets weten, want ik ben nieuwsgierig hoor ;-).

Zo ik ga even de kamer versieren. Morgen wordt mijn zoontje 4 jaar! Hij is er helemaal vol van, dus ik hoop dat ie vannacht een beetje wil slapen en morgen niet al te vroeg wakker is.

Groetjes van Corina

Hoi Corina,

Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je angst voor vroeggeboorte hebt.
Hoe gaat het met het dochtertje van je zus?
Is het allemaal goed gekomen met haar?

Nog een paar daagjes en dan heb je ook die grens bereikt, vanaf dan worden de kansen steeds beter he!
Ik ga voor je duimen dat je het red tot de 37 weken!
En dat je fijn thuis kunt bevallen!
Ik heb van mijn zussen begrepen dat dat erg prettig is
(voor mij zit het er sowieso niet in).

4 jaar alweer, ja dan gaan ze het steeds bewuster meemaken he!
Hartelijk gefeliciteerd in ieder geval met jullie grote knul! Heel veel plezier vandaag!

Ik probeer zo snel mogelijk even hier iets te plaatsen morgen.

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Corina: Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!
Ik wens jullie een hele fijne dag toe.

Suus: Ik duim morgen voor je dat het allemaal goed is!!

Met mij gaat het wel. Lig lekker op de bank.
Moet volgende week maandag naar de gynaecoloog om een inwendige echo te maken om te kijken of het van binnen schoon is. Heb ik vanmorgen zelf voor gebeld omdat ik buikpijn blijf houden. Bloedverlies is gestopt. Buik is erg gevoelig vandaar. Ik wil over ongeveer twee weken lekker op vakantie gaan en niet met het idee dat de buikpijn nog niet over is of er een ontsteking zit.
Moest nu elke ochtende temperaturen en als ik koorts heb is het sowieso niet goed. Maar tot nu toe geen koorts gelukkig.
Donderdag ga ik weer proberen te werken, tenminste ga alleen naar de vergadering en kijk daarna verder!

Groetjes van Patries.

Hoi Patries,

Dank je wel! We vieren zijn verjaardag pas vrijdag. Dit omdat hij 's avonds dan langer op kan blijven omdat hij de volgende dag niet naar school hoeft.

Je hebt groot gelijk dat je gebeld hebt. Je moet inderdaad alles achter de rug hebben voor je op vakantie gaat anders kun je het nog niet enigszins loslaten voor een paar weken. Weten jullie al waar jullie heen gaan?
Sterkte meisje.

Groetjes Corina

Hoi Suus,

Gelukkig is alles goed gekomen met mijn nichtje. Het is inmiddels een parmantig dametje van bijna 2. Vanavond moet ik op haar passen. Het is zo'n lekker ding. Maar wel een fijn poppeke. Daaraan kun je nog wel zien dat ze een prematuurtje was. Ze heeft natuurlijk wel 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. En ze is in Maastricht geboren dus dat was wel heftig. Dat is zo'n eind van alles en iedereen vandaan. Mijn zusje en zwager hebben toen ook een studio gehuurd gehad omdat op en neer rijden geen optie was. Al met al een zware tijd, maar het was het waard, want het is nu een gezond lief meisje. Maar je ziet dat natuurlijk ook anders helaas.

Dank je wel! Ik hoop ook dat ik het haal. De vorige keer wilde ik al zo graag thuis bevallen en dat is niet gelukt dus ik hoop nu van wel. Al moet ik wel zeggen dat het in het ziekenhuis zeker niet is tegen gevallen. Kijk met een goed gevoel terug op de bevalling en de dagen erna. Maar goed thuis schijnt toch wel heel speciaal te zijn.
Ja jammer dat het voor jou niet is weggelegd dat je thuis mag bevallen. Waarom krijg jij ook alweer sowieso een keizersnede als alles goed mag gaan?

Ja dank je wel! Ik heb vandaag al enorm van hem genoten. Als ik hem zie genieten en stralen geniet ik ook. Vanmiddag naar het KDV om zijn verjaardag daar te vieren. Vrijdag vieren we het hier thuis zodat hij 's avonds op kan blijven.

Nou meid, toi toi toi morgen en ik hoor het wel.

Liefs Corina

Hoi meiden,

Vandaag de spannende dag! Al vroeg wakker natuurlijk.......pfoe, wat een spanning!
Ik hoop zo dat het allemaal in orde is in mijn buik!
Ben in ieder geval misselijk genoeg! Dus hoop dat dat een goed teken is.
De vorige keer was ik met vlagen erg misselijk, maar nu eigenlijk wel de hele dag door.
En hoe ik daarover heb lopen klagen tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen, zo 'blij' ben ik er nu mee!
Gek he!
10.20 uur is het zo ver.........duurt nog zo lang....nog 3 uur wachten!
Ik laat het jullie snel weten. Lief dat jullie zo meeleven!

Patries,
Ik hoop voor je dat je buik nu schoon is. Hoe lang heb je gevloeid? Ik heb toen maar 3-4 dagen bloedverlies gehad. Nadat het vruchtje afgekomen was, was het net een gewone menstruatie, maar die 'buikpijn' heeft (ondanks mijn schone buik) nog wel lang aangehouden. Vooral rond ei en menstruatie werd het weer erger. Je baarmoeder moet echt weer helemaal herstellen denk ik.
Slim om te bellen voor een echo als checkup! heb i ook een week later gehad en is toch fijn om te weten dat je schoon bent.
Sterkte donderdag! Want het is ook wel moeilijk om een lege buik te zien.

Corina,
Gelukkig is het allemaal goed gekomen met jouw nichtje! Zoiets heeft zeker veel impact. Ik heb het nu gezien bij mijn directe collega. En nu bij een vriendin waarvan haar zus ook met 26 weken is bevallen. Mijn collega haar zoontje heeft er helaas wel een waterhoofdje aan overgehouden. Maar met de inwendige drain blijkt het erg goed te gaan.
Het neefje van mijn vriendin is afgelopen zaterdag thuis gekomen. Die is er (tot nu toe) zonder kleerscheuren afgekomen. Maar volgens de kinderartsen blijven ze tot hun 3de jaar wel een beetje zorgenkindjes en weet je daarna ook pas of ze zich helemaal goed ontwikkelen.

Wat kan je genieten van je kind als het zo straalt en blij is he! Kan daar altijd erg emo van worden ;-)
Dus vrijdag zijn verjaardag vieren. Ideaal! Kan hij lekker zaterdag uitslapen.
Wanneer heeft jouw zoontje vakantie?
Hier hebben ze over 2 weken vakantie.

Beetje lang berichtje geworden geloof ik.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan