Ervaring van meiden die clomid gebruiken

Hoi Suus,

Ik heb net nog aan je lopen denken. Nog ruim een uur dan krijgt ze de echo! Dus ik zit al helemaal voor je te duimen!
Wie had dat ooit gedacht dat je nog eens blij zou zijn om misselijk te zijn. Maar het is wel heel begrijpelijk. Nou meid sterkte, succes en weet ik wat al niet meer voor straks!!!

Ik heb dat ook hoor en zeker nu ik zwanger ben. Om de kleinste dingen springen de tranen me in de ogen. En zeker als ik 'm zo zie genieten dan besef ik dat ik zo verschrikkelijk veel van 'm hou dat het bijna pijn doet.
Hier krijgen ze ook volgende week vrijdag pas vakantie dus we zitten in dezelfde regio. Wel laat hoor, maar gelukkig geen hittegolf op het moment, want dat vind ik altijd zo sneu. Is het bloedheet en moeten die kinderen nog naar school. Van mij mag het nog wel even 2 weken regenen :)

Toi toi toi en ik kijk met spanning uit naar je bericht!

Liefs Corina

Hallo meiden,

Helaas ook hier slecht nieuws. Een klein leeg (dacht ze) vruchtzakje. Niet passend bij een zwangerschap van 7 weken.
Ik ga even de tijd voor mezelf nemen en even afstand nemen van het forum.
Maandag pas afspraak bij de gyn.

Het gaat jullie goed!

Oh meid wat erg voor je! De klap zal wel weer hard aangekomen zijn! Je had diep van binnen goede hoop. Heel veel sterkte meid en neem inderdaad de tijd om dit weer te kunnen verwerken.

lfs Corina

Hoi lieve Suus,

Jeetje, dat had ik nu echt niet verwacht.
Verdorie!!
Ik leef met je mee meid. Hoe de blijheid ineens kan omslaan in verdriet is niet uit te drukken.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Neem de tijd voor jezelf, want ik merk dat zelf ook dat heb je echt even nodig!!
Voor jou ook het beste. Meid we denken aan je!!

Liefs van Patries.

Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie überhaupt nog op dit forum kijken, maar ik wilde even vragen hoe het met jullie gaat. Moet steeds aan jullie denken....

Liefs van Corina

Hoi Corina,

Ik ben hier echt even een paar dagen niet geweest.
Maar nu ik het een beetje heb kunnen laten bezinken, kan ik er wel weer goed over praten. Merk juist dat dat me ook wel goed doet.
Op zich gaat het nu wel. Met ups en downs natuurlijk. Heb nu even genoeg afleiding van de kinderen.
Het lijkt allemaal wel weer even heel onwerkelijk.
Voel me nog steeds hartstikke zwanger en mijn lijf lijkt niet van plan alles zelf af te gaan stoten.
Misselijkheid en pijnlijke borsten blijven. Daarnaast blijft mijn temp hoog.
Denk dus echt dat maandag een datum voor curettage afgesproken gaat worden, liefst op hele korte termijn.
Maandag zal de realiteit wel weer even tot me doordringen denk ik. Ik verwacht dat ze nog een echo gaan maken en dan zie je het weer natuurlijk. Zal wel weer even moeilijk zijn.

Over 2 weken willen we lekker voor 2 weken met de caravan (van mijn ouders) naar frankrijk. Even lekker er tussen uit! Even nergens mee bezig zijn en genieten van mijn gezinnetje.
Daar ben ik echt even aan toe!

Hoe gaat het met jou Corina?
En met jou Patries?
Heb jij het al een plekje kunnen geven?
Ben je alweer met de clomid begonnen?
Ik twijfel nu even heel erg.
Denk dat we het eerst nog een tijdje zo gaan proberen. Even niet teveel mee bezig zijn (denk ik nu hoor, kan volgende week natuurlijk alweer anders zijn).

Liefs Suus

Terug
Bovenaan